- Sijainti
- Jurva
Morjes! Varmaa tämmönen keskustelu jostain löytyykin, mutta päätin nyt silti uuden alottaa
Elikkä harkinnassa olisi tollasen 600cc - 1000cc kykyyn hommaaminen. Aikaisempaa kokemusta löytyy lähinnä kevarilla parin vuoden takaa ja autoiluun kyllästyneenä alkoi kakspyöräset taas kiinnostamaan! Ajo on lähinnä maaseudun mutkateitä ja pk seudulla pörräämistä eli matkaa ei tule juuri ajettua ja myöskään enskoilla leikkiminen ei kiinnosta niin siksi kyykkyä harkitsen.
Onko millaisia käyttökokemuksia niin ajettavuudesta kuin luotettavuudesta eri pyöristä näin yleisesti? Itse olen lähinnä giksereitä(600,750 ja 1000cc), jammuja(r6, r1) ja ducatia(996) miettinyt, mutta olen avoimin mielin muitakin harkitsemassa. Koneestakaan en ole varma minkä kokoista pitäisi katsoa, koska monelta taholta kuullut, että kusiaiseen kyllästyy parissa kuukaudessa? Kuitenkin noi tonniset lähinnä hirvittää kun teho/paino suhde alkaa olla aika villi.
Joten neuvoja kokeneemmilta!!
toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä eli niin on montaa mielipidettä kuin on ihmistäkin mutta oma mielipiteeni kokemuksen kautta on se että en missään nimessä lähtis enään ikinä siitä että ostan ensimmäiseks pyöräks esim: 750cc gixxun tjms... huomasin että itselläni ainakin 750cc kävi parissa viikossa pieneksi. Se toki että mitä kukin pyörältä haluaa vaikuttaa paljon asiaan mutta itseäni ainakin vauhti kiehtoo
kyllähän sitä vauhtia saa alle tonnisillakin mutta ainakin minun mielestäni vauhdinotto on sujuvampaa tonnisella
tosin niinkuin allekirjoituksestani näkyy omat pyöräni eivät ole olleet ihan viimevuoden mallia että kokemukseni pohjautuu vähän edullisempiin/vanhempiin pyöriin.
mutta itse en ainakaan ensimmäiseksi "isommaksi" pyöräksi en lähtiskään ostamaan 2013 mallia
mutta kuten sanottu tämä on vain minun mielipiteeni eikä todellakaan se ainut oikea tapa

Pettymys olikin suuri, kun omistaja kertoi että kyllä ne sinne reippaaseen 1,5 sataan jää sen vehkeen kulut.