Siinähän on vain ja ainoastaan sulle linkki taulukon alla jos näkyis paree...Jep mut eiks mun luku oo 45![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinähän on vain ja ainoastaan sulle linkki taulukon alla jos näkyis paree...Jep mut eiks mun luku oo 45![]()
Pitänee hommaa prillit. Mut joo laitas lisää todistuaineistoa.. katon nekin sitte ilman prillei.Siinähän on vain ja ainoastaan sulle linkki taulukon alla jos näkyis paree...Jep mut eiks mun luku oo 45![]()
![]()
Toivottavasti Karilta ei löydy mitää kovin raskauttavaa todistusaineistoaOis mulla tallessa muutakin todistusaineistoa, laitetaanko jakoon samalla![]()
- Kari
Filunkia ei ole tapahtunu!Toivottavasti Karilta ei löydy mitää kovin raskauttavaa todistusaineistoaOis mulla tallessa muutakin todistusaineistoa, laitetaanko jakoon samalla![]()
- KariTässä vaiheessa kautta olisi perin ikävää jos tässä tulee ilmi joku laajempi filunkivyyhti![]()
![]()
Ehtisköhän vielä parantaa sijoitusta tällä kaudella...Otappa Kari siintä talukosta näpsy ja laitas näkysälle.
*****linkki sokeille tässä*****
Ois mulla tallessa muutakin todistusaineistoa, laitetaanko jakoon samalla![]()
- Kari
Sitä mäkin toivon ja hartaasti toivonkinFilunkia ei ole tapahtunu!Toivottavasti Karilta ei löydy mitää kovin raskauttavaa todistusaineistoaOis mulla tallessa muutakin todistusaineistoa, laitetaanko jakoon samalla![]()
- KariTässä vaiheessa kautta olisi perin ikävää jos tässä tulee ilmi joku laajempi filunkivyyhti![]()
![]()
Taitaa pojilla painaa jokin asia mieltäFilunkia ei ole tapahtunu!Toivottavasti Karilta ei löydy mitää kovin raskauttavaa todistusaineistoaOis mulla tallessa muutakin todistusaineistoa, laitetaanko jakoon samalla![]()
![]()
Kevyen kenttä vduilun tunnustan mutta en filunkiaTaitaa pojilla painaa jokin asia mieltä![]()
Nyt on aaaaaika vahva tunne tästä![]()
repsKevyen kenttä vduilun tunnustan mutta en filunkiaTaitaa pojilla painaa jokin asia mieltä![]()
![]()
Halon ABS:illa varustettuna.repsKevyen kenttä vduilun tunnustan mutta en filunkiaTaitaa pojilla painaa jokin asia mieltä![]()
![]()
![]()
Noooo.. ootellaas mitä Kari näyttää meille![]()
Kyllä siitä kettuilusta oli kevyt kaukana, mutta joo, voimakas tunne on keijolla nyt että filunkia ei harrastettu silloin eikä muulloinkaanrepsKevyen kenttä vduilun tunnustan mutta en filunkiaTaitaa pojilla painaa jokin asia mieltä![]()
![]()
![]()
Noooo.. ootellaas mitä Kari näyttää meille![]()
No höh... Mitäköhän se ois ollut?Ei se Kari vissii muuta laita..
Jaa a. No kait se joskus kertoo..No höh... Mitäköhän se ois ollut?Ei se Kari vissii muuta laita..
Niin, kun sitä aloituskuvaa ei bongauksiin lasketa.Jännä homma et koko homman alottaja ei ollu sit Karin listan mukaan kipassu yhtään kuvaa.
Juu eihän sitä tietenkään mukaan lasketa mutta jotenkin tuntus siltä että alottaja ois ollut mielellään alkamassa leikkimään jahtiaNiin, kun sitä aloituskuvaa ei bongauksiin lasketa.Jännä homma et koko homman alottaja ei ollu sit Karin listan mukaan kipassu yhtään kuvaa.
Mutta suurkiitokset panu..:lle tästä loistavasta ideasta![]()
- Kari