Kuka saa koskea pyörääsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

KUKA SAA KOSKEA PYÖRÄÄSI? - Annatko muiden istua pyöräsi satulassa.

• 1: Kaikkihan sitä saa kokeilla, ei tarvii lupaa, luotan muihin.

Ääniä: 0 0,0%
  • 2: Kaikkihan sitä saa kokeilla, luvan kanssa, ja minä vieressä.

• 3: Lupa täytyy kysyä, yleensä ainoastaan tutut saa istua.

• 4: Lupa täytyy kysyä, kaverit ja lähimmät sukulaiset saa istua.

Ääniä: 1 100,0%
  • 5: Lupa täytyy kysyä, istujalla täytyy olla moottoripyörä myös.

• 6: Ei saa istua, toisen pyörä on PYHÄ asia ja siihen EI kosketa!

• 7: Kosket ja KUOLET!!!

• 8: Asiahan on nyt näin, että...

• Ääniä yhteensä
    1
Heh heh, tuossa yks päivä huoltsikalla tankkaessa pikku skidi, maksimissaan 3v jäi isoäitinsä matkasta huomaamatta ja jäi tuijottaa mua ja rätkää siihen suu ammollaan.
omg.gif

Isoäiti sitten huomas että kas, pentu jäi kyylää siihen moottoripyörää. Toi sitten skidin siihen viereen ja kerto että hän(skidi) tykkää noista vehkeistä ja aina huidotaan ja huudellaan kun motskarin näkee. Pyys sitten vielä lupaa että saako poika kokeilla istua sun motskaris päällä. Tottakai annoin luvan kon toinen ihan innoissaan siinä. Yleensä pennut pelkää kuoliaakseen tota.
Siinä se sitten istui ja tuijotti rätkää ja mua vuorotellen rään pursuen nenästä kahta vanaa. Ei yltäny vielä kahvoihin vääntää.
Öli se niin söpö siinä olevinaan.
inlove.gif
inlove.gif

Piti vielä varoittaa että tässä saattaa olla vähän kova ääni että jos meette vähän sivummalle siitä röörin takaa.
Siinä oli selkeesti tulevan motoristin ainesta!

kyllä päällä voi istua kunhan kysyy.jos haluaa ajaa ja ei ole vähintään paavi niin no way.hyvä tuttu jonka tiedän osaavaan ajaa niin sitte kyllä
062802moto_prv.gif

En anna ihan tuntemattomien istua. Tutut ym. saa kyllä istua lupaa kysymättä. Päristelkööt siinä päällä niin kauan, kunnes itse olen taas lähdössä liikkeelle.

Tutut saa istua mielin määrin ja joidenkin voin antaa koittaa ajaakin, mutta tuollaiset jutut että joku ventovieras on lupaa kysymättä istahtanut päristelemään suupielillään nostaa kyllä ihokarvat pystyyn  
mad.gif
. Sehän vois vaikka naarmuttaa mun kaunista mopoa  
shaun.gif
. No kaipa ne aika harvassa on. Onhan kynnys siihen tosin varmaan vähän pienempi kuin mennä vaikka toisen autoon istumaan.

Luvan kysyvä tuttu saa istua
ja jos on ajokuntoinen ja kortillinen,
niin yllytän koeajollekin, etenkin ellei omaa pyörää ole
kysyjällä.

Ties vaikka saisi taas jonkun innostumaan aiheeseen enemmänkin.

Tutut ja vieraatkin saa ottaa "kuivat",jos on intoa ja kysyy lupaa siihen.Jokuhan voi saada siitä kärpäsenpureman ja hankkia oman pyörän alleen.

kaveritkin kysyy lupaa ensin, tuntemattoman on turha ominpäin kokeilla! voipi sattua jos tällaista näen!

Istuu saa luvan kanssa, ajamaan ei pääse ku sellaset kellä oma pyörä ja tiedän et pysyy lapasessa. ilman lupaa jos meinaa lahtee niin voi alkaa nenänvarsi punottamaan
kaboom.gif

Kyllä luvan kanssa saa istua ja tuttujen annan kyllä kokeilla kuka on pyörällä ajanut
smile_org.gif
Periaatteena on kuitenkin aina että jos jotain hajotat niin maksat. Jos luvatta koskee/istuu niin alkaa elämä lyhenemään
kaboom.gif

Kuskin paikalle pyörän käydessä ei oo kellään muulla asiaa kuin allekirjoittaneella...

Mahdollinen tuleva poikkeus - JOS sattuisin jossakin mielenhäiriössä Suzzun myymään, olis vissiin pakko ostajakandin antaa tyypittää... mutta enpäs ainakaan vielä ees suunnittele moista.

Back