Kuka saa koskea pyörääsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

KUKA SAA KOSKEA PYÖRÄÄSI? - Annatko muiden istua pyöräsi satulassa.

• 1: Kaikkihan sitä saa kokeilla, ei tarvii lupaa, luotan muihin.

Ääniä: 0 0,0%
  • 2: Kaikkihan sitä saa kokeilla, luvan kanssa, ja minä vieressä.

• 3: Lupa täytyy kysyä, yleensä ainoastaan tutut saa istua.

• 4: Lupa täytyy kysyä, kaverit ja lähimmät sukulaiset saa istua.

Ääniä: 1 100,0%
  • 5: Lupa täytyy kysyä, istujalla täytyy olla moottoripyörä myös.

• 6: Ei saa istua, toisen pyörä on PYHÄ asia ja siihen EI kosketa!

• 7: Kosket ja KUOLET!!!

• 8: Asiahan on nyt näin, että...

• Ääniä yhteensä
    1
Korjaamon setä.
tai Täti.
wink.gif

Luvan kanssa. Ettei satu neppariin. Koeajolle en ole vielä ketään päästänyt. Voisi ajatella että ottaisi samalla kaverin pyörän alle... Nousisikohan kynnys?
mad.gif

Kavereiden ei tarvi lupaa kysyä, saa istua. Tai no, ei kyllä ihan kaikkien kavereidenkaan tartte siihen könytä, mielellään sitä varma olis että saa pidettyä pystyssä kans... Mut jos kaataa niin myös maksaa
mad.gif
Tuntemattoman henkilön jos siitä tapaan joskus istumasta, niin
kaboom.gif

No saa kai siihen mun läsnä ollessa istahtaa jos kysäsee.. Ajamassa ei oo käyny kuin isoveli, jonka tiedän osaavan..
smile_org.gif
Sais se paras kamuki käydä, mutta ei se oo vielä ees kysyny.. enkä mä oo kyllä kysyny päästä senkään zetal ajaan
baaa.gif
Noita EI katuvehkeitä ollaan toki vaiheltu
biggrin.gif

Vastata en voinut galluppiin kun ei omaa pyörää ole.. mutta.. kerronpa kaverista..
biggrin.gif

Pyörä tuntuu olevan henkireikä.. kun olin alottelemassa kortin hankkimista niin piti sitten kokeilla jotta yllänkö jalkoineni maahan.. no kaverin pyörän selkään sain sitten varo-varovasti istuutua ja testata.. hetken siinä istuin ja testasin niin kaveri jo sanoi "no ni eiköhä riitä, naarmutat vielä tankkia" (takin vetoketju siis)
tounge.gif

vähän kyllä pilke silmäkulmassa sanoi mutta.. noh.. tulipaha tajuttua oma asema..
biggrin.gif
heheh..

ja kyseiseltä henkilöltä samassa pyydän anteeks.. en yhtää v****ilemalla tarkota.
biggrin.gif
samaan tapaan kai iteki jos oma pyörä olis.. huvitti vaan..
biggrin.gif

Ne saa koskea ja istua kellä on minun lupa. Yleensä he ovat hyviä kavereita tai muuten vain tuttuja. Minusta on fiksua että lupaa myös kysytään eikä tommata kiinni mopoon noin vain  
mad.gif
. Jonkun kerran olen törmännyt outoon ihmiseen joka kysyi luvan myös valokuvaamiseen ja se on vielä fiksumpaa se  
biggrin.gif
.

Istua saa jos on sen näköinen ettei kaada heti kyljelleen. Ja kaverit joilla on aina järki päässä ajellessa saa myös lainata.

kyllähän nyt istua saa, kunhan vaan muistaa kysyä luvan ja mä saan olla vahtimassa vieressä.
ajelemaanhan tuolla ei lähde muut ku minä.

Luvan kun kysyy, niin lähes kuka vaan saa istuskella pyörän päällä mun ollessa vieressä... Ajeleen mun mopottimella ei sit kyllä ihan kuka tahansa pääse - aika harvassa on se poppoo...

Onpa noiden mopojen päällä luvan kanssa istuskelleet pikkulapset vaarin kautta naapurin kissaan. Hyvin ovat viihtyneet - kuten minäkin

No en nyt ihan tappamaan rupea vaikka vastasinkin niin tuohon kysymykseen, mutta kyllä kädet katkon
thumbs-up.gif

Back