Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Stongaa en oo mittaillut mutta jos niitä polisportin suojia meinaat, paketissa tuli muistaakseni kolmet eri sovitteet, sisälsi myös oikeat holkit ja asennukseen meni n. 10min.Kuinka paksu stonga täs pyöräs on? Ku pyörä on pajalla ja pitäis saada noi käsisuojat tilattua, enkä tiiä moni milliselle ostan kiinnityssarjan.
Voi hyvänen aika mikä vertaus. Jos ajatuksen juoksu on tuolla tasolla niin se on parempi että ostat tosiaan ne kilpitelineet valmiina myös jatkossa. Pyydä vielä liikkeen setiä asentamaan se paikoilleen niin saat ajaa oikein turvallisin mielin.Hetken huumaa se vaan on ja köyhää se vaan vituttaa![]()
Muakin vitutti kun ajotakki mikä on hyvän näkönen, turvallinen, vedenpitävä ja mukava päällä makso 400. Lildlistä ois saanu ihan asiansa ajavan ajotakin hintaan 60 euroa. Ostin kuitenkin kalliimman. Niin se vaan on, että jos laatua haluaa, pitää siitä olla valmis maksamaan. Sillon saa pyyteettömästi nauttia myös niistä laadun tuomista eduista. Ei tarvii ajaa jöpö otsassa kun takki laskee vedet läpi, kolme neljästä vetskarista on paskana, kylmällä on kylmä ja kuumalla kelillä kiehuu. Sama kilpitelineen kanssa. Mulla ainakin menis puolet ajonautinnosta siihen, jos pitää koko ajan miettiä jokaisen hypyn tai perännoston jälkeen, onko kilpi/teline mukana enää menossa. Montaa uutta kilpeäkään ei tarvii tilata, kun toi summa alkaa olee täynnä.
Vaikka pyörän laittaminen on mukavaa touhua, menee taitamattomalla jokunen tunti kun alkaa vääntämään ihan itte alusta alkaen kilpitelinettä. Mielummin ajan senkin ajan![]()
Tätä vapaa-aikaa nyt niin älyttömästi kuitenkaan oo.
No joo, se siitä vastapuheesta. Mun Osat oli tänään saapunu korjaamolle ja pojat alkaa pikkuhiljaa lyömään Prestigeä nippuun. Alkuviikosta pitäis pyörän olla takas ajossa.![]()
Kylläpäs siellä taas on pinna kireellä. Ostan toki jatkossakin noin halvat osat suoraan jonkun muun valmistamana ja keskityn kilven oikomisen sijaan ajamiseen. Edelleenkin kehoituksestasi huolimatta aion itse asentaa kaikki lisäpalikat pyörääni, joskus jopa toisten pyöriin.Voi hyvänen aika mikä vertaus. Jos ajatuksen juoksu on tuolla tasolla niin se on parempi että ostat tosiaan ne kilpitelineet valmiina myös jatkossa. Pyydä vielä liikkeen setiä asentamaan se paikoilleen niin saat ajaa oikein turvallisin mielin.Hetken huumaa se vaan on ja köyhää se vaan vituttaa![]()
Muakin vitutti kun ajotakki mikä on hyvän näkönen, turvallinen, vedenpitävä ja mukava päällä makso 400. Lildlistä ois saanu ihan asiansa ajavan ajotakin hintaan 60 euroa. Ostin kuitenkin kalliimman. Niin se vaan on, että jos laatua haluaa, pitää siitä olla valmis maksamaan. Sillon saa pyyteettömästi nauttia myös niistä laadun tuomista eduista. Ei tarvii ajaa jöpö otsassa kun takki laskee vedet läpi, kolme neljästä vetskarista on paskana, kylmällä on kylmä ja kuumalla kelillä kiehuu. Sama kilpitelineen kanssa. Mulla ainakin menis puolet ajonautinnosta siihen, jos pitää koko ajan miettiä jokaisen hypyn tai perännoston jälkeen, onko kilpi/teline mukana enää menossa. Montaa uutta kilpeäkään ei tarvii tilata, kun toi summa alkaa olee täynnä.
Vaikka pyörän laittaminen on mukavaa touhua, menee taitamattomalla jokunen tunti kun alkaa vääntämään ihan itte alusta alkaen kilpitelinettä. Mielummin ajan senkin ajan![]()
Tätä vapaa-aikaa nyt niin älyttömästi kuitenkaan oo.
No joo, se siitä vastapuheesta. Mun Osat oli tänään saapunu korjaamolle ja pojat alkaa pikkuhiljaa lyömään Prestigeä nippuun. Alkuviikosta pitäis pyörän olla takas ajossa.![]()
Väärin, ei ole pinna kireällä, päinvastoin. Sori etten osannut pyytää sinulta lupaa tänne kirjoitteluun, olisihan minun pitänyt arvata että ilman 690:stä ja ostettua kilpitelinettä tänne ei saa kirjoitella. En oikein ymmärrä mistä sait käsityksen ettei minulla ole varaa ostaa osia pyörääni, kyllä siihen on osia ostettu mutta paljon on tehty myös itse. Älä huoli, en tunne ahdistusta osien tekemisestä, en myöskään palkkatyöstäni.Kylläpäs siellä taas on pinna kireellä. Ostan toki jatkossakin noin halvat osat suoraan jonkun muun valmistamana ja keskityn kilven oikomisen sijaan ajamiseen. Edelleenkin kehoituksestasi huolimatta aion itse asentaa kaikki lisäpalikat pyörääni, joskus jopa toisten pyöriin.
Ei tarvitse välttämättä tulla tänne hyppimään silmille ja purkamaan angstia, jos ei ole varaa ostaa osia pyörään. On hienoa että joku viitsii/osaa tehdä itse osia pyöräänsä, se tekee pyöristä edes hieman yksilöllisiä. Mutta, jos se osien tekeminen käy henkisesti noin raskaaksi, suosittelen tekemään esim. palkkatyötä sen sijaan ja maksamaan henkistä ahdistusta aiheuttavista töistä muille. Niin minäkin teen![]()
14mm sisähalkaisija.Kuinka paksu stonga täs pyöräs on? Ku pyörä on pajalla ja pitäis saada noi käsisuojat tilattua, enkä tiiä moni milliselle ostan kiinnityssarjan.
Eiköhän hengähdetä syvään ja laiteta rauha maahan. Toki saa kirjoitella ilman 690 omistamista ja myös eriäviä mielipiteitä esittää. Asia lienee loppuunkäsitelty, pahoittelen jos provosin.Väärin, ei ole pinna kireällä, päinvastoin. Sori etten osannut pyytää sinulta lupaa tänne kirjoitteluun, olisihan minun pitänyt arvata että ilman 690:stä ja ostettua kilpitelinettä tänne ei saa kirjoitella. En oikein ymmärrä mistä sait käsityksen ettei minulla ole varaa ostaa osia pyörääni, kyllä siihen on osia ostettu mutta paljon on tehty myös itse. Älä huoli, en tunne ahdistusta osien tekemisestä, en myöskään palkkatyöstäni.Kylläpäs siellä taas on pinna kireellä. Ostan toki jatkossakin noin halvat osat suoraan jonkun muun valmistamana ja keskityn kilven oikomisen sijaan ajamiseen. Edelleenkin kehoituksestasi huolimatta aion itse asentaa kaikki lisäpalikat pyörääni, joskus jopa toisten pyöriin.
Ei tarvitse välttämättä tulla tänne hyppimään silmille ja purkamaan angstia, jos ei ole varaa ostaa osia pyörään. On hienoa että joku viitsii/osaa tehdä itse osia pyöräänsä, se tekee pyöristä edes hieman yksilöllisiä. Mutta, jos se osien tekeminen käy henkisesti noin raskaaksi, suosittelen tekemään esim. palkkatyötä sen sijaan ja maksamaan henkistä ahdistusta aiheuttavista töistä muille. Niin minäkin teen![]()
Tällä kertaa osui kanavavalinta oikeeseenSamaan aikaan tuon Kimin kisan aikana muuten voi kannustaa Mikaa voittoon neloskanavalla.
Ps. Siellä muuten ohitellaan ihan oikeasti.
Mulla on noi sharpit luultavasti, ovat ihan yksiväriset (oranssit) ainakin, moposta mulla ei oo vielä ainuttakaan kuvaa, pistän jossain vaiheessa.Elikkä onko sullakin rulppa nää Polisportin Exurat
Oisko kummallakaan mahdollista laittaa jotakin kuvaa noista asennettuna? kiits![]()