• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KTM lc4 690 Supermoto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kamikaze
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vaihdoinpa vakioilmanputsarin KN ilmanputsariin. Hengittää aikaslailla paremmin ja on vielä ikuista mallia.

Ihan oma malli oli. Hintaa tais olla 70 €. Racing bikestä tilasin jonkin aikaa sitten. Sanoisimpa että ilma virtaa aikalailla vapaasti koneeseen nyt.

Eilen oli tullut TuneBoyn Waynelta sähköpostia, että 690:n kartat alkaa olla valmiina. Sanoi vielä testaavansa niitä ja sitten jakeluun niiden sivuille. Itsekin laitoin eilen K&N putsarin kiinni mutta en ole vielä ehtinyt testaamaan mutta hyvä jos ottaa paremmin happea sen kanssa
smile_org.gif

edit.

On muuten hienot imuäänet tuon K&N suodattimen kanssa
tounge.gif

Ihan oma malli oli. Hintaa tais olla 70 €. Racing bikestä tilasin jonkin aikaa sitten. Sanoisimpa että ilma virtaa aikalailla vapaasti koneeseen nyt.
Joo, mä oon yrittäny tuolta K&N sivuilta katella, josko ois jo tullu, mut siel ei kyl oo lukenu mitään. Pitää varmaan mennä ittekki hakee tollanen. Sitte ku viel reijittää sen lootan, ni johan hönkii happee koneelle.

Voihan v*tunikenet! Jäi lenkki kesken, kun toi superkestävä kilpiteline rupes leviämään lopullisesti.
Jotain 80km lähes täydellistä pätkää takana, ,kun pysähyn tsekkaamaan karttaa ja kilpitelineen tilanteen. (Olin jo ennen lähtöä laittanut siihen sellasen ovelan rautalankavarmistuksen ettei pääsis ihan heti hukkumaan kilpi.)
Noh, meinas paskat tärähtää pöksyyn, kun ei kilpeä näkyny siinä missä pitäis. Onneks n.2 sekunissa huomasin et se olikin taittunu sinne perän alle. Käänsin sen takas, sarana löysällä ja koko teline yhestä kohtaa koko matkalta taipunu. Taivutin telineen takas, ihme ettei menny alumiinipaska poikki. Kilpi roikku ku meijän koiran pallit. Vitutti, kun lenkki oli kuitenkin vasta alussa. Siitä sitten 24 pitkin kotiin +30km. Ku eihän se saatanan telineenpaska olis kuitenkaan hiekkapätkää kestäny enää. Oli toooosi hauskaa.
tounge.gif

Sori nyt tää tilitys. Joskus se on pienestä kiinni...
sad_orig.gif

Voihan nenä, toivottavasti saat sen fiksattua kuntoon. Joku fiksumpi tosin on joskus sanonut, että halpa ja hyvä harvoin kulkevat käsi kädessä.

Heitetäänpä pikkusen vielä lisää suolaa Kaukon haavoille. Samsam ajeli tänään tänne mun tykö ja väkästeltiin sille toi ilmaboximodaus ja Tailtidy kiinni. Tuli kyllä mun mielestä saakelin hyvän näkönen tosta perästä ja on kyllä niin jämäkkää tekoa toi Tidy, että ei lähe ku rälläkällä irti, ajo sitte savannilla tai amazoniassa.
Kiitokset Samsam mukavasta päivästä pyörän tunauksen ja metallimusiikin parissa.
Tässä pari kuvaa samsamin pyörästä:

Prestige 1

Prestige 2

Heh Heh, kiitokset vaan Marshalin garagelle tiloista/työkaluista ja musiikista kun pimpattiin kotariin uutta ilmettä!!!

Onhan se nyt jo melko komee, mut vielä ku kannut siihen sais, menee ens keväälle...

Arse tuntumalla mopon hengitys parani selvästi ja olemus piristyi airbox modauksen johdosta, varsinkin kunnon kiihdytyksissä eron huomaa. Lisäksi bonuksena tuli ihan sairaan makeet imuäänet, johtuu varmaan suurimmaksi osaksi sen kumisen vaimentimen poistosta, mutta en voi ku suositella sitä, mikäli joku arpoo kandeeko tehdä...

Seuraava operaatio onkin -1 eturattaan asennus
buttrock.gif

Joo, pakkohan tässä oli jo päästä roplaamaan, ku oma mopo seisoo vielä pajalla. Toivottavasti ens viikon aikana takas kehiin. Onko muuten kukaan miettiny asentavansa tollaset (sivun alhaalla) handguardit? Itte jotenki tykkään niitten ulkonäöstä ja ajattelin ruveta metsästämään jostain sellasia. -06 Prestigessä ne on ymmärtääkseni vakiona.

Joo, pakkohan tässä oli jo päästä roplaamaan, ku oma mopo seisoo vielä pajalla. Toivottavasti ens viikon aikana takas kehiin. Onko muuten kukaan miettiny asentavansa tollaset (sivun alhaalla) handguardit? Itte jotenki tykkään niitten ulkonäöstä ja ajattelin ruveta metsästämään jostain sellasia. -06 Prestigessä ne on ymmärtääkseni vakiona.
Samaa topicia olen tuolla lueskellut. Jos vaikka talven aikana yrittäis jostain tollaset kehitellä.
Tuli käsisuojat mieleen tossa joku aika sitten kun ajelin ees taas yhtä kivaa pikkutien pätkää ja puskat hakkas käsille monessa mutkassa. Niin ja myös tänään illan hämärtyessä, kun rupes hiukan sormia viluttamaan.

Samaa topicia olen tuolla lueskellut. Jos vaikka talven aikana yrittäis jostain tollaset kehitellä.
Tuli käsisuojat mieleen tossa joku aika sitten kun ajelin ees taas yhtä kivaa pikkutien pätkää ja puskat hakkas käsille monessa mutkassa. Niin ja myös tänään illan hämärtyessä, kun rupes hiukan sormia viluttamaan.
Jos päädyt jostain ulkomailta tilaamaan, ni pistä mulle viestiä ennen ku tilaat. Voisin liittyä kimppaan.

Nyt kun airbox modaus tapetilla, niin alla ajankohtainen juttu.

Vapaavirtaus suodatin testi   -Kliks-
Ihan hyvä testi, pointsit siitä testin tekijöille.
062802jumpie_prv.gif

Mutta mielestäni filtterit pitäisi testata säätämällä testattava mopo/mönkijä/whatever juuri kyseisellä suodattimella. Vakio setupillahan seos menee todennäköisesti laihalle noilla paremmin virtaavilla filttereillä, jolloin teho ei ainakaan kasva.Tuollaisen testin tekeminen olisi aika työlästä hommaa joten sitä tuskin kukaan alkaa tekemään ilman kaupallisia tarkoitusta.

No johan nyt on. Näytti tolla Aki70:llä olevan 690 kanssa myynnissä. Mikäs nyt tuli, kun ajokelitkin on parhaimmillaan. Mitäs palikkaa oot kerinny siihen lyömään kiinni, jos vaikka ois jotain mitä itteltä puuttuu...

No johan nyt on. Näytti tolla Aki70:llä olevan 690 kanssa myynnissä. Mikäs nyt tuli, kun ajokelitkin on parhaimmillaan. Mitäs palikkaa oot kerinny siihen lyömään kiinni, jos vaikka ois jotain mitä itteltä puuttuu...
Juu, se on tällaista tämä perheellisen elämä
sad_orig.gif
eipä mulla tuossa ole muuta palikkaa kuin Wings vaimentimet ja K&N putsari. Niin ja sen TuneBoyn ehdin ostaa myös.

Täällä paukku tonnit tänä iltana, 4120km tais olla mittarissa kun tulin kotiin. Tänään tasan 5 viikkoo siitä ku sain pyörän.  
062802jumpie_prv.gif

Pitää varmaan mennä huomenna kahtomaan jotkut käsisuojat paikoilleen. Isompi takarataskin on myös tilattu.
Tuntuu ihan hyvin kuluvan nuo mt60:set..  
tounge.gif

Nonii, eli kilsoja tullu ihan kivasti. Kattelin että tällaset vois ihan hyvin riittää handguards

Sit on tietty tällaset pikkusen hintavammat Pro bendit, joissa on alumiinikaaret Kliks

Jotkut sitä on joka tapauksessa hommattava. Mistä tilasit takarattaan? Pistäppä heti fiiliksiä kun on kiinni...

Back