Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä pontti, kyseessä on täysin eri pyörät.Tarkennatko mistä K1200GT mallista on kysymys. Siitä vanhemmasta, jossa on "makaava" rivimoottori vai tästä uudemmasta mallista, jossa on perinteinen rivimoottori.
Uudempi malli on ollu markkinoilla pari vuotta.
Kiitos kommenteista ....Jovvain..
![]()
Vitejorainaa K1200GT:llä ajosta löytyy mm täältä ja lyhyesti kommentteja omasta kokemastani:
+ teho aivan riittävä
+ suojaava kate
+ tukeva ja vakaa (kuten puimurit alvariinsa)
+ tehokkaat jarrut (juu oli se servomalli)
+ .....onhan se kyllä nätti, siis noi pyöreät kurvit ja kaikki !
mutta ei ollut mun "juttu" koska
- ei aivan "selkäsuorana" ajettava
- painava mutkateille ( no nyt en vertaa LT:hen ...)![]()
- surkea laukkusarjan lukitus (net painikkeet & lerpukkeet)
- PIENI vasen laukku (se pakoputken syvennys)
- "sirittävä" jarru (tehostimen ääni painettaessa)
![]()
Kuin pitkä sä olet ?Lisäisin tuohon mchuurteen hyvään juttuun vielä pari asiaa.
Kovissa moottoritienopeuksissa takalaukun kanssa meno muuttuu aika heiluvaksi. Siihenhän ei ole tarkoitettu asennettavaksi muuta takalaukkua kuin se pehmeä kassi.
Minulle ajoasento tuli hyväksi vasta kun siirsin ohjaustangon taaemmaksi ja ylöspäin. Taisi olla Wunderlich palikoilla.
Raskashan se on mutta hyvä matkapyörä.
Vaihdoin R1200RT:n joka tuntuu kevyemmältä ja on oikeasti ketterä
pikkuteillä. Hiekallakin pärjää.
174 Pitää olla RT:ssä matala satulaKuin pitkä sä olet ?Lisäisin tuohon mchuurteen hyvään juttuun vielä pari asiaa.
Kovissa moottoritienopeuksissa takalaukun kanssa meno muuttuu aika heiluvaksi. Siihenhän ei ole tarkoitettu asennettavaksi muuta takalaukkua kuin se pehmeä kassi.
Minulle ajoasento tuli hyväksi vasta kun siirsin ohjaustangon taaemmaksi ja ylöspäin. Taisi olla Wunderlich palikoilla.
Mä olen 176 , joten pitää miettiä muutenkin tarkemmin, että onkohan pöyrä mulle paras valinta ... sen koon ja painon takia174 Pitää olla RT:ssä matala satulaKuin pitkä sä olet ?Lisäisin tuohon mchuurteen hyvään juttuun vielä pari asiaa.
Pyörähän on juuri oikeanlainen, värikin yksi parhaista.Täässäkin ois yksi vaihtoehto. Itse oon ostanu kyseisestä liikkeestä useamman pyörän ja homma on toiminu.
<a href="K1200GT" target="_blank">http://www.motopalsta.com/kauppiaat/JT-+Laite/200/0/84152/0</a>K1200GT, -03, 37000km, 13500€
Vieläkö tinkaat syyshintaan, niin pitäis olla hinta kohdallaan.