• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lahden Moottoripyöränäyttely 5.-7.2.2010

Lauantaina menin heti yhdeksän aikaan. Pari tuntia oli leppoisaa, mutta sitten "hieman" ahdasta. Parasta olisi ollut poiketa perjantaina, mutta kerran näinkin, nähtävää riittävästi ja ostettavaa liikaa.

Lisäilin pikkusen tältäkin päivältä kuvia ovat juuri menossa sivulle joten refresh jos heti tämän kirjoittamisen jälkeen sinne menette

Ei kannata valittaa, vuosi vuodelta varmasti paranee, parempi näin kuin täysin ilman..

Ja olisitte tulleet prätkällä.. itse sain ajaa kotarini sisään meno ovesta 2m päähän, astua pari kolme askelta ovesta sisään, kypärä narikkaan ja eikun katseleen osastoja..
biggrin.gif

Ja lähtiessä parkkimestarit pisti autot odotteleen, kun teki mulle väylää.

Hyvä Riku!

Minusta ei ollu kyllä kovin kaksiset näyttelyt tällä kertaa..
Aivan liian paljon väkeä, aivan liian pienessä tilassa..

Tuossa kuulin lauantaina pahimpaan ruuhka-aikana paikallaolleilta, että taas jotkut sankarit olivat tulleet messuille vahinkovankkureidensa kanssa kiukuttelemaan kun väkimassassa ei pikku-viljon rattaiden kanssa mahtunut kulkemaan. Miksi, oi miksi? Jokainen kerta sama homma...

Minusta ei ollu kyllä kovin kaksiset näyttelyt tällä kertaa..
Aivan liian paljon väkeä, aivan liian pienessä tilassa..
Tod !! lauantai klo 13 ja 14 aikaan kun olin niin väkeä oli a.i.v.a.n liikaa, pilas kyl mun messuelämystä, tavaraakin taisi "hävitä" useammaltakin näytteilleasettajalta kun porukkaa tunkeili aivan joka paikkaan kun käytäville ei mahtunut enää kävelemään... ihmettelen vain että miksi suurhalli oli melkein puoleen välin asti tyhjä siitä alkupäästä...lipunmyynti vaan sinne ulos ja lippukädessä ovesta sisään, nyt ne muutamat lipunkantojen repijät olivat aivan ylityöllistettyjä kun väkeä vyöryi sisään tolkuttomasti! Pummilla olis päässy aivan helposti sisään, suorastaan kaaottinen tilanne..

Onneksi tajusin sentään eilen ja tänään lähteä ajoissa liikenteeseen, molempina päivinä alussa hieman väljempää. Eilen oli ihan turhaa pitää kameraa edes kädessä yhdentoista jälkeen

Muute hyvät pileet mutta mutta EI yhtään Bulua ! ei ees roskalavalla...Tai sitte olin sokee ja sielä muovin ja pahvin seassa oli jotakin...
omg.gif

Ei hyvää päivää!!!

Ensin kun messut peruutettiin Hesassa, niin hirvee haloo. Sitten kun järjestetään edes messut Lahdessa, niin kaikki huutaa "hip hurei".

Nyt kun messut oli lahdessa, niin hirvee kalabaliikki siitä kun oli "ahdasta", "liikaa porukkaa", "pysäköinti ei toiminut" ja plää plää.

Pitääkö kaikkeen suhtautua negatiivisesti? rakentava palaute on ookoo, mutta kommentit "kaksi käyntiä kerralla" on hanurista. Ei pidä torpata yrittäneitä heti alkuunsa, varmasti organisaatio otti kokemuksistaan oppia, mutta tämä taitaa valitettavasti olla suomalainen tapa torpata ja aliarvioida yritteliäisyys.

Minusta kaikki kunnia järjestelijöille, näytteille asettelijoille ja kuitenkin myös suurelle osalle osallistujia! Itse kävin messuilla lauantaina klo 11 - 14 ja hiukkasen ahdasta oli välillä, mutta sain kuitenkin katsastettua ne osastot ja prätkät kuin halusinkin koeistumisineen, sekä jutusteltua tarvitsemieni näytteilleasettajien kanssa riittävästi.

Ei tapeta yrittäjyyttä negatiivisuudella vaan kehitetään rakentavasti!

Olin tuolla eilen juuri 12:30 sisään ja 17 aikoihin ulos ja aluksi tosiaan oli hiukan jumissa siinä hallien välissä mutta sitten kahden jälkeen tilanne muuttui: vaikka väkeä oli niin se liikkui sujuvasti. Kaikki kinnostavat pyörät tuli koeistuttua ja myyjilläkin oli aikaa jutella. Sellaiset messut joissa ei väki käy ovat entisiä messuja!!

Lauantaina tuli käytyä messuilla. Klo 9:00 mahtui sisään hyvin ja näki kaiken, mitä halusi nähdä tai koeistua. Klo 11 jälkeen alkoi väkeä olla liikaa, ja käytävät liian kapeita väenpaljoudelle. No tähän tungokseen ratkaisua tuskin Lahden messukeskus pystyy jatkossakaan tarjoamaan. Ainoa asia, johon voisi jatkossa kiinnittää huomiota on kuulutukset hallissa. Korvat kovilla ja mitään selvää ei kuulutuksista saanut.

Messuilla tuli juniorin kanssa sunnuntaina käytyä. Tultiin sataman parkkiin klo9.50 ja ovesta messuille noin tasan klo10. Oli muitakin, mutta hiukan luovien, että menee eri paikkaan kuin valtavirta, niin ei ole niin ruuhkaista.

Lahti paikkana sopii mulle ihan hyvin, vuosi sitten auton kanssa Isolla Kirkolla viimeiset kaksi kilometriä oli ihan persiistä. Taisi mennä yli tunti
mad.gif

Ihan jees messut, enempää esille ei olisi mahtunut eikä lisää porukkaa kaivannut. Kiva oli nähdä entisöityjä pelejä, joita malleja on omistanut. Ja upeita rakennettuja pelejä.

Jos ens vuonna Lahdessa messuillaan, niin sitten lisää tilaa käyttöön, pitempään auki illalla etc. Tämä oli ihan hyvä harjoitus, jos lauantaina kuulemma ollut tungosta ei toisteta vaan otetaan oppi siitä.

Ajokautta odotellessa...  
thumbs-up.gif

Ihan hyvät messut, keskityttiin oleelliseen kun ei ruuhka houkutellut ja silloin kun oltiin menossa pikkulinnut kertoivat paikan olevan tukossa. Sunnuntai aamuna ei jaksanut tehdä pikapyörähdystä kun aikataulu paino päälle. Mutta, me melkein olimme mukana
biggrin.gif
.

Ainiin, ja tuettiin me Lahden elinkeinoelämää tuomalla ropoja kaupunkiin.

Kiitoksia kuvistanne, laittakaa lisää...itse en viitsinyt sekaan ryntäillä, löytyi se ensi kesän mopo näinkin...

Mukavat messut.
Sunnuntaina ei mun mielestä ollu edes mikään toivoton ryysis.
Itse asiassa, tämä hiukan pienempi messu tapahtuma oli jotenki lämminhenkisempi, ku normaalisti Hesassa.

Kiitos loistavista kuvista, joita lajitoverini ovat tänne laittaneet.

Back