Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin myös täällä..Ei vissii ole ollut.. Mut eipä nyt kyllä viitti enään kiskoa kamoja niskaan..
No nii ja nyt sitte kyttäillään että sammuuko lamppu et nyt se piru lähti.. no kele pakko keritä ekaNäin myös täällä..Ei vissii ole ollut.. Mut eipä nyt kyllä viitti enään kiskoa kamoja niskaan..
No nii ja nyt sitte kyttäillään että sammuuko lamppu et nyt se piru lähti.. no kele pakko keritä ekaNäin myös täällä..Ei vissii ole ollut.. Mut eipä nyt kyllä viitti enään kiskoa kamoja niskaan..![]()
Sulla 1000r ja reikä päässä mulla 1250s ja huurtuva visiiri.. hmmm .. tulisko kisat?No nii ja nyt sitte kyttäillään että sammuuko lamppu et nyt se piru lähti.. no kele pakko keritä ekaNäin myös täällä..Ei vissii ole ollut.. Mut eipä nyt kyllä viitti enään kiskoa kamoja niskaan..![]()
Ei kyl olis paha matkakaan ..
Sulla olisi 4min nopeempi reittikin tonneSulla 1000r ja reikä päässä mulla 1250s ja huurtuva visiiri.. hmmm .. tulisko kisat?No nii ja nyt sitte kyttäillään että sammuuko lamppu et nyt se piru lähti.. no kele pakko keritä ekaNäin myös täällä..Ei vissii ole ollut.. Mut eipä nyt kyllä viitti enään kiskoa kamoja niskaan..![]()
Ei kyl olis paha matkakaan ..![]()
Eipä siitä navista ollut tänään hyötyä, molemmat rastit on niin sanotusti tutuilla vesillä vaikka toinen espossa olikin... Tai no joo, oli siitä se hyöty et sain katottua ton mopon mittarivirheen kovemmissa nopeuksissa. Kyllähän se tosiaan näyttää ihan omia eli gepsin mukainen 110km/h vastaa Suzkan mittarissa 126km/h lukemaa eli esitin sillon lauantaina hvitträskille mentäessä Karille ihan aiheettomia syytteitä kehä3:lla kaahaamisesta, kyllä siinä mentiin ihan kuten kuuluukin. Sori KariNo ei menny navi ostos hukkaanAjoin, valitettavan myöhässä vaaAjoitko Kivenlahteen?Kuvan voi tosin silti menettää tonttuj:lle
Mut ihan kartalla olin kyl koko ajan. Joo kyllä![]()
![]()
![]()
Tonihan on jo vanha tekijä täällä...Niin ja tervetuloa mukaan!!
No uus mulle,Tonihan on jo vanha tekijä täällä...Niin ja tervetuloa mukaan!!
- Kari
Arvaappas kuinka monta jahtaaja on ollut tässä kesän mittaan mukanaNo uus mulle,Tonihan on jo vanha tekijä täällä...Niin ja tervetuloa mukaan!!
- Kari![]()
Hei nyt kyllä jätkät jos toi kettuilu ei lopu niin se saa jatkuaVanhat, tutut turvallisetNo olihan se Tuomas ja mä poistin jo viestini kun aloin epäileen![]()
Nyt taitaa kuva karata takas vanhoille paikoilleen![]()
![]()
Jos mä arvaisin vaikka 36..Arvaapas kuinka monta jahtaaja on ollut tässä kesän mittaan mukana![]()
- Kari
Villi veikkaus on 40 jahtaajaa... Listasitko kaikki jahtaajat sillon kun teit yhteenvedon bongauksista muutama viikko sitten?Arvaapas kuinka monta jahtaaja on ollut tässä kesän mittaan mukanaNo uus mulle,Tonihan on jo vanha tekijä täällä...Niin ja tervetuloa mukaan!!
- Kari![]()
![]()
- Kari
34 ja ½, mun veikkausVilli veikkaus on 40 jahtaajaa... Listasitko kaikki jahtaajat sillon kun teit yhteenvedon bongauksista muutama viikko sitten?Arvaapas kuinka monta jahtaaja on ollut tässä kesän mittaan mukanaNo uus mulle,Tonihan on jo vanha tekijä täällä...Niin ja tervetuloa mukaan!!
- Kari![]()
![]()
- Kari
Mitkäs välitykset mopossa onkaan?
Listasin itseasiassa eilen illalla kaikki 65 jahtaaja exel-taulukkoon, aiemmin ei olleet muutaman kuvan jahtaajat mukana...Villi veikkaus on 40 jahtaajaa... Listasitko kaikki jahtaajat sillon kun teit yhteenvedon bongauksista muutama viikko sitten?