• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lidl - tuo motoristin kauppa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sytky
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mitä ootte mieltä noista Lidlin hanskoista (24,99€), ovatko sen arvoset että kandee ostaa, vai pitäiskö maksaa vähä enemmän ja ostaa jostai merkkiliikkeestä?
omg.gif

Voisihan jostain saada tuollakin hinnalla jotku tarjouksessa olevat merkkihanskat..
wink.gif
eeeikös...
Itse hain eilen noi lidlin hanskat kylmiä kelejä varten. Yllättävän laadukkailta ne tuntuivat hintaisekseen. Tosin kokoero M - L oli aika julmetun suuri, niin joutu arpoon kummat istuvat vähemmän huonosti.

En usko että juuri ton laadukkaampia hanskoja ihan pienellä lisäpanostuksella saa. Osta pois vaan. Turhaa mistään merkki "tumpuista" maksaa sen enempää.

Race mallin tumput sitten ovatkin suojaavuudeltaan, istuvuudeltaan ja hinnaltaan jo ihan eri luokassa, sellaset sitten lämpimiä kelejä varten. Nämä ovat ihan passelit kylmille kevät / syksy keleille.

Täytyisi kai vaivautua ss-markettiin katsomaan kalsarisettiä, mutta osaako kukaa valaista, mitä kokoa 188cm/103kg snadisti fläsän motoristin kannattaisi hamuta.
ps. Jep minulla on apinan kädet ja perse matalalla
crazy.gif
Itse olen 190cm ja käsissä samaa vikaa, ja XL:n aluspaidassa oli vielä hihassa varaa. Mitat on vissiin kopioitu Wehrmachtin orankipataljoonan runkkupuvusta.

Ja ihan hyvältä tuntui päällä, kun ei peiliin katso (harva asia näyttää meikäläisen vararenkaan ympärillä yhtä huvittavalta kuin tiukan ihonmyötäiset trikoot).

Täytyisi kai vaivautua ss-markettiin katsomaan kalsarisettiä, mutta osaako kukaa valaista, mitä kokoa 188cm/103kg snadisti fläsän motoristin kannattaisi hamuta.
ps. Jep minulla on apinan kädet ja perse matalalla
crazy.gif
Itse olen 190cm ja käsissä samaa vikaa, ja XL:n aluspaidassa oli vielä hihassa varaa. Mitat on vissiin kopioitu Wehrmachtin orankipataljoonan runkkupuvusta.

Ja ihan hyvältä tuntui päällä, kun ei peiliin katso (harva asia näyttää meikäläisen vararenkaan ympärillä yhtä huvittavalta kuin tiukan ihonmyötäiset trikoot).
Älkää venyttäkö niitä hihoja..
tounge.gif

Mullekin (179cm) meni tuo XL paita (L parhaimman kokoinen). Hihat oli ranteen kohdilta vähän väljähköt ympärysmitassa, mutta ei pituuden suhteen kurtussa.. muuten istui hienosti (varsinkin mahan kohdalta..
biggrin.gif
)

Vaimo rupes neuvomaan, kuinka sukkahousut puetaan jalkaan rullaamalla kun aloin väkisin venyttämään housuja jalkaan. Muuten ne polvipalat on tosiaan nilkan kohdalla. Ei oo tullut trikoita paljoa käyteltyä..

Ei ollut wehrmactin varusvarastolla enää kuin yksi supersotilaan alusasu ja sekin kokoa M
sad_orig.gif
Sukat ostin ja ne on melko niukat mitoitukseltaan, sillä minun ankanräpylät on kokoa 44mag ja niihin pitäisi upota vielä 46 kanootti kokoa oleva vaihdepolkimen käytin.Kypärämyssy vaikutti asialliselta ja se tuleekin kevään ja syksyn kalareissuihin ja miksei lenkkipolullekin :ajatus:Avattava kypärä muistutti HJC:n Symaxia todella paljon
eek.gif

Yksi tuote on jäänyt tässä vissiin kokonaan huomioimatta, nimittäin ne visiirin puhdistusliinat. Kokemuksia?. Idea on mainio jos visiirin saa näppärästi putsattua bussipysäkillä ötököistä
062802jumpie_prv.gif

Tarttuipa sieltä ny mukaan kypärähuppu kuitenkin.. vaikutti ihan hyvältä.. Eiköhän tuo aja asiansa..
thumbs-up.gif

Ton ensiapupaketin kävin tänäpä hakemas sieltä. Sellaista kun ei löydy ja ihan hyvä on sellanen olla mukana.

smile_org.gif
Hieman huvittaa tämä "pyörivä lumipallo"-ilmiö Ei kukaan tunnu muistavan että oikeesta MP-tarvikekaupasta saa laatukamaa nykyään jopa halvemmalla kuin mitä nuo Lidlin ovat.
On taas Sulo Wilen epidemia rantautunut Suomeen
biggrin.gif
Voi kuule
smile_org.gif
Kyllä ainakin omalta osin kaikki ostokset oli tarkkaan harkittuja. Olen jo vuosia käyttänyt mm. Lidlin ajohuppuja. ne on paljon parempia kuin mitä olen mopokaupoista ostanut.

Mistä muuten tiedät ettei Lidlin moposälä ole laatukamaa siinä missä mopokauppojen vastaavat?
Viime vuonna ostamani tankkilaukkukin on ollut erittäin pätevä ja 25e hinnallaan 1/3 mopokaupan hinnasta.

Hyvä vain että tulee tänne kipukynnyshinnoittelumaahan kunnolla kilpailua vaikka Lidli silti kyllä rokottaa Suomalaisia ihan toiseen malliin kuin Sakuja. Ei tänne isot ketjut kuten Bauhaus tekisi isoja halleja jos eivät odottaisi kunnon katteita.
Niin...tuohan oli kirjoitettu ironiseen sävyyn, ketään loukkaamatta
wink.gif

Litin kama on varmasti käyttökelpoista, itekin ostin Bileman tankkilaukun, tankinsuojan, pesutulpan ja korvatulpat, eikä maksanut paljoa
tounge.gif

Noi Litelin L-koon kalsarit on kyllä mitoitettu kiinalaisille tai sitten ne on sukkahousuja, eihän noi mahdu millään. Onko niiden tarkoituskin olla tollaset makkarankuoret?

Aikaisemmin olen jo tullut koko Lidlistä tulokseen, että eipä ole meikäläistä varten, saa nyt nähdä sen tankkilaukun kanssa. Halvalla saa mitä halvalla saa. No saksankalja on kyllä hintansa arvoista (kuten aina;).

Yksi tuote on jäänyt tässä vissiin kokonaan huomioimatta, nimittäin ne visiirin puhdistusliinat. Kokemuksia?. Idea on mainio jos visiirin saa näppärästi putsattua bussipysäkillä ötököistä
062802jumpie_prv.gif
Kyllä niillä lian irti saa. Tosin mulla ei niin kauheesti niitä ötököitä ollu, mutta helposti lähti nekin vähät. Viime kesänä testasin eka kerran ja nyt ostin pari pakettia tulevia reissuja varten. Ja voihan niillä putsata kaikenlaista muutakin, vaikka rillit, ajovalot yms.

Hmm,täytyyköhän huomenna tehdä uus reissu liideliin ku niin on kehuttu tota alusasua...
smile_org.gif
Koskahan ne alkaa myydä pyöriä kans
tounge.gif
Voisi kuvitella, että ovat kuumillakin keleillä omiaan puvun alla.
Mulla on ollut saman tyyppisiä paitoja ja housuja, mutta ne ei ole ollet näin muotoutuvia vaan enemmän t-paitamaisia-> menee kurttuun tiukkojen nahkojen alla pukiessa.

Itsellä L-koko on sopiva (179/78), mutta ahneuksissani hommasin toisetkin XL:nä (Nummelassa laarin viimeiset) ja niistä paita on hihoista hiukan väljähkö, mutta menee katukäytössä täysin sekin.

Vaimo hommas M-kokoa vaikka on reippaasti alle 160cm. alusasut on niin elastisia, että skaala on kymmeniä senttejä ja kiloja..
Pöty puhetta,minä hain tänään Nummelasta viimeiset XL koon alusasun,Varmuuden vuoksi täytyy panna kalsarit muovipussiin ja kärpäsmyrkkyä perään,joku pervo varmaankin oli palauttanut.
Niin vaikkei kärpäsmyrkky purkissa luekkaan,satiaisetkin sillä kuolee.Tämä tosi isoilta pojilta kuultua.
Niin ja muija lähti niska punaisena Karkkilan Lidliin M-kokoa hakamaan,kyllä tulee halvaksi Lidlin kama(matka n.40km <->).No eipä se sille mitään maksa kun sillä on mun tilin käyttöoikeus.
veryangry.gif

Tuosta liiterin kypäräpuhelinsetistä...

Tuli testattua talon aktiivit kännykät läpi: SE W580, SE K506, E T65, N6070, N1110 ja jokaiseen löytyi paketista sopiva HF-adapteri. Motorolan adapteri jäi vielä käyttämättä. Siitä voi virittää 2,5/3,5mm adapterin.

Ei sillä että ajaessa luuriin huutelisi, mutta hintaan nähden aika hyvät varusteet. Pemarisettikin maksoi saman kuin Cobraan pelkkä headset.

Hmm,täytyyköhän huomenna tehdä uus reissu liideliin ku niin on kehuttu tota alusasua...  
smile_org.gif
tounge.gif
Mulla on ollut saman tyyppisiä paitoja ja housuja, mutta ne ei ole ollet näin muotoutuvia vaan enemmän t-paitamaisia-> menee kurttuun tiukkojen nahkojen alla pukiessa.

Itsellä L-koko on sopiva (179/78), mutta ahneuksissani hommasin toisetkin XL:nä (Nummelassa laarin viimeiset) ja niistä paita on hihoista hiukan väljähkö, mutta menee katukäytössä täysin sekin.

Vaimo hommas M-kokoa vaikka on reippaasti alle 160cm. alusasut on niin elastisia, että skaala on kymmeniä senttejä ja kiloja..
Pöty puhetta,minä hain tänään Nummelasta viimeiset XL koon alusasun,Varmuuden vuoksi täytyy panna kalsarit muovipussiin ja kärpäsmyrkkyä perään,joku pervo varmaankin oli palauttanut.
Niin vaikkei kärpäsmyrkky purkissa luekkaan,satiaisetkin sillä kuolee.Tämä tosi isoilta pojilta kuultua.
Niin ja muija lähti niska punaisena Karkkilan Lidliin M-kokoa hakamaan,kyllä tulee halvaksi Lidlin kama(matka n.40km <->).No eipä se sille mitään maksa kun sillä on mun tilin käyttöoikeus.
veryangry.gif
Kun mä lähdin sieltä eilen klo. 19.55 sinne jäi vain yksi avattu paketti XL paitaa (mä otin sen korkkaamattoman).. On varmaan joku sitten palauttanut housuakin.. Hyvä sulle..
thumbs-up.gif
tounge.gif

smile_org.gif
tounge.gif

veryangry.gif
Kun mä lähdin sieltä eilen klo. 19.55 sinne jäi vain yksi avattu paketti XL paitaa (mä otin sen korkkaamattoman).. On varmaan joku sitten palauttanut housuakin.. Hyvä sulle..
thumbs-up.gif
tounge.gif
http://kuvablogi.com/nayta/iso/img1003139.jpg
No joo,torstain saalis.Myydään Lidlin mp alusasuja,koko XL YLE:llä,ostakee!!!!
biggrin.gif

Noi Litelin L-koon kalsarit on kyllä mitoitettu kiinalaisille tai sitten ne on sukkahousuja, eihän noi mahdu millään. Onko niiden tarkoituskin olla tollaset makkarankuoret?

Aikaisemmin olen jo tullut koko Lidlistä tulokseen, että eipä ole meikäläistä varten, saa nyt nähdä sen tankkilaukun kanssa. Halvalla saa mitä halvalla saa. No saksankalja on kyllä hintansa arvoista (kuten aina;).
Samaa katoin itekki ku avasin paketin kotona, kalsongit oli kokoa L. Eka ajattelin et ei hemmetti, ei nää voi mennä päälle. Joku kertoikin että ne näyttää 6-vuotiaan batmankalsareilta, mutta kyllä ne tämmöselle 185cm pituselleki veny jalkaan.

nim. sankarit sukkahousuissa

Jos ne ei venyis, XL-koko ei menis meidän kissallekaan. Vaan hyvin sopii 190/90-mittaiselle gotleettivartalolle.

Kävin eilen herttoniemen n*siwan valikoiman tarkistamassa, ja varusteita oli jäljellä lähes mitä vaan, L-kokoisen kalsarisetin hommasin ja sukat.Myös tankkilaukku ja ea-pakkaus löytyi kassahihnalta.
Ensivaikutelma on tosihyvä, kattoo sitten käytännössä myöhemmin.

akkulaturin kävin ostamassa!!hyvin rokkaa!3vuoden takuu ja hinta oli 6,95 ei talous mennyt ihan kuralle
biggrin.gif
nuo ajokengätkin vaikutti ihan ok kamoilta,perkele kun ei kokoa löytynyt.

Back