Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tod !! lauantai klo 13 ja 14 aikaan kun olin niin väkeä oli a.i.v.a.n liikaa, pilas kyl mun messuelämystä, tavaraakin taisi "hävitä" useammaltakin näytteilleasettajalta kun porukkaa tunkeili aivan joka paikkaan kun käytäville ei mahtunut enää kävelemään... ihmettelen vain että miksi suurhalli oli melkein puoleen välin asti tyhjä siitä alkupäästä...lipunmyynti vaan sinne ulos ja lippukädessä ovesta sisään, nyt ne muutamat lipunkantojen repijät olivat aivan ylityöllistettyjä kun väkeä vyöryi sisään tolkuttomasti! Pummilla olis päässy aivan helposti sisään, suorastaan kaaottinen tilanne..Minusta ei ollu kyllä kovin kaksiset näyttelyt tällä kertaa..
Aivan liian paljon väkeä, aivan liian pienessä tilassa..
+1Ei liene kenellekään yllätys, että huonoin aika tutustua mihin tahansa sisäänpääsymaksultaan kohtuuhintaiseen harrastenäyttelyyn on lauantaina puolen päivän tienoissa.
Jumalauta, toihan on Joliet!?Tältä siä näytti ny lauantaina:
![]()
Ainoa asia, johon voisi jatkossa kiinnittää huomiota on kuulutukset hallissa. Korvat kovilla ja mitään selvää ei kuulutuksista saanut.
Ei oo enempää, ei mahtunnu kuvailee... vali vali valiKiitoksia kuvistanne, laittakaa lisää...itse en viitsinyt sekaan ryntäillä, löytyi se ensi kesän mopo näinkin...