Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, mä oon yrittäny tuolta K&N sivuilta katella, josko ois jo tullu, mut siel ei kyl oo lukenu mitään. Pitää varmaan mennä ittekki hakee tollanen. Sitte ku viel reijittää sen lootan, ni johan hönkii happee koneelle.Ihan oma malli oli. Hintaa tais olla 70 €. Racing bikestä tilasin jonkin aikaa sitten. Sanoisimpa että ilma virtaa aikalailla vapaasti koneeseen nyt.
Samaa topicia olen tuolla lueskellut. Jos vaikka talven aikana yrittäis jostain tollaset kehitellä.Joo, pakkohan tässä oli jo päästä roplaamaan, ku oma mopo seisoo vielä pajalla. Toivottavasti ens viikon aikana takas kehiin. Onko muuten kukaan miettiny asentavansa tollaset (sivun alhaalla) handguardit? Itte jotenki tykkään niitten ulkonäöstä ja ajattelin ruveta metsästämään jostain sellasia. -06 Prestigessä ne on ymmärtääkseni vakiona.
Jos päädyt jostain ulkomailta tilaamaan, ni pistä mulle viestiä ennen ku tilaat. Voisin liittyä kimppaan.Samaa topicia olen tuolla lueskellut. Jos vaikka talven aikana yrittäis jostain tollaset kehitellä.Joo, pakkohan tässä oli jo päästä roplaamaan, ku oma mopo seisoo vielä pajalla. Toivottavasti ens viikon aikana takas kehiin. Onko muuten kukaan miettiny asentavansa tollaset (sivun alhaalla) handguardit? Itte jotenki tykkään niitten ulkonäöstä ja ajattelin ruveta metsästämään jostain sellasia. -06 Prestigessä ne on ymmärtääkseni vakiona.
Tuli käsisuojat mieleen tossa joku aika sitten kun ajelin ees taas yhtä kivaa pikkutien pätkää ja puskat hakkas käsille monessa mutkassa. Niin ja myös tänään illan hämärtyessä, kun rupes hiukan sormia viluttamaan.
Ihan hyvä testi, pointsit siitä testin tekijöille.
Juu, se on tällaista tämä perheellisen elämäNo johan nyt on. Näytti tolla Aki70:llä olevan 690 kanssa myynnissä. Mikäs nyt tuli, kun ajokelitkin on parhaimmillaan. Mitäs palikkaa oot kerinny siihen lyömään kiinni, jos vaikka ois jotain mitä itteltä puuttuu...