- Sijainti
- Yllättävän lähellä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noita on mennyt meiltä shopista melkein saman verran kuin Scottoiler settejäkin, eli idea on pitää ketjun molemmat laidat öljyssä, jolloin laite voitelee ketjun tasaisemmin ja sotkee vähemmän kuin yksi keskelle asennettu suutin. Mielestäni ihan järki peli.
Tästä olen näin nyypiönä joskus vänkännyt pitkän linjan harrastajienkin kanssa.... idea on pitää ketjun molemmat laidat öljyssä...
Kiitos tiedoista.Noita on mennyt meiltä shopista melkein saman verran kuin Scottoiler settejäkin, eli idea on pitää ketjun molemmat laidat öljyssä, jolloin laite voitelee ketjun tasaisemmin ja sotkee vähemmän kuin yksi keskelle asennettu suutin. Mielestäni ihan järki peli.
t. Spagu
Voin vahvistaa. Dual Injector on ihan järkipeli ja sen asennuksen jälkeen käänsin syöttöä pienemmälle. Öljy kun jakaantuu tasaisesti ketjulle ja vähempikin riittää.Kiitos tiedoista.Noita on mennyt meiltä shopista melkein saman verran kuin Scottoiler settejäkin, eli idea on pitää ketjun molemmat laidat öljyssä, jolloin laite voitelee ketjun tasaisemmin ja sotkee vähemmän kuin yksi keskelle asennettu suutin. Mielestäni ihan järki peli.
t. Spagu
Täytyykin investoida tuollanen ja asennella se pimeenä talvi-iltana.
Pro-oiler, vakiona tuplanokka; 196e.Mitä itse olen noita koittanut tutkia niin Pro:hon taidan kallistua. Scotinkin hinta taitaa kivuta aika lähelle samoihin jos ottaa lisävarusteena paremman nokan.
Pro-oiler, vakiona tuplanokka; 196e.Mitä itse olen noita koittanut tutkia niin Pro:hon taidan kallistua. Scotinkin hinta taitaa kivuta aika lähelle samoihin jos ottaa lisävarusteena paremman nokan.
Scottoiler, lisättynä tuplanokalla; universal 164e/ touring 194e.
Ja kun ottaa huomioon pro-oilerin paljon paremman toiminnallisuuden, niin ei oo kyl mitään järkee ostaa scottoilerii.
On, vakiona.Pro-Oilerissa oli tuplanokka?
Mikä liike myy Pro-oileria suomessa?Pro-oiler, vakiona tuplanokka; 196e.Mitä itse olen noita koittanut tutkia niin Pro:hon taidan kallistua. Scotinkin hinta taitaa kivuta aika lähelle samoihin jos ottaa lisävarusteena paremman nokan.
Ja kun ottaa huomioon pro-oilerin paljon paremman toiminnallisuuden, niin ei oo kyl mitään järkee ostaa scottoilerii.
Netistä tuo tilataan niin kuin muutkin tuotteet...Mikä liike myy Pro-oileria suomessa?
Aika jänskän systeemin ovat keksineet, ja kiihtyvyysmittarin asteikkokin näyttää olevan 0-3G. Melekosta haepakkaa ovat poijjat ajaneet.Scottoilerin uusi eSystem:
http://www.scottoiler.fi/news007/
Miltä osin Pro-Oiler on parempi? Laitetaan tehtaalle infoa, niin korjaavat homman.Aika jänskän systeemin ovat keksineet, ja kiihtyvyysmittarin asteikkokin näyttää olevan 0-3G. Melekosta haepakkaa ovat poijjat ajaneet.Scottoilerin uusi eSystem:
http://www.scottoiler.fi/news007/
Mitenkähän tuo aistii eri ajonopeudet? Eli kasvaneen tai pienentyneen voitelutarpeen. Kaippa siin on joku algoritmi joka laskee sen kiihtyvyyksien perusteella?
Selkee parannus kyllä scottoilerin toimintaan, mutta vieläkin pro-oiler on edellä.
Pakko kysyä, mikä Pro Oilerissa on paljon parempaa?Pro-oiler, vakiona tuplanokka; 196e.Mitä itse olen noita koittanut tutkia niin Pro:hon taidan kallistua. Scotinkin hinta taitaa kivuta aika lähelle samoihin jos ottaa lisävarusteena paremman nokan.
Scottoiler on on-off tyyppinen ketjunvoitelia.Pakko kysyä, mikä Pro Oilerissa on paljon parempaa?Pro-oiler, vakiona tuplanokka; 196e.Mitä itse olen noita koittanut tutkia niin Pro:hon taidan kallistua. Scotinkin hinta taitaa kivuta aika lähelle samoihin jos ottaa lisävarusteena paremman nokan.
Kumpaankin laitetaan öljyä joka automaattisesti voitelee ketjun. Tokihan se voi olla hiukan älykkäämpi, mutta lopputuloksen kannalta siinä ei ole mitään oleellista eroa.
Lopputuloksen kannalta oleellista on vain se että ketjuilla on öljyä ja mielellään oikean tyyppistä. Scottoiler on tutkinut tuota nopeuden mukaan säätyvää öljynsyöttöä vuosia ja ovat todenneet että se on jokseenkin merkityksetöntä ketjuille. Uusi eSystem säätää syöttöä nopeuden mukaan, mutta sen vaikutus syötössä on hyvin pieni.Scottoiler on on-off tyyppinen ketjunvoitelia.Pakko kysyä, mikä Pro Oilerissa on paljon parempaa?Pro-oiler, vakiona tuplanokka; 196e.Mitä itse olen noita koittanut tutkia niin Pro:hon taidan kallistua. Scotinkin hinta taitaa kivuta aika lähelle samoihin jos ottaa lisävarusteena paremman nokan.
Kumpaankin laitetaan öljyä joka automaattisesti voitelee ketjun. Tokihan se voi olla hiukan älykkäämpi, mutta lopputuloksen kannalta siinä ei ole mitään oleellista eroa.
Pro-oiler taas automaattisesti nopeuden mukaan säätyvä ketjunvoitelia.
Voihan myyntimies asiat noinkin päin vääntää...Lopputuloksen kannalta oleellista on vain se että ketjuilla on öljyä ja mielellään oikean tyyppistä. Scottoiler on tutkinut tuota nopeuden mukaan säätyvää öljynsyöttöä vuosia ja ovat todenneet että se on jokseenkin merkityksetöntä ketjuille. Uusi eSystem säätää syöttöä nopeuden mukaan, mutta sen vaikutus syötössä on hyvin pieni.Scottoiler on on-off tyyppinen ketjunvoitelia.Pakko kysyä, mikä Pro Oilerissa on paljon parempaa?Pro-oiler, vakiona tuplanokka; 196e.Mitä itse olen noita koittanut tutkia niin Pro:hon taidan kallistua. Scotinkin hinta taitaa kivuta aika lähelle samoihin jos ottaa lisävarusteena paremman nokan.
Pro-oiler taas automaattisesti nopeuden mukaan säätyvä ketjunvoitelia.
Sen sijaan lämpötilalla on merkitystä öljyn viskositeetille ja 20 asteen lämpötilaeroilla on vaikutusta öljyn juoksevuuteen ja siten myös syöttöön. Esim. Italiassa mulla syötön asento on siinä 1-1.5, kun suomessa se on 3-4.
Samoin ajotavalla on merkitystä. Repivä ajotapa mutkatiellä vaatii enemmän voitelua kuin tasainen 80 km/h maantiellä - siksi G-anturit. Kiihtyvyysantureilla voidaan toki tunnistaa milloin pyörä on pysähtynyt ja voidaan katkaista öljyn syöttö mutta eipä tuo ole ollut ongelma tähänkään asti.