Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Louisilta osui silmiin tuommoinen: Louissanoi:Voiko jostain tilata siromman kilpitelineen Fasuun? Olen yrittänyt etsiä mutta ei ole löytynyt. Ei huvittaisi itse alkaa vääntelelemään. Kiitos jo etukäteen!
Tuollainen osu joskus silmiin storm-motorVoiko jostain tilata siromman kilpitelineen Fasuun? Olen yrittänyt etsiä mutta ei ole löytynyt. Ei huvittaisi itse alkaa vääntelelemään. Kiitos jo etukäteen!
Voiko jostain tilata siromman kilpitelineen Fasuun? Olen yrittänyt etsiä mutta ei ole löytynyt. Ei huvittaisi itse alkaa vääntelelemään. Kiitos jo etukäteen!
Vain 70€?!?! Tuohan on ihan törkeä hinta, itse ostin lattarautaa 2,5€:llä ja kaverin kanssa tehtiin omaani ihan ilman lisäkustannuksia.Voiko jostain tilata siromman kilpitelineen Fasuun? Olen yrittänyt etsiä mutta ei ole löytynyt. Ei huvittaisi itse alkaa vääntelelemään. Kiitos jo etukäteen!
Lucas tekee myös kilpitelinettä tuohon, jota saa esimerksi Euro Motor Centeristä. Hintaakin taisi olla vain 70€
Edit: Motoringistä kannattaa kans kysyä, näyttäisi ainakin hinnastosta löytyvän.
Kilventeline
Ei vielä. Korkkaamaton läpinäkyvä (ei tintattu) odottaa vaatekaapissa tarmonpuuskaa. Saattaa mennä heinäkuulle. Raportoin sitten kokemuksia.
Tässä alla on mielestäni lyhyt pleksi.
En vielä.Joko olet koittanut lyhentää pleksiä?
Olen koittanut epätoivoisesti etsiä aikoinaan foorumille lähettämäsi kuvan mukaista lyhyttä pleksiä, mutta niitä vaan ei tunnut löytyvän mistään.
Jos joku on löytänyt jostain FZ-6 ässään matalamman pleksin kuin mitä orkkis on niin ilmoitelkoon, kiitos!
Mulla mittariin on tullut nyt kesän aikana reilut 8000 kilometriä. Mitään teknistä vikaa pyörässä ei ole ollut, tosin ei kai näillä kilsoilla pidä vielä vikoja ollakaan.Täällä tullu fazerin mittariin jo 17000 mutta itte ajanu tuosta about 15000. Hyvin on pelittäny mullakin ettei mitään häikkää. Takarengas alkaa kyllä olemaan aika loppu mutta yllättävän kauan on kyllä kestäny (17000 kilsaa) . Keskellä on vielä jonkinverran pintaa.
En ole tehnyt, ja kyllä, on iso homma:Kuinkas tuosta saa muuten akun irti, onko isokin homma?