Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
.Melekuttaja sanoi:No niin. Tulipa hankittua 06 mallin FZ6S ABS ja mittarissa huimat 3300 kilomeetriä. Pitkässä vedossa 220km oikea käsi tuntu vähän puutuvan. Käynkö hierojalla vai hommaanko suosiolla raiserit, kokemuksia ja ehotuksia noista korotuksista. Pyörässä tourinki kate mikä ihan hyvä mulle. Huollettu viimeks 1000 kohilla 4 vuotta sitten ja sen jälkeen melkeimpä seisonu tallissa. Alavääntö kun tuntuu aika heikolta niin miten sitä sais halvalla lisää. Onko ruiskun päivityksiä tai muita vinkkejä. Opettelen vielä pyörän niksejä ja ruiskupeli mulle outo kapistus. Kuuntelen.

Melekuttaja sanoi:Ranne mutkalla eka kertaa tänä iltana pitemmän aikaa ja mittari kipusi 233. Mitäs muitten on ottanu maksimia tehdas vehkeenä. 110 kiloa teräsvartaloa päällä. Ootteko vertaillu gepsin ja mittarin eroja, miten lie pitää nopeus paikkaansa.
Melekuttaja sanoi:No niin. Tulipa hankittua 06 mallin FZ6S ABS ja mittarissa huimat 3300 kilomeetriä. Pitkässä vedossa 220km oikea käsi tuntu vähän puutuvan. Käynkö hierojalla vai hommaanko suosiolla raiserit, kokemuksia ja ehotuksia noista korotuksista. Pyörässä tourinki kate mikä ihan hyvä mulle. Huollettu viimeks 1000 kohilla 4 vuotta sitten ja sen jälkeen melkeimpä seisonu tallissa. Alavääntö kun tuntuu aika heikolta niin miten sitä sais halvalla lisää. Onko ruiskun päivityksiä tai muita vinkkejä. Opettelen vielä pyörän niksejä ja ruiskupeli mulle outo kapistus. Kuuntelen.

wellu_76 sanoi:Tänä keväänä kun aloittelin kautta ihmettelin tietyllä kierroalueella esiintulevaa hirveetä räminää. Kiristelin katteita ja vähän joka paikka, mutta räminä jäi. Tuli jo mieleen, että onko pyörä saanut pahoja vaikutteita viime talviunien aikana samassa tallissa yöpyneeltä kuorma-autolta. Ekan kerran kun pesin pyörän painepesurilla, moottorin alta tuli läjä pieniä kiviä hallin lattialle ja räminä hävisi. Etunen heittää vissiinkin helposti pikkukiviä pakoputken päälle ja ne alkavat sitten kivasti rämisemään.
Melekuttaja sanoi:Dunlopit sulaa alle mutta onhan nuo 06 malliset. Laittakaapa vinkkejä renkaista kyseiseen pyörään. Huoltoakin kaipais, joten hyviä huoltamoja 200km säteellä kinnulasta jos löytyis niin oispa hjyvä.

wsakke sanoi:Terve, mistäs on FZ6 kuskit tilanneet vaimentimia? Hakusessa olis suht edullinen paketti tyyliin Beowulf, Leo Vince ym. vastaavat valmistajat?
wsakke sanoi:Terve, mistäs on FZ6 kuskit tilanneet vaimentimia? Hakusessa olis suht edullinen paketti tyyliin Beowulf, Leo Vince ym. vastaavat valmistajat?