wanico sanoi:No niin minustakin.
Tuo uuden suomen "artikkeli" oli aivan turhaa provoilua ja klikkausten kerjäämistä.
Mä en ikinä alentuis tommoseen.![]()
Enää? Oliks tää lupaus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
wanico sanoi:No niin minustakin.
Tuo uuden suomen "artikkeli" oli aivan turhaa provoilua ja klikkausten kerjäämistä.
Mä en ikinä alentuis tommoseen.![]()
Calypso sanoi:Bleidissä muksun jalat on ylettäny 4-vuotiaasta tapeille ja vyöstä kiinni pitäen pysyny kuskissa kiinni. miksi pitäisi vielä enemmän varmistaa?
wanico sanoi:Eiköhän tuossakin jo lainkirjain täyty, jos vyössä on kahvat joista lapsi saa kunnon otteen.
Extrana itellä oli tarhaan kuskatessakin tapana pitää myös takaboxi pyörässä kiinni ikäänkuin peräänajo airbägginä.
Waltsu83 sanoi:Omasta mielestäni erittäin hyvä asia. Moottoripyörä kun nyt on vain vaarallinen laite, oli sitten kuskina vaikka itse Rossi. Tai korjataan nyt sen verran, että itse moottoripyörä ei välttämättä ole vaarallinen vaan moottoripyörällä liikkuessa muu liikenne on vaarallinen.
Moni voi pitää kukkahattuna tässä kohtaa, mutta en vain näe mitään syytä ottaa pientä lasta moottoripyörän kyytiin. Niillä kenellä on "pakko" ottaa (vaikka mp olisi ainoa ajoneuvo) niin tämä varmasti on aika pieni ryhmä Suomessa.
Tyttö(kesällä 8v) tulee joskus pääsemään kyydissä kouluun,kahville/jäätelölle yms. Kehälle tahi moottoritielle en todellakaan ole pikku kyytiläistä vielä ottamassa,kun on toisella kymmenellä arvioidaan tilanne uudestaan.Waltsu83 sanoi:On EHKÄ eri asia kuljettaa muksua 40 km/h jossain peräteillä missä liikkuu 1-2 autoa tunnissa, mutta ottaa vaikka Helsinkiin kehille kyytiin. En ymmärrä...
mart-t sanoi:Kehillä on nyt turvallista ajaa kun niihin tuli ne ylinopeusvalvontakamerat! Hyvin uskaltaa ottaa lapsen kyytiin, poliisikin sanoi että liikenneturvallisuus on parantunut.
Tästä se meilläkin lähti, likka pääsi kyytiin jo tarhaikäisenä sen 200-300m mitä tuo tarhamatka silloin olikaan ja niistä se kärpäsen purema hällekin näköjään jäi, mallia varsin pysyväketju76 sanoi:Tyttö(kesällä 8v) tulee joskus pääsemään kyydissä kouluun,kahville/jäätelölle yms. Kehälle tahi moottoritielle en todellakaan ole pikku kyytiläistä vielä ottamassa, kun on toisella kymmenellä arvioidaan tilanne uudestaan.

Waille sanoi:Enää? Oliks tää lupaus?![]()
.
, mutta en kyllä tainnut kertaakaan kyydistä
.