mitään en oo ottanu.. siis osoite nii saat sivut.Perhana ..nyt olen jemmannut huoltokirjan johonkin tosi hyvään talteen ...Kertoisko joku pääkohdat jotka kuuluu 24 000 huoltoon kun en niitä itse nyt tiedä ja huoltaa pitäs hetimiten.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mitään en oo ottanu.. siis osoite nii saat sivut.Perhana ..nyt olen jemmannut huoltokirjan johonkin tosi hyvään talteen ...Kertoisko joku pääkohdat jotka kuuluu 24 000 huoltoon kun en niitä itse nyt tiedä ja huoltaa pitäs hetimiten.![]()
Kuulostaa tutulta/normaaliltaMites teillä 12R käy kun sen laittaa kylmänä käymään? Itsellä täytyy laittaa ryyppyä tai muuten melko varmasti sammuu ja antaa n. 5-10 sek. käydä rauhassa tyhjäkäyntiä ennen kuin voi koskea kaasuun. Sen jälkeen toimii ok.
Ja jos hiukankin menee koskemaan kaasuun heti kun on käynnistynyt niin sammuu samantien. Vähän niinkuin kävis muutaman sekunnin kolmella pytyllä tai jotain vastaavaa.
Tämä on nyt ensimmäinen ruisku peli mulle ja luulin että kyllä se käy heti startin jälkeen tasasta käyntiä, vähän niinkuin autokin. Onhan tässä se että pistää käyntiin ja sillä välin laittaa hanskat käteen, niin kone käy jo hyvin ja voi lähteä baanalle, mutta onko tämä normaalia....
se on käsikaasu vasemmalla, se vipu, se ei ole ryyppy. käsikaasuhan se on oikeallakin, mutta sillä ajetaan.Mites teillä 12R käy kun sen laittaa kylmänä käymään? Itsellä täytyy laittaa ryyppyä tai muuten melko varmasti sammuu ja antaa n. 5-10 sek. käydä rauhassa tyhjäkäyntiä ennen kuin voi koskea kaasuun. Sen jälkeen toimii ok.
Ja jos hiukankin menee koskemaan kaasuun heti kun on käynnistynyt niin sammuu samantien. Vähän niinkuin kävis muutaman sekunnin kolmella pytyllä tai jotain vastaavaa.
Tämä on nyt ensimmäinen ruisku peli mulle ja luulin että kyllä se käy heti startin jälkeen tasasta käyntiä, vähän niinkuin autokin. Onhan tässä se että pistää käyntiin ja sillä välin laittaa hanskat käteen, niin kone käy jo hyvin ja voi lähteä baanalle, mutta onko tämä normaalia....
Niin tiedän että tuo ei ole varsinainen "ryyppy" vaan säätää suoraan kaasua, en vaan keksiny sille parempaakaan nimeäse on käsikaasu vasemmalla, se vipu, se ei ole ryyppy. käsikaasuhan se on oikeallakin, mutta sillä ajetaan.Mites teillä 12R käy kun sen laittaa kylmänä käymään? Itsellä täytyy laittaa ryyppyä tai muuten melko varmasti sammuu ja antaa n. 5-10 sek. käydä rauhassa tyhjäkäyntiä ennen kuin voi koskea kaasuun. Sen jälkeen toimii ok.
kuulostaa tutulta, ihan samanlainen noilla normaaleilla virikilkkeillä tuntuu ja kuuluu olevan jokainen zx12r. tarvii startissa ensin vain millin kaasua ja käsikaasu täysin auki. kun hörähtää kaasu pois heti ja käsikaasu saa jäädä hetkeksi päälle. oikeaa kaasua ei saa pumpata, pumpatessa voi sammahtaa kun saa liikaa soppaa, itellä kone jää joskus heti käyntiin, joskus jää vasta toisella starttauksella. sitten käytän lämpimäksi käsikaasulla muutaman minsan.
ps. olin lukevinani rivien välistä, että lähdet kylmällä koneella samantien ajamaan kun se vain käy tasaisesti? kawan koneet varsinkin kannattaa antaa lämmetä muutaman minuutin hyvin mielellään ennen ensimmäistäkään ajoa. täten venttiilit ja palat asettuvat toimintalämpöihinsä ja kestävät pitempään.
kaverilla on 01 ja se valitteli kanssa ruiskun toimintaa vaikken minä mitään muuta huomannut kun ankaran voimanNyt ois -01 12ärrikkä kiikarissa mutta yks kaveri puhui että tankoon tulee kovia resonansseja ja ruisku on äkkinäinen että hankala ajaa kaupungissa, oli ollut miinuksena jossakin testissä.
Onko nuo vikoja vai ehkä vaan hifistelyä kun jotain huonoakin on pitänyt keksiäNämä oli siis -01 testissä oiskohan noita korjattu -02 malliin, käsittääkseni ruiskua on muutettu ?![]()
Ti koeajolle toivottavasti, mutta ei siinä varmaan kerkeä huomioida väsyykö kädet resonanseista![]()
Itsellä 02, en ole siinä huomannut mitään tankoresonansseja (johtuiskohan ohjausiskarista?) ja ruiskun äkkinäisyydestä kaupunki ajossa, ei mitään sanomista.kaverilla on 01 ja se valitteli kanssa ruiskun toimintaa vaikken minä mitään muuta huomannut kun ankaran voimanNyt ois -01 12ärrikkä kiikarissa mutta yks kaveri puhui että tankoon tulee kovia resonansseja ja ruisku on äkkinäinen että hankala ajaa kaupungissa, oli ollut miinuksena jossakin testissä.
Onko nuo vikoja vai ehkä vaan hifistelyä kun jotain huonoakin on pitänyt keksiäNämä oli siis -01 testissä oiskohan noita korjattu -02 malliin, käsittääkseni ruiskua on muutettu ?![]()
Ti koeajolle toivottavasti, mutta ei siinä varmaan kerkeä huomioida väsyykö kädet resonanseista![]()
![]()
Mulla on varmaanki joku "pesiaaliyksilö" sillä ikinä ei oo temppuillu toi jalkatappi/vaihde/kytkinhässäkkäEn ole kyllä huomannut että kädet väsys muuten kun joskus huomaa että kämmenet on vähän kipeenä kun on röhnöttänyt jotenkin tankoa vasten liikaa.Pyörähän on nyt sitten 02 mallia.
Onko kukaan selvittänyt tätä 12r:n vikaa joka on melkeen kaikissa että ei starttaa vaihde päällä ja kytkin pohjassa ? Itse purin sen mikrokytkimen kytkin kahvasta ja puhdistin sieltä ne ihme tönkkirasvat pois mutta ei vaikutusta että vika ei ole siellä....
Ei löydy, mut kelpais mullekin jos jollakin niitä on useampiaLöytyiskö keneltäkään ylimääräisenä hyllystä takahaarukan jatkopaloja 12R:ään ?
VIN on emaputkessa (ohjausakseli..) ja moottorin numero on myllyn paalla kytkimen puolella. Eri numerot ovat. VIN pitas riittaa jos osien yms. sopivuuksia kyselee. A-ja B-mallissa on muistaakkeni etupaassakin hieman eroa. Varaosanumero on iskareille muuten sama mutta B-mallissa on lisaks A-kirjain perassa.Miten 12r ssä menee moottorin /rungon numerot onko ne samat ja mistä ne löytyy ?
Nyt pitäs saada etu pumppujen öljymäärä kans selville kun näyttää vaihtuvan eri vuosimalleissa. Toisessa korjausoppaassa lukee 93mm yläpäästä ja toisessa 101mm ja siis 02 tarvisin mitan/määrän