Fireball sanoi:Erittäin helppoa. Trafi toimittaa osoitteet. Myyhän se niitä kaiken maailman roskapostinkin lähettäjille...
Millä poimintakriteereillä Trafi poimii nämä kampanjassa olevien 1800 pyörän omistajien osoitteet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fireball sanoi:Erittäin helppoa. Trafi toimittaa osoitteet. Myyhän se niitä kaiken maailman roskapostinkin lähettäjille...
S.Telvio sanoi:Millä poimintakriteereillä Trafi poimii nämä kampanjassa olevien 1800 pyörän omistajien osoitteet?

Fireball sanoi:Kelpaisiko poimintakriteeriksi vaikka valmistenumero. Se on valmistajan ja Trafin tiedossa
Markkinointi ja osoitteenluovutuskielto ei koske viranomaistoimintaa ja siihen verrattavia asioita.

Fireball sanoi:Kelpaisiko poimintakriteeriksi vaikka valmistenumero............ :

ts18056 sanoi:Kuten jo sanoin, noilla tuskin on vieläkään valmistenumeroihin perustuvia hakuja (ainakaan museointia varten et historiaa saa, jos et tiedä rekisterinumeroa).
Toi viranomaistoiminta on veteen piirretty viiva, varsinkin kun tässäkin tapauksessa kyselijä on maahantuoja (=kaupallinen toimija), ei esim. Trafi itse tai poliisi. Ai mistäkö tiedän? Viranomaisjärjestelmätkin tarvitsevat toteuttajan.![]()
oraniyan sanoi:Kun tuossa viikko sitten kävin BikeTeamissa kysymässä takaisinkutsusta, niin siellä sanottiin, että osoitteita ei välttämättä Trafilta saa, mikä hankaloittaa kutsujen lähettämistä. No, en tiedä Trafin kuvioista enempää, joten en ala arvuutella, mikä siinä maksaa.
Joka tapauksessa, jos ei käytä pyöräänsä huollossa merkkiliikkeessä, niin kannattanee ainakin silloin tällöin soittaa sinne merkkiliikkeeseen ja kysyä oman pyörän takaisinkutsuista. Se ei ole iso vaiva kenellekään, jos kerran vuodessa pirauttaa, tai sitten sen mukaan, mitä foorumeilla kohistaanMinullakin oli tämän perämurikan laipan lisäksi bensapumpun korjauskutsu odottamassa...en tullut kysyneeksi, mistä saakka. Taisi olla viime vuoden heiniä? Onhan tässä oltu yhteydessä joka vuosi liuska-anturin takia, lienevätkö unohtaneet mainita. Mutta jos suoraan kysyy, niin sillähän asiat selviävät.

Fireball sanoi:Taidetaan nyt keskustella hieman eri asioista ?
Trafilla on kaikista Suomessa REKISTERISSÄ olevista pyöristä valmistenumero. Ainakin mun neljän pyörän rekisteriotteesta ne löytyvät.
ts18056 sanoi:Et ole tainnut olla toteuttamassa tietojärjestelmiä? Taikka niiden vaatimusmäärittelyjä? Tilaamassa/maksamassa niitä?
Se on ihan yksi paskan hailee, mitä tietoja järjestelmästä löytyy, jos ko. tietojen avulla ei pystytä niitä muita siihen liittyviä tietoja hakemaan. Pääavain tuolla taitaapi olla rekisteritunnus, jonka senkin muotoa joudutaan vähän väliä rukkaamaan, kun kaiken maailman URP0T haluaa nimikoidun kilven. Ja reksiterinumeron avulla löytyy runkonumero. Mutta löytyykö toisinpäin?

Fireball sanoi:Ajoneuvoveroista johtuen Suomessa on erittäin toimiva viranomaisrekisteri, jossa omistajan tiedot, valmistenumero ja rekisterikilpi muodostavat yhteyden...![]()
Eli Bemun mp-jälkimarkkinointi ylitti hlökohtaiset odotukseni: kohta 10 vee vanha kampe ja yli 40 tonttua mittarissa - nimi kampanjapaperiin vuosihuollon yhteydessä ja vaihtoon meni niin takapyörän laippa kuin pa-pumpun tiivisteet ja nokkaketjun ohjurikin. Mun mielestä ainakin noi kaksi viimeistä artikkelia kuuluu kuluvien/vanhenevien osien kategoriaan, mutta vaihtoivat veloituksetta.
OHO! Tuo on jo aika huimaa. Onkohan BMW Suomen asenne asiakkaita kohtaan muuttunut ystävällisemmäksi. Se olisi oikeasti hyvä juttu.Motoristorante sanoi:Njuu, aika syödä muutama oma sana takaisin...Eli Bemun mp-jälkimarkkinointi ylitti hlökohtaiset odotukseni: kohta 10 vee vanha kampe ja yli 40 tonttua mittarissa - nimi kampanjapaperiin vuosihuollon yhteydessä ja vaihtoon meni niin takapyörän laippa kuin pa-pumpun tiivisteet ja nokkaketjun ohjurikin. Mun mielestä ainakin noi kaksi viimeistä artikkelia kuuluu kuluvien/vanhenevien osien kategoriaan, mutta vaihtoivat veloituksetta.
![]()
Näin siis vantaan huoltopisteessä. Kiitos!

Motoristorante sanoi:Njuu, aika syödä muutama oma sana takaisin...Eli Bemun mp-jälkimarkkinointi ylitti hlökohtaiset odotukseni: kohta 10 vee vanha kampe ja yli 40 tonttua mittarissa - nimi kampanjapaperiin vuosihuollon yhteydessä ja vaihtoon meni niin takapyörän laippa kuin pa-pumpun tiivisteet ja nokkaketjun ohjurikin. Mun mielestä ainakin noi kaksi viimeistä artikkelia kuuluu kuluvien/vanhenevien osien kategoriaan, mutta vaihtoivat veloituksetta.
![]()
Näin siis vantaan huoltopisteessä. Kiitos!
Motoristorante sanoi:nimi kampanjapaperiin vuosihuollon yhteydessä ja vaihtoon meni niin takapyörän laippa kuin pa-pumpun tiivisteet ja nokkaketjun ohjurikin.

Ei tullut minulle kutsua, tämän langan ansiosta/johdosta kysyin asiasta huoltoaikaa varatessa ja jo silloin ilmoittivat että hoitavat tuon laippa-kampanjan samalla.XX-xenon sanoi:huollon yhteydessä siis, ei tullut erillistä kutsua..?![]()

Motoristorante sanoi:Ei tullut minulle kutsua, tämän langan ansiosta/johdosta
Olisko toi wanico nyt saanut kirjeen kun huutelee wow-ilmiöstä tuossa yllä...![]()
Jack sanoi:Siitä lapusta mikä mulle annettiin ei selvinny, eikä kerrottu liikkeessä koska kirje tulee. Tänä vuonna vai ens vuonna![]()