Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli ostettua 7€ laturi : että osaa kyrsiä tätä lukiessa "ns. kuivin suin " !Jo vuosi sitten tuli ostettu itelle ja vaimolle housua, hanskaa, aluvaatetta ja kypärähuppua hyviä on olleet.![]()
Nyt sitten selkäsuojat.
Laturi tuli halvemmaksi, kun juotin puristimet kiinni (pari jöyröö) vanhaan Nokian 2110:n kännyn laturiin (12v, 700mAh).![]()
Voin sitten sillä 5e erotuksella juoda 5 kpl Grafen Walder asennuskaljaa.![]()
Olen kanssa ladannut moisella laturilla kaksi talvea akkua irrottamatta. Tänä talvena kytkin virratkin pyörään kun testailin vilkkujen toimivuutta. Laturi oli jatkuvasti kytkettynä.Omat ladannut sillä siitä vaan akkuja mitenkään irroittelematta,tosin mitään sammaan aikaan kytkemättä(virtoja tai muuta).hyvin vorkkinut ainakin Catissa,ZX-11 ja 12R:ssä ihan noin.topicin innoittamana piti piipahtaa Tikkurilan "liiterissä".
akkulaturi (ohjeissa sanottiin, ettei saa olla pyörän sähköis akku kii samal, onks jengillä kommentoitavaa tähän?)
Moro,
Eilen tarttui parin minuutin pohtimisen jälkeen lidlistä ajokengät ja ajohanskat!
Ajokengissä vahvikkeet jalkapöydän päällä vaihdevivulle ja hanskoissa vahvike estämään kämmenelle puutumista.
Vaikutti hintaansa nähden hyviltä....
No kaipa niillä sekin vaikutus voi olla mutta kyllä pääsääntöisesti niiden tarkoitus on vähentää tärinää joka kohdistuu kämmeneeseen.Moro,
Eilen tarttui parin minuutin pohtimisen jälkeen lidlistä ajokengät ja ajohanskat!
Ajokengissä vahvikkeet jalkapöydän päällä vaihdevivulle ja hanskoissa vahvike estämään kämmenelle puutumista.
Vaikutti hintaansa nähden hyviltä....Onko se tarkoitettu puutumisen estoon? Minä olen luullut, että kämmenpuolen pädit on tarkoitettu pehmentämään iskua ja antamaan kulutuspintaa jos konttaa. Ihminenhän ottaa vaistomaisesti käsillä vastaan kaatuessaan.![]()
Ei ole käsittääkseni äidinmaidon mukana tullut vaisto eli halutessaan tuo kannattanee opetella. En ole itse kokeillut kaatumista (kop, kop), mutta koittanut hakata mieleen, että kädet edellä ei sitten mennä minnekään. Luulenpa myös, että suurimmassa osassa pyörällä kaatumisia ei lennetä vaan kipataan kyljelleen. Kuvittelisin silloin yllättävässä tilanteessa kuskinkin menevän kyljelleen ihan opettelematta.hanskoissa vahvike estämään kämmenelle puutumista.Onko se tarkoitettu puutumisen estoon? Minä olen luullut, että kämmenpuolen pädit on tarkoitettu pehmentämään iskua ja antamaan kulutuspintaa jos konttaa. Ihminenhän ottaa vaistomaisesti käsillä vastaan kaatuessaan.![]()
Itse tuli ostettua kolme paria sukkia heti teemapäivänä Koivukylästä.tuli sit viel iltatuimaan pyörähdettyä Koivukylän ja Korson myymälöissä kanssa ettimäs aluspaitaa/housuja.
Koivukyläs oli yks paita (tais olla L) muuten molemmat puljut loisti tyhjyyttään noiden romppeiden osalta mitä olin ite vailla ;(
(eli ilmoituksena ainoastaan, ettei kande Tiksistä, Koivukylästä eikä Korsosta lähtee turhaan ettii noita)
Jaha, ajattelin vain kun ihmiset liukkailla lentävät perseelleen, niin polilla on rannevammaisia kipsattavana. Ihan vain lehtijuttujen perusteella arvelin.Ei ole käsittääkseni äidinmaidon mukana tullut vaisto eli halutessaan tuo kannattanee opetella. En ole itse kokeillut kaatumista (kop, kop), mutta koittanut hakata mieleen, että kädet edellä ei sitten mennä minnekään. Luulenpa myös, että suurimmassa osassa pyörällä kaatumisia ei lennetä vaan kipataan kyljelleen. Kuvittelisin silloin yllättävässä tilanteessa kuskinkin menevän kyljelleen ihan opettelematta.hanskoissa vahvike estämään kämmenelle puutumista.Onko se tarkoitettu puutumisen estoon? Minä olen luullut, että kämmenpuolen pädit on tarkoitettu pehmentämään iskua ja antamaan kulutuspintaa jos konttaa. Ihminenhän ottaa vaistomaisesti käsillä vastaan kaatuessaan.![]()
edit: Ja siten siis hanskoissakin se rystyspuoli on vahvempi. Sormet, kämmen ja ranne kestää siltä puolelta ihmeen paljon, mutta "ulospäin" surkeasti.