Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viime talvena tilasin omaani FSD:ltä undertailin, ainakin omasta mielestäni sopii siihen hyvin ja ns. "keventää" perää. Undertail lasikuituinen ja laadukkaasti valmistettu.Mistäs 12r undertail tuplatakavaloilla ?
Olen koittanut metsästää mutta en ole löytänyt vielä muutako useassa pyörässä nähnyt sellaisen. Ja kirkasta takavalon lasia olen kans katsellut mutta ei ole silmään sekään sattunut....
Tuolla on joitakin. Itse olen sieltä jotakin tavaraa tilannut, ja aina on perille tullut.ps. Edelleen etsinnässä se kahdella pyöreällä takavalolla oleva undertail.
TPS on ollut tyyppivika ainakin alkusarjan vehkeissä.Sanokaas poijat että onko TPS sensori lopussa kun jos ajossa koskee tps liitintä ni joha sammuu, tai vaikka polvella vähän painaa ni johan sammuu.
Liitin on käyty läpi, ravattu ja muuta. Toimii kuin kello kun vaa ei mene koskemaan ajonaikana.
kuulemma on erittäin hankala vaihdettava kotioloissa. vaatisi valtavan vahvan puristimen, jollainen on kaiketi joillakin merkkikorjaamoilla. eikun pamput irti ja vie ne asiansatuntevalle ja osaavalle korjaamolle sanoisin.Nyt tuli ensimmäinen vika ilmi kun rupesin purkaan pyörää talviteloille, huomasin että on holvannut aika runsaasti öljyä toisesta etuiskarista joten stefa on ottanut lopputilin arvatenkin.
Iskarin varmaan joutuu purkamaan ei taida lähteä alapäästä irti ?
Minkälainen erikoistyökalu siihen piti olla että sen saa levälleen ?
sanoi:Minkäs suurusia vakuutusmaksuja makselette iso/osakaskolla?