Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei voi eksyä jos on naviLaita se navi päälle että et eksySuzu-ukko löytää kaiken![]()
Lähenpä tästä odottelemaan seuraavaa kuvatusta...![]()
uusi kuva just siellä missä tuppaat eksyä
Pikkisen on huono tuo mun kuvauskalusto mut hyvä et sai selkoa.Juuri ja juuri tunnistaa... eli ok. Verratkaapa muuten Google Street View linkkiä ja mun tänään ottamaa kuvaa!! Pikkasen on paikka muuttunu tässä lähiaikoina.OK?
45
Pitäskö hakee toi uus...?![]()
Ajoitko Kivenlahteen?Kuvan voi tosin silti menettää tonttuj:lle![]()
Minkä takin hommasit?Onneks sain edes sen takin nyt hommattua
niin voi pienessä tihkussakin ajella.
Ajoin, valitettavan myöhässä vaaAjoitko Kivenlahteen?Kuvan voi tosin silti menettää tonttuj:lle![]()
No ei menny navi ostos hukkaanAjoin, valitettavan myöhässä vaaAjoitko Kivenlahteen?Kuvan voi tosin silti menettää tonttuj:lle
Mut ihan kartalla olin kyl koko ajan. Joo kyllä![]()
![]()
Kuten myös minä ajoin... Olin paikalla tuon 15 minuuttia myöhässä.Ajoin, valitettavan myöhässä vaaAjoitko Kivenlahteen?Kuvan voi tosin silti menettää tonttuj:lle
![]()
Uutta matoa koukkuun!Kuten myös minä ajoin... Olin paikalla tuon 15 minuuttia myöhässä.Ajoin, valitettavan myöhässä vaaAjoitko Kivenlahteen?Kuvan voi tosin silti menettää tonttuj:lle
![]()
Vanhat, tutut turvallisetNo olihan se Tuomas ja mä poistin jo viestini kun aloin epäileen![]()
Nyt taitaa kuva karata takas vanhoille paikoilleen![]()
Vanhat, tutut turvallisetNyt taitaa kuva karata takas vanhoille paikoilleen![]()
Paitsi Masalastahan ei ole muuta ulospääsyäKehä 3 ralli alkaa jo mulle hissukseen piisaamaan![]()
Paitsi Masalastahan ei ole muuta ulospääsyäKehä 3 ralli alkaa jo mulle hissukseen piisaamaan![]()
![]()
Kaikki tiet sieltä johtavat kehäkolmoselle![]()
- Kari
Onhan tossa länäri mitä pitkin pääsee vaikka Hankoon..Paitsi Masalastahan ei ole muuta ulospääsyäKehä 3 ralli alkaa jo mulle hissukseen piisaamaan![]()
![]()
Kaikki tiet sieltä johtavat kehäkolmoselle![]()
- Kari
Eikös ookkin mukavaa kun löytää paikan kun paikan helpostiNo ei menny navi ostos hukkaanAjoin, valitettavan myöhässä vaaAjoitko Kivenlahteen?Kuvan voi tosin silti menettää tonttuj:lle
![]()
![]()