• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kumpi sinua pelottaa enemmän; kuolema vai halvaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-Doggy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kumpi sinua pelottaa enemmän; kuolema vai halvaan - tuminen(neliraaja)

• 1.Kuolema

Ääniä: 0 0,0%
  • 2.Halvaantuminen

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    0
Ei oo vielä perhettä tai vaimoa joka jäisi suremaan, ni mielummin kuolen. Enkä haluaisi tyttöystävälle sellasta taakkaa mikä olisin halvaantumisen jälkeen.. Eikä sitä kuolemaa ainakaan ite tarvii jäädä suremaan tai miettimään että mikä meni pieleen..
smile_org.gif

Pienestä pitäen olen tuntenut pyörätuolissa olevia kavereita ja jotenkin se elämä ei pelottaisi. Toki asioitten hyväksyminen ottaisi aikaa.
Jos kaikki neljä raajaa menisi, niin juttu onkin jo ihan toinen, sen vuoksi vastasin, halvaantuminen.

Ja niin kuin muutamilla muilla, hoitotestamentti on viittävaille valmis ja lähimmille on toiveet kerrottu jos huonosti käy.
Onneksi ei näitä tarvi ihan usein pohtia, riittää kun käy kerran läpi nää jutut kotona, sujuu ajotkin paremmin    
062802moto_prv.gif

Ehdottomasti kuolisin mieluummin.. minun luonteellani ei olisi ehkä elämään halvaantuneena. Ja se, että pitäisi luopua lähes kaikista muistakin harrastuksista, olisi liian suuri järkytys. Varmaan olen niin heikko laatuaan..
sad_orig.gif

Jos kysymyksessä on tosiaan neliraajahalvaus, niin taatusti mielummin sille kiitos ei! Riittää ihan kun yhden tuntee ja tietää, niin harmeja riittää vaikka millä määrin, eikä se syöminenkään välttämättä sitten ole enää ihan kuin ennen...eikä mikään muukaan, vaikka pää jotenkin pelaisikin. Ja lähimmäisille vuosien tai jopa vuosikymmenien "piina ja rasitekin", jonka jälkeen vielä kuolema kuitenkin...joten jos valita pitää, niin kiitos jätetään välistä turhat kuviot ja mielummin kuolema kerralla, kiitos.

Hoh hoh hoo...kaikenlaisia kysymyksiä.
tounge.gif
Minä kysyn, kumpi noista vaihtoehdoista vituttais vähemmän.?
biggrin.gif

Halvaantuminen tietysti. Kuolema nyt kohtaa meitä jokaista satavarmasti kuitenkin jossain vaiheessa, joten hullua sitä olis pelätä, lähinnä vain skedulointikysymys..

Ei saisi vääntää vitsiä tällaisesta asiasta, mutta voisikohan tähän aiheeseen soveltaa sitä krapulan kuutta astetta:

1: Krapula (suht lievä loukkaantuminen)
2: Kaamea krapula (alaraajahalvaus)
3: Ihan uskomaton krapula (ylä- ja alaraajahalvaus)
4: Pelkää että kuolee
5: Toivoo että kuolee
6: Pelkää ettei kuolekkaan

baaa.gif

Hoh hoh hoo...kaikenlaisia kysymyksiä.
tounge.gif
Minä kysyn, kumpi noista vaihtoehdoista vituttais vähemmän.?
biggrin.gif
Vastaat vaan sen toisen vaihtoehdon, johon olet päätynyt niin ei ole vaikea homma!  
idea3.gif
Aivan. Nimimerkistäsi päätellen kyseessä on ikäsi, tai ehkä ei sentään syntymävuotesi. Onneksi olen siis ajanut useamman vuoden kuin olet elänyt. Mutta selvästikin homma vielä hakusessa. Lohduksesi voin kertoa että kyllä se oikea kerho löytyy sullekin.
wink.gif

Niin...ja ajokaudet vaan jatkuu ja jatkuu...pitelis vaan vähän parempia kelejä.
smile_org.gif

Ei saisi vääntää vitsiä tällaisesta asiasta, mutta voisikohan tähän aiheeseen soveltaa sitä krapulan kuutta astetta:

1: Krapula (suht lievä loukkaantuminen)
2: Kaamea krapula (alaraajahalvaus)
3: Ihan uskomaton krapula (ylä- ja alaraajahalvaus)
4: Pelkää että kuolee
5: Toivoo että kuolee
6: Pelkää ettei kuolekkaan

baaa.gif
Se tärkein Phil Collins - darra unohtu
tounge.gif

halvaantuminen. Jos ei itsenäisesti pysty mitään tekemään niin ei kyllä meikäläisen pää sitä kestäisi

halvaantuminen! sen jälkeen jos pystys niin ei olis niin lyhyttä narua eikä niin matalalla olevaa oksaa ettei .......

Eipä pelota kumpikaan. Jos jotain käy niin sitten käy. Halvaantuneena saa aina ajettua pyörätuolinsa satama-altaaseen.

Back