• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KTM lc4 690 Supermoto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kamikaze
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
RK690: Korotuspalat maksoi 30 euroa. Kytkimellä en ole mitään ongelmaa havainnut - myöskään huolloissa ei asiasta ole mitään havainnoitu. Litkun tyypin saat selville, kun pirautat johonkin kotarin huoltoon. Samaa litkua kannattanee laittaa kuin mitä siellä jo on, niin ei ainakaan tule ongelmia. Enpä ole kytkimen nesteen hupenemisesta kuullut vielä keneltäkään muulta kuin sulta. Toivottavasti on vain satunnainen vika (tuon vian selvittäminen kuuluu salettiin takuun piiriin, joten ei muuta kuin vaatimaan korjausta!). Voi myöskin olla, että ei ole ollut säiliö ihan täysi uudessa pyörässä?

Joo, eipä tullu pantu merkille kuinka uutena oli nesteen pinta. Moitin kylläkin ennen 5000 km huoltoa että huitelee alamerkissä. Tuskimpa uudessa pyörässä ihan noin alhaalla olisi ollut. No täytynee käydä moto-seinäjoella haastattelemassa huoltopuolen henkilöä. Kait toi selviää. Mutta lomaa jäljellä 2 viikkoa, ajoa niin kauan kun liikkuu...
033102bebe_1_prv.gif

No nyt kytkinnesteet huiteli alle alamerkin ja sain aikaiseksi käydä huoltomiehen puheilla. Eipä kauaa nokka tuhissut kun vaihtoi kytkimen pääsylinteriin tiivisteet, kun sattui hyllyssä olemaan.
Totesin vain kun sylinteriin sisälle vilkaisin, että toisella puolella hankausjälkiä/kulumaa että mahtaako kauaa kestää. No täytynee vain ajella ja seurata, lupasivat vaihtaa koko paketin jos alkaa vuotaa. Olisivat vaihtaneet heti jos hyllyssä olisi ollut. Joo, ja takuuseen meni.
Eipä silti tohtisin vaihtaa jo itse kun näin kuinka simppeli homma kyseessä, ainut vain että tarvis olla joku systeemi/imuvaihtaja jolla imee nesteet sylinterille sen nipan kautta joka sylinteripaketin päälipuolella näkyy (korkissa lukee oil).
Toivottavasti olin satunnaistapaus ,ettei mikään tyyppivika. Ihmettelen vain miksi se mäntä toiselle puolelle hankasi...
nixweiss.gif

Jaahas! 15000 kilsaa tuli täyteen ja päätin huoltaa pyörän ihan itse, eikä siinä hirveesti hommia ollut. Vaihdoin kumminkin uudet oranssit ketjut ja rattaat. Välitykset vaihdoin pidemmiksi eli taakse 42 ja eteen 16 kun tehoa riittää tuon täys-akran putkiston ansiosta vallan mainiosti.
bowdown.gif

Mulla on edelleenkin vain vähän yli 6000 km mittarissa. Silti olevan varma, että kilometrit ovat laadukkaampia kuin koskaan aiemmin. Toissapäivänä kävin vetämässä jonkun paikallisen ralliorganisaattorin perässä Moksin EK:n. Ajo kaveri muuten kovaa dieselvolkkarilla. Kuulalaakerisoralla meinas olla kiire sen perään, selvästi ties pätkät. Melko pieniä ne kapeimmat rallipätkät ja kotari oli elementissään
biggrin.gif

Tämä viikonloppu menee muissa maisemissa sit. Ei tänne JKL:ään voi jäädä. Liikaa idiootteja liikenteessä ja saa ajaa henkensä uhalla, kun kaikki pikkupaskiaiset kuvittelee olevansa Loebejä ja Rosseja...

Onpas täällä hiljaista. Onko kaikilla duunit jo niin kovassa vauhdissa, ettei kerkiä ajelemaan/kirjottelemaan? Itellä meni pyörä tänään 10 000 huoltoon. Saas nähä mitä tulee kustantamaan. Aikasempiin kesiin verrattuna on kyllä tullu tosi säälittävän vähän kilsoja tauluun. hyvä jos 9000 menee rikki tälle ajokaudelle. Ei näin.

Onpas täällä hiljaista. Onko kaikilla duunit jo niin kovassa vauhdissa, ettei kerkiä ajelemaan/kirjottelemaan? Itellä meni pyörä tänään 10 000 huoltoon. Saas nähä mitä tulee kustantamaan. Aikasempiin kesiin verrattuna on kyllä tullu tosi säälittävän vähän kilsoja tauluun. hyvä jos 9000 menee rikki tälle ajokaudelle. Ei näin.
Taisit marshall muuten kaupata kotkaasi tänään päivällä tuolla racingbikessä meikäläiselle. Tai sitten se oli joku muu SMn myyjä...

Taisit marshall muuten kaupata kotkaasi tänään päivällä tuolla racingbikessä meikäläiselle. Tai sitten se oli joku muu SMn myyjä...
Minähän se, oisit ostanu vaan pois...

Mitä ne jätkät on myymässä mopojaan... Ensin kauko ja nyt perään jo Marshal. Mittee työ oikein touhuutta?!

Mitä ne jätkät on myymässä mopojaan... Ensin kauko ja nyt perään jo Marshal. Mittee työ oikein touhuutta?!
Rautaan ei kannata rakastua.
...Varsinkin jos se on niin maan perkeleen rumaa
wink.gif
. Vaikka tämä ei nyt aiheeseen liitykkään, niin piti sitten käydä koittamassa tuota Hyperiä, ja johan oli mahtava kone. Vääntöä piisasi niin älyttömän pitkään vrt. 1 sylinteriset. Pieni hytittely lähti aivan itsestään. Tautisen hauska laitos, jos sitä vaan jostain repäisisi vielä muutaman tonnin lisää...

wink.gif
.
Nojoo, toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä. Itse pidän molemmista. Joko muuten saat isojen poikien pyörillä ajella? Ajattelin vaan, että melko kärkästä tekstiä mieheltä, joka ajelee nelisatasella tohtorimopolla.

wink.gif
.
Itse pidän molemmista. Joko muuten saat isojen poikien pyörillä ajella? Ajattelin vaan, että melko kärkästä tekstiä mieheltä, joka ajelee nelisatasella tohtorimopolla.
Enkö minä nyt saa sitten 690SM:n ulkonäöstä antaa omaa mielipidettäni, koska ajan tällä hetkellä pelkällä DR-Z:lla? Ilmeisesti suomalaisen mitta on ne pyörän tehot...

Edellinen pyörä oli muuten 600RR ja sen päälle olen myös ajanut muutaman tonnin kaverin 640SM:llä. Molemmat tottakai TT:nä.

wink.gif
.
Itse pidän molemmista. Joko muuten saat isojen poikien pyörillä ajella? Ajattelin vaan, että melko kärkästä tekstiä mieheltä, joka ajelee nelisatasella tohtorimopolla.
Enkö minä nyt saa sitten 690SM:n ulkonäöstä antaa omaa mielipidettäni, koska ajan tällä hetkellä pelkällä DR-Z:lla? Ilmeisesti suomalaisen mitta on ne pyörän tehot...

Edellinen pyörä oli muuten 600RR ja sen päälle olen myös ajanut muutaman tonnin kaverin 640SM:llä. Molemmat tottakai TT:nä.
Tottakai saat, sitä vartenhan näitä foorumeita on olemassa. Jos tehoilla haluaisin kilpailla, tuskin omistaisin nykyistä pyörääni, joten tehot eivät ole mittani.

Kysymykseni oli täysin vilpitön ja liittyi toisessa topicissa kirjoittamaasi postaukseen.

Mielipiteeni oli myös täysin vilpitön ja olen edelleen sitä mieltä.

Esimerkkinä: jos itse ajaisin 25kw hornetilla ja olisin ehkä (jos saan rahaa, tai jos joku myy sikahalvalla koska en maksa koskaan ylihintaa, tai jos lakipykälät sallivat) ostamassa B-Kingiä, en menisi hayabusa topicciin haukkumaan niitä saatanan matkalehmiä rumiksi, vaikka ehkä tulevan pyöräni moottori perustuukin samaan moottoriin. Miksi? Siksi että niitä Busanisteja ei vois vähempää kiinnostaa, että oon ehkä hommaamassa B-Kingiä tai miltä mielestäni Busa näyttää. Saatikka se, miltä Benelli TNT tuntui koeajossa, mutku rahat ei siihen riitä.

Ei mulla muuta
pftroest.gif

No,niin nyt sitten kotari jätti ekaakertaa tienpäälle kun bensapumppu nuukahti tai sittenkin ilmeisesti rele(sähkövika). Oli jo noin kuukausi sitten vinoillut  kun piti  lähteä ajelemaan ja ei sitten suostunut kuin kolmen vuorokauden odottelun ja roplailujen jälkeen toimimaan.

On se muuten hieman yllättävä tilanne kun kaikki muu pyörässä toimii ja työntämiseksi menee. Kaasari jos käytössä olisi niin meno olisi ilmeisesti hieman huolettomampaa.

Back