Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MatkamotoristiJaahas! 15000 kilsaa tuli täyteen ja päätin huoltaa pyörän ihan itse, eikä siinä hirveesti hommia ollut. Vaihdoin kumminkin uudet oranssit ketjut ja rattaat. Välitykset vaihdoin pidemmiksi eli taakse 42 ja eteen 16 kun tehoa riittää tuon täys-akran putkiston ansiosta vallan mainiosti.![]()
Taisit marshall muuten kaupata kotkaasi tänään päivällä tuolla racingbikessä meikäläiselle. Tai sitten se oli joku muu SMn myyjä...Onpas täällä hiljaista. Onko kaikilla duunit jo niin kovassa vauhdissa, ettei kerkiä ajelemaan/kirjottelemaan? Itellä meni pyörä tänään 10 000 huoltoon. Saas nähä mitä tulee kustantamaan. Aikasempiin kesiin verrattuna on kyllä tullu tosi säälittävän vähän kilsoja tauluun. hyvä jos 9000 menee rikki tälle ajokaudelle. Ei näin.
Minähän se, oisit ostanu vaan pois...Taisit marshall muuten kaupata kotkaasi tänään päivällä tuolla racingbikessä meikäläiselle. Tai sitten se oli joku muu SMn myyjä...Onpas täällä hiljaista. Onko kaikilla duunit jo niin kovassa vauhdissa, ettei kerkiä ajelemaan/kirjottelemaan? Itellä meni pyörä tänään 10 000 huoltoon. Saas nähä mitä tulee kustantamaan. Aikasempiin kesiin verrattuna on kyllä tullu tosi säälittävän vähän kilsoja tauluun. hyvä jos 9000 menee rikki tälle ajokaudelle. Ei näin.
Pääh, mun pyörät on ollu aina myynnissä. Jos joku haluaa ostaa ja hinnasta päästään sopuun. Rautaan ei kannata rakastua.Mitä ne jätkät on myymässä mopojaan... Ensin kauko ja nyt perään jo Marshal. Mittee työ oikein touhuutta?!
...Varsinkin jos se on niin maan perkeleen rumaaRautaan ei kannata rakastua.Mitä ne jätkät on myymässä mopojaan... Ensin kauko ja nyt perään jo Marshal. Mittee työ oikein touhuutta?!
Nojoo, toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä. Itse pidän molemmista. Joko muuten saat isojen poikien pyörillä ajella? Ajattelin vaan, että melko kärkästä tekstiä mieheltä, joka ajelee nelisatasella tohtorimopolla....Varsinkin jos se on niin maan perkeleen rumaaRautaan ei kannata rakastua.Mitä ne jätkät on myymässä mopojaan... Ensin kauko ja nyt perään jo Marshal. Mittee työ oikein touhuutta?!.![]()
Enkö minä nyt saa sitten 690SM:n ulkonäöstä antaa omaa mielipidettäni, koska ajan tällä hetkellä pelkällä DR-Z:lla? Ilmeisesti suomalaisen mitta on ne pyörän tehot...Itse pidän molemmista. Joko muuten saat isojen poikien pyörillä ajella? Ajattelin vaan, että melko kärkästä tekstiä mieheltä, joka ajelee nelisatasella tohtorimopolla....Varsinkin jos se on niin maan perkeleen rumaaRautaan ei kannata rakastua.Mitä ne jätkät on myymässä mopojaan... Ensin kauko ja nyt perään jo Marshal. Mittee työ oikein touhuutta?!.![]()
Tottakai saat, sitä vartenhan näitä foorumeita on olemassa. Jos tehoilla haluaisin kilpailla, tuskin omistaisin nykyistä pyörääni, joten tehot eivät ole mittani.Enkö minä nyt saa sitten 690SM:n ulkonäöstä antaa omaa mielipidettäni, koska ajan tällä hetkellä pelkällä DR-Z:lla? Ilmeisesti suomalaisen mitta on ne pyörän tehot...Itse pidän molemmista. Joko muuten saat isojen poikien pyörillä ajella? Ajattelin vaan, että melko kärkästä tekstiä mieheltä, joka ajelee nelisatasella tohtorimopolla....Varsinkin jos se on niin maan perkeleen rumaaRautaan ei kannata rakastua.Mitä ne jätkät on myymässä mopojaan... Ensin kauko ja nyt perään jo Marshal. Mittee työ oikein touhuutta?!.![]()
Edellinen pyörä oli muuten 600RR ja sen päälle olen myös ajanut muutaman tonnin kaverin 640SM:llä. Molemmat tottakai TT:nä.
Ei ollu, hyvin oli pysyny säädöissä. Kylläpä taas tuntu paremmalta, kun sai uudet Motorexit sisään...Marshal: Oliko venoissa säätämistä, eikös ne 10tkm välein katota?