juu oisko mittariin se sata kilsaa pyörähtänyOnnea hienosta pyörävalinnasta. Onko paljon rullattu peli alla ja mistäpäin ostit?
eli aikalailla pakasta tempastu, paikallisesta liikkeestä ostin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juu oisko mittariin se sata kilsaa pyörähtänyOnnea hienosta pyörävalinnasta. Onko paljon rullattu peli alla ja mistäpäin ostit?
No nepä oli lasin saanu nopskaa rikki. Takuuseen--->juu oisko mittariin se sata kilsaa pyörähtänyOnnea hienosta pyörävalinnasta. Onko paljon rullattu peli alla ja mistäpäin ostit?![]()
eli aikalailla pakasta tempastu, paikallisesta liikkeestä ostin
ai ai, monta kuukautta hyviä ajoilmoja vielä jäljelläsanoi:Taidanpa laittaa kottaran talviteloille odottelemaan ens kevättä
Toi pitää testata, vaikka ei oo kannuja vielä kiinni eikä sinänsä tyhjäkäynnillä sammuile. Välillä esim. kun liikennevaloihin valuttaa ja suht kovasta vauhtista heittää kytkimen pohjaan ja antaa kierrosten valua alas niin hyytyy siihen, aina tosin lähtee käyntiin kuin palmun alta niin en ainakaan itte epäilis tota pumppuvikaa.sanoi:Kokeilpaakas tuota Sonaxin oktaanibuusteria joku kerta. Tulette muuten huomaamaan eron. Eipä enää sammuile tyhjäkäynnin tuntumassa, vääntö lisääntyy aika mukavasti, varsinkin jos sekoittaa 98 sekaan.
Kuinkahan mahtoi käydä teho/paino suhteen?Asiahan ei minulle kuulu (siis pönttöjen vaihtelu), mutta kun tulee tuota saksalaista Motorradia luettua niin yhdessä oli testattu tarvikepönttöjä tähän uuteen kotariin, niin jokaisella teho ja vääntö laski verrattuna alkuperäiseen (myös Akrapoovitsillä ilman db-killeriä)![]()
Luulen, että teho/painosuhde parani, jos painoa tippui jokunen kilo ja teho ei laskenut vähimmillän kuin 1 hvKuinkahan mahtoi käydä teho/paino suhteen?Asiahan ei minulle kuulu (siis pönttöjen vaihtelu), mutta kun tulee tuota saksalaista Motorradia luettua niin yhdessä oli testattu tarvikepönttöjä tähän uuteen kotariin, niin jokaisella teho ja vääntö laski verrattuna alkuperäiseen (myös Akrapoovitsillä ilman db-killeriä)![]()
Juu on osalla hintaa. Mutta niinku aikasemmin viime syksynä täällä jo väännettiin samasta asiasta, totean edelleen: Ei ole taitoa ruveta väsäämään itse. Jos väsään itse, siihen menee useampi tunti, jonka voi helposti muuttaa myös rahaksi laskemalla kulutetulle ajalle hintaa.En pidä tuota seikkaa kovin ihmeellisenä. Nykyaikana alkaa nuo tehtaat jo ihan oikeasti suunnitella niitä putkistoja. Koska tehoa pitää saada ulos, vaikka päästö/meluvaatimukset onkin kovat. Yksi hyvä esimerkki on kilokiksutin, siihen ei paljon sliparilla tehoja lisää kaivella. Jännää, jos ktm:n kanssa on sama. Toisaalta sehän vain kertoo hyvästä suunnittelusta tehtaan puolesta.
Ja tuohon kilpitelineeseen: voi herranjumalautavittusaanata miten on hintaa yhdellä koneistetulla metallisilpukkeella. Toikin varmaan kestää sen 3000 km ja sit on palasina. Mä lopetan työt fysiikan laitoksella & alan tehtailla tommosia palikoita, jos niillä kerran noin paljon saa rahaa!
Joo mullakin on vielä noi uudet putket hakusessa jotenkin ei vaan oo saanu mitään aikaseks. Onkos kellään mitään tietoa tälläisestä virityksestä istuu meikäläisen silmään ja painokin varmaan tippuis mukavasti![]()
sanoi:The 1-1 full system gives to the KTM 690 SM a racing look and it reduces the weight of about 9 kilos compared with the original exhaust system.
Mistäs tollasta PE-muovia sais hommattua? Kuumailmapuhallin ja rautasaha löytyy kyllä omasta takaa, mutta taitoa vääntelyyn sitäkin vähemmän.Eikös ne kilpitelineet kannattaisi väännellä etran PE- muovista niin eivät kuole tärinästä niinkuin tuo alumiini, vääntelyt onnistuu kuumailmapuhaltimella helposti.
Eikä ota sitten pikkukolhuistakaan niin nokkiinsa.