Kuka saa koskea pyörääsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

KUKA SAA KOSKEA PYÖRÄÄSI? - Annatko muiden istua pyöräsi satulassa.

• 1: Kaikkihan sitä saa kokeilla, ei tarvii lupaa, luotan muihin.

Ääniä: 0 0,0%
  • 2: Kaikkihan sitä saa kokeilla, luvan kanssa, ja minä vieressä.

• 3: Lupa täytyy kysyä, yleensä ainoastaan tutut saa istua.

• 4: Lupa täytyy kysyä, kaverit ja lähimmät sukulaiset saa istua.

Ääniä: 1 100,0%
  • 5: Lupa täytyy kysyä, istujalla täytyy olla moottoripyörä myös.

• 6: Ei saa istua, toisen pyörä on PYHÄ asia ja siihen EI kosketa!

• 7: Kosket ja KUOLET!!!

• 8: Asiahan on nyt näin, että...

• Ääniä yhteensä
    1
Eihän toisen tavaraan saa koskea...kysymättä.  
lookaround_orig.gif
Samaa mieltä!

sukulaiset ja kaverit saa yleensä istua, mutta silti katson vähän et ketkä. Oikeastaan kaikki oikeat kaverit saa istua ja testata, mutta omista silmistä en koeajolla päästä, eli jos vähän pidemmälle haluaa niin sitte meen sen pyörällä perään.

Mutta kuitenkin aina jos joku istuu niin sanon, että nostaa jalkaa tarpeeks eikä vahingossakaan potkase pyörää tms, sillä sillon sattuu ku itteä potkittais. Sukulaisista kytkintä pääsee nostamaan tasan ja ainoastaan mp:n omistava serkku, muut saa vaan kylmätyypitellä ;)

Vain miekkonen ja poika saavat koskea, muut saavat pitää näpit irti. Onneksi moponi on saanut olla rauhassa. Kuka nyt haluaa mun 600 yammuun koskea kun miekkosella on 1100 kawa ja pojalla ZX-12R kawa. Muut jos koskevat hyvää ei seuraa.

Kyllähän siinä ikävä yllätys voi olla edessä, jos kaveri jolla ei pyörää ole, hyppää satulaan ja tulee hieman huolimattomasti pyörän päältä pois.

Eihän se istumisesta pahene, mutta kaatamisesta kylläkin.

confused_orig.gif

...ja kukaanhan ei ilman lupaa Helmeeni koske!!
crazy.gif

Ei vaan --luvan kanssa voi istua ja jos minä kyttään vieressä ettei pyörä ole nurin..  
tounge.gif

Ihan jokaisella ei todellakaan ole asiaa edes istuimelle!

Saa siihen päälle istua lupaa pyytämällä, mutta tyypit saa ottaa vaan jannu jolla on itelläkin pyörä ja johon luotan.

Istua saa vain parhaat ystävät valvonnan alaisena ja kauniit naiset tietty .
smile_org.gif

Koe-ajolle pääsyä on turha edes kysyä, ei toivoakaan. Paikallaan kaasuttelua olen muutaman hyvän motoristiystäväni antanut kokeilla mutta siihen sekin sitten jää. Sanokaa vaan paskapääks mutta omapa on pyöräni.

Luvan kanssa voi mahdollisesti istua, silloinkin vain kun vimpain keskijalalla.
Ihminen joka ei ole istunut 200-300 kiloisen fillarin
satulassa ei voi mitenkään tietää sen painopistettä.
1-vuotiaat ajajat asia erikseen. Aina ja kaikkialla lupa.

Kyllä on todella vähissä ne, jotka mun mopottimen päälle saa istua, saati ajaa
wink.gif
Pitää olla jo spesiaalitapaus. Vastasin kohdan 6.

Pyörä on pyhä, ei siihen saa ilman lupaa koskea tai päällä istua. Ajaa saavat vain erittäin tarkkaan valitut henkilöt, joiden käsiin silmäterän uskaltaa luottaa
wink.gif
.

Ei ole ollut ongelma. Motoristille lainaisin mutta en kokemattomalle. Ja tästäkin periaatteesta joustin sujuvasti syksyllä kun mies halusi kokeilla, mitä se mopolla ajaminen on. Ja tosi hyvinhän se sujui ensikertalaiseltakin!

Melkeenpä tarttis olla pyörällinen kaveri joka kokeilee..
tounge.gif
Tai joku johon muuten vaan luotan ihan kympillä.

Luvan istuskella saa harvat(joilla oma pyörä) ja ite vahtaan vieressä, on eräs pikkumies joka saa istua mun kans aina ku haluaa  
inlove.gif

Ajamaan mun mopolla ei oo päässy ku isäntä ja neki harvat kerrat pakollisia testejä..

Back