hanskat ja ea tuli ostettua
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jollei löydy sieltä kotikulmiltasi niin kato Lidl'n sivulta heidän ilmainen asiakaspalvelu puh. nMua kaduttaa kun en ostanut EA-laukkua. Ei niitä kamoja taida olla enää siellä liitelissä?![]()
Kyllä se kämmenen ulkosyrjässä oleva tuplanahka, toppaus (mikä missäkin hanskassa) on juuri tuota kaatumista ja liukumista ajatellen. Mieluummin minä ainakin kädellä kuin esim. rintakehällä asvaltin otan vastaan (tostakin kokemusta piikkiajoilta highsiderista öljyvanan seurauksena..)Jaha, ajattelin vain kun ihmiset liukkailla lentävät perseelleen, niin polilla on rannevammaisia kipsattavana. Ihan vain lehtijuttujen perusteella arvelin.Ei ole käsittääkseni äidinmaidon mukana tullut vaisto eli halutessaan tuo kannattanee opetella. En ole itse kokeillut kaatumista (kop, kop), mutta koittanut hakata mieleen, että kädet edellä ei sitten mennä minnekään. Luulenpa myös, että suurimmassa osassa pyörällä kaatumisia ei lennetä vaan kipataan kyljelleen. Kuvittelisin silloin yllättävässä tilanteessa kuskinkin menevän kyljelleen ihan opettelematta.hanskoissa vahvike estämään kämmenelle puutumista.Onko se tarkoitettu puutumisen estoon? Minä olen luullut, että kämmenpuolen pädit on tarkoitettu pehmentämään iskua ja antamaan kulutuspintaa jos konttaa. Ihminenhän ottaa vaistomaisesti käsillä vastaan kaatuessaan.![]()
edit: Ja siten siis hanskoissakin se rystyspuoli on vahvempi. Sormet, kämmen ja ranne kestää siltä puolelta ihmeen paljon, mutta "ulospäin" surkeasti.
Kyllä täällä u:kin liidelissä ainakin on noita ea-pussukoita...Mua kaduttaa kun en ostanut EA-laukkua. Ei niitä kamoja taida olla enää siellä liitelissä?![]()
Oliko sellainen punainen korsetti niinku Mannerperilla ...Tyrävyö on erittäinkin mukava, suosittelen.
Tää on musta, värihän myös hoikentaa kivasti...Oliko sellainen punainen korsetti niinku Mannerperilla ...Tyrävyö on erittäinkin mukava, suosittelen....![]()
Ei tollanen lataa kuin todella tyhjää akkua. Kyllä sitä jännitettä pitää vähintään 13-13.5V.Laturi tuli halvemmaksi, kun juotin puristimet kiinni (pari jöyröö) vanhaan Nokian 2110:n kännyn laturiin (12v, 700mAh).![]()
Sitten vähän teknistätietoa (yleismittarilla):Ei tollanen lataa kuin todella tyhjää akkua. Kyllä sitä jännitettä pitää vähintään 13-13.5V.Laturi tuli halvemmaksi, kun juotin puristimet kiinni (pari jöyröö) vanhaan Nokian 2110:n kännyn laturiin (12v, 700mAh).![]()
Joo, pitänee käydä tänään katsomassa, onko siellä vielä noita kamoja. Samoten pitäisi ostaa moottoripyörälle suojapressu..Jollei löydy sieltä kotikulmiltasi niin kato Lidl'n sivulta heidän ilmainen asiakaspalvelu puh. nMua kaduttaa kun en ostanut EA-laukkua. Ei niitä kamoja taida olla enää siellä liitelissä?![]()
ja soita sinne. Utele jos voisivat toimittaa mahdollisesti jostain toisesta myymälästä missä on jäänyt myymättä.
Tosin tuon hintaisen laukun myyntikatteet eivät varmaan monia kuljetuksia siedä mutta onhan heillä oma intressinsä saada tavara kaupaksi eikä makaamaan vain esillä siellä missä markkinat eivät toimi.
Ei ole tullut mitattua mutta - siinä jonka ostin 2 vuotta sitten ( sama härpäke kuin nyt myynnissä ) - niin siinä on automaattinen latauksen katkaisu kun akun jännite saavuttaa 13,8 VSitten vähän teknistätietoa (yleismittarilla):Ei tollanen lataa kuin todella tyhjää akkua. Kyllä sitä jännitettä pitää vähintään 13-13.5V.Laturi tuli halvemmaksi, kun juotin puristimet kiinni (pari jöyröö) vanhaan Nokian 2110:n kännyn laturiin (12v, 700mAh).![]()
Nokia ACH-4E 15,7 V ja 800 mAh
Ja jytympää hakevalle:
ADSL -modeemin virtalähde 17 V ja 1000 mAh (eli 1Ah)
Jos joku mittais mitä tuo Liiterin antaa voltteina ?![]()
Sorry !Sitten vähän teknistätietoa (yleismittarilla):Ei tollanen lataa kuin todella tyhjää akkua. Kyllä sitä jännitettä pitää vähintään 13-13.5V.Laturi tuli halvemmaksi, kun juotin puristimet kiinni (pari jöyröö) vanhaan Nokian 2110:n kännyn laturiin (12v, 700mAh).![]()
Nokia ACH-4E 15,7 V ja 800 mAh
Ja jytympää hakevalle:
ADSL -modeemin virtalähde 17 V ja 1000 mAh (eli 1Ah)
Jos joku mittais mitä tuo Liiterin antaa voltteina ?![]()
Joo ... niin se vaan välillä on, että meillä miehilläkin on virta välillä vähissä ...Mulla ennestään kolme kypärähuppua ja laturi. Nyt ostettiin miehellekin laturi.![]()