• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Ei vissii ole ollut.. Mut eipä nyt kyllä viitti enään kiskoa kamoja niskaan..
Näin myös täällä..
No nii ja nyt sitte kyttäillään että sammuuko lamppu et nyt se piru lähti.. no kele pakko keritä eka
biggrin.gif

Näin myös täällä..
No nii ja nyt sitte kyttäillään että sammuuko lamppu et nyt se piru lähti.. no kele pakko keritä eka  
biggrin.gif

Ei kyl olis paha matkakaan ..
Sulla 1000r ja reikä päässä mulla 1250s ja huurtuva visiiri.. hmmm .. tulisko kisat?
biggrin.gif

Näin myös täällä..
biggrin.gif

Ei kyl olis paha matkakaan ..
Sulla 1000r ja reikä päässä mulla 1250s ja huurtuva visiiri.. hmmm .. tulisko kisat?  
biggrin.gif
Sulla olisi 4min nopeempi reittikin tonne
omg.gif

Kuvan voi tosin silti menettää tonttuj:lle
sad_orig.gif
Ajoitko Kivenlahteen?
Ajoin, valitettavan myöhässä vaa
smile_org.gif
Mut ihan kartalla olin kyl koko ajan. Joo kyllä
smile_org.gif
No ei menny navi ostos hukkaan  
thumbs-up.gif
Eipä siitä navista ollut tänään hyötyä, molemmat rastit on niin sanotusti tutuilla vesillä vaikka toinen espossa olikin... Tai no joo, oli siitä se hyöty et sain katottua ton mopon mittarivirheen kovemmissa nopeuksissa. Kyllähän se tosiaan näyttää ihan omia eli gepsin mukainen 110km/h vastaa Suzkan mittarissa 126km/h lukemaa eli esitin sillon lauantaina hvitträskille mentäessä Karille ihan aiheettomia syytteitä kehä3:lla kaahaamisesta, kyllä siinä mentiin ihan kuten kuuluukin. Sori Kari
biggrin.gif

No olihan se Tuomas ja mä poistin jo viestini kun aloin epäileen  
tounge.gif

Nyt taitaa kuva karata takas vanhoille paikoilleen  
sad_orig.gif
Vanhat, tutut turvalliset  
062802jumpie_prv.gif
Hei nyt kyllä jätkät jos toi kettuilu ei lopu niin se saa jatkua
biggrin.gif
Onks muka meikäläisen kuvakohteet noin helposti ennustettavia et ne ois aina kehä3:n varrella tai huusulan rantatiellä? Alkaa nyt kuulkaas vaikuttamaan vähä siltä, että seuraava kuva löytyy valtatie 25:n eteläisimmästä kärjestä tätä menoa
tounge.gif

Niin ja tervetuloa mukaan!!
Tonihan on jo vanha tekijä täällä...

- Kari
No uus mulle,  
biggrin.gif
Arvaapas kuinka monta jahtaaja on ollut tässä kesän mittaan mukana
eek.gif

- Kari
Villi veikkaus on 40 jahtaajaa... Listasitko kaikki jahtaajat sillon kun teit yhteenvedon bongauksista muutama viikko sitten?

Niin ja tervetuloa mukaan!!
Tonihan on jo vanha tekijä täällä...

- Kari
No uus mulle,  
biggrin.gif
Arvaapas kuinka monta jahtaaja on ollut tässä kesän mittaan mukana
eek.gif

- Kari
Villi veikkaus on 40 jahtaajaa... Listasitko kaikki jahtaajat sillon kun teit yhteenvedon bongauksista muutama viikko sitten?
34 ja ½, mun veikkaus

sain katottua ton mopon mittarivirheen kovemmissa nopeuksissa. Kyllähän se tosiaan näyttää ihan omia eli gepsin mukainen 110km/h vastaa Suzkan mittarissa 126km/h lukemaa
biggrin.gif
Tossa Naks en sit kyl tiedä mikä sun mopon vuosmallin on mut kuitenki.
Mitkäs välitykset mopossa onkaan?
Vaikuttaneen myös?
Jos on toisiovedon välityksiä muuteltu niin väärinhän se noissa tuoreimmissa mopoissa sit nopeuden näyttää, Egu tietää oikean nopeuden mut näyttää sen kettuillaakseen väärin..

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back