Suzu-ukko sanoi:Kuulostaa kyllä niin hauskalta touhulta että taidan joku kerta käydä testaamassa mitä se letkassa ajaminen oikein on.
Joillekin sopii, joillekin ei. Itse letkailin vajaat kymmenen vuotta sitten viitisen kertaa ennenkuin uskoin että se ei oikein ole mun juttu. En koko aikana ymmärtänyt tuota "hienojen teiden" syndroomaa, ei oikein maku sattunut yksiin ja oikeastaan kahvin jonottaminen pershieltä haisevien kavereiden seassa ei oikein ollut mun juttu sekään. Ajaminen sinällään oli mukavaa, tuttujakin tuli mutta jotenkin itse oon tottunut ajamaan ihan arvalla heittäen ja suunnittelemattomasti ennemmin, joskus suunnittelin ajavani 50 kilsaa mutta fiilispohjalla siitä tuli 400 kilsaa - ja päinvastoin
ja joskus kupposen ääressä viihtyi sopivalla paikalla kolmekin tuntia, joskus minuutin

Mutkaan mentiin selvästi kokeneemman perässä, mutta allekirjoittaneelta itseltään loppuikin kantti kesken mutkan => himmasin kaasulla => pyörä pyrki pystyyn => pyörän ajolinja muuttui asfalttikaarretta suoremmaksi => mutkan ulostulossa mentiin sitten asfaltin reunasepelit pölisten 

.