• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kimppakivakuskien foorumi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jolanda
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minä toivotan, hyvää ja turvallista matkaa, ja Hyvät Joulut ,siellä inhottavassa helteessä  
biggrin.gif
Rafuseni, pohjois Thaimaan ilma on kuin linnunmaito. Juuri sopivan lämmin.
Ensi jouluna haluan että lähdet mukaan!

sanoi:
Halaukset sinulle ja onnentoivotukset, tulkaa ehjänä takaisin. Aika sissi olet kun tuollaisia reissuja organosoit.

BF - hengessä mukana

Kiitos Jukka. Sinulle halaus myös.
Sinähän jo tiedätkin että lähdet ensi jouluna mukaan  
biggrin.gif

Johan tässä vähän matkakuumetta alkaa ollakin. Tapojeni vastaisesti pakkaan tavaroita kerrankin ajoissa. Hyvä niin, löytyi pestävää ja vähän korjattavaakin (sekä vähän etsittävääkin)
Vai vielä mierontielle... Mistähän se tuokin sana on alkujaan..?
smile_org.gif

Terveiset thaikkulasta, nyt taitaa olla tiistai-ilta ja kello 17.45. Kaikki mennyt suunnitelmien mukaan, lennotkin minuutilleen aikataulussa (paitsi Finnair) Lentohan oli H:ki-Peking-Bankog-Chiang Mai = yli vuorokausi.  Tänään otettiin hieman tuntumaa vasemmenpuoleiseen liikenteeseen skoottereilla ja katsastettin Chiang Main ympäristöä ja nähtävyyksiä. Huomenna oikeat mopot alle ja matka jatkuu, tai oikeastaan se vasta alkaa..

Terv, Jaska, Ari ja Vage

Hienoa että olette päässeet siellä alkuun.
Miten minun hotellin valintani onnistui, onko ok? Allas?

Muille tiedoksi. Minä en sitten päässyt lähtemään poikien mukaan.
Sen sijaan olen viettänyt viikon HYKSin neurologisella.

Kolme päivää ennen lähtöä sain aivoveritulpan (jo kolmannen).
Huonoa tuuria, mutta samalla jotain hyvääkin. Matkan peruuntuminen ei enää niin paljon harmita, sillä huonomminkin olisi voinut käydä. Kohtaus olisi voinut sattua lentokoneessa tai ajaessa Thaimaan vuoristossa kaukana asiallisesta hoidosta. Silloin en ehkä olisi tässä teille kirjoittamassa.
Tällä kertaa minulla oli tuuria, en edes halvaantunut.

Tällaista tämä elämä on.
Nauttikaa jokaisesta päivästä. Koskaan ei tiedä vaikka se olisi viimeinen.

Terv. Tuire

Kaikille kimppiksille rauhallista joulua. Jolandalle pikaiset toipumiset. Tässä sen näkee miksi kannattaa nauttia jokaisesta päivästä ja varsinkin ajopäivistä kuin viimeisestä sellaisesta.

Hyvää joulua vaan kaikille, kello on nyt n. 23. Kaikennäköistä koettu, enimmäkseen hyvää. Tänään pieni off-road seikkailu, joka päättyi 20 päiseen karjalaumaan ja valtavaan mutalammikkoon. No, mopot saatiin käännettyä vuoristopolulla, mutta oli hilkulla ettei yhtä olisi haettu 50 m alempaa.
Pyörät (cb 400) ovat kyllä parhaat päivänsä nähneet ja vallankin tuo mun ajokki.. Kaikki loppu, paitsi kone ja senkin käynnistys onnistuu vain työntämällä. Nauti siinä sitten mutkista, kun takapää on kuin keinutuoli ja keula hakkaa pohjaan. Kaiken kruunaa liian matala satula.. No, vaan kyllä tää menee ;)

Hyvää joulua vaan kaikille, kello on nyt n. 23. Kaikennäköistä koettu, enimmäkseen hyvää. Tänään pieni off-road seikkailu, joka päättyi 20 päiseen karjalaumaan ja valtavaan mutalammikkoon. No, mopot saatiin käännettyä vuoristopolulla, mutta oli hilkulla ettei yhtä olisi haettu 50 m alempaa.
Pyörät (cb 400)  ovat kyllä parhaat päivänsä nähneet ja vallankin tuo mun ajokki.. Kaikki loppu, paitsi kone ja senkin käynnistys onnistuu vain työntämällä. Nauti siinä sitten mutkista, kun takapää on kuin  keinutuoli ja keula hakkaa pohjaan. Kaiken kruunaa liian matala satula.. No, vaan kyllä tää menee ;)
Toi seikkailu alkaa kuulostaa enemmän ja enemmän Kadonneen aarteen metsästykseltä,ja pääroolissa J@ck .Koittakaa nyt pysyä edes tiellä siellä,vaikkei kuulosta kovin helpolta
biggrin.gif

Tänään pieni off-road seikkailu, joka päättyi 20 päiseen karjalaumaan ja valtavaan mutalammikkoon. No, mopot saatiin käännettyä vuoristopolulla, mutta oli hilkulla ettei yhtä olisi haettu 50 m alempaa.

Pysykää asfaltilla! Olisin varannut teille endurot jos olisin tiennyt että poikkeatte kinttupoluille.

Minun pitäisi kyllä olla siellä pitämässä teistä huolta
biggrin.gif

Missä te nyt pörräätte? Oletteko soittaneet Heikille yöpymisestä?
Onko Arilla ne antamani paperit ja ohjeet mukana?
Meneekö muuten hyvin ja iloinen mieli?
Jaakko käy vaihtamassa pyörä parempaan kun olette lähempänä Chiang Maita.

No fukdidukdi.

Mut PÄÄasia että olet kunnossa
smile_org.gif
thumbs-up.gif
.

Koskaan ei tosiaan tiedä mitä tapahtuu, joten ei jätetä mitään huomiseksi. Jos tänään haluaa tehdä...
smile_org.gif
cool.gif

Joulurauhaa kaikille.

Olipas ikävä uutinen.

Tuirelle paranemisia, tuolla asenteella elämä voittaa ja keväällä taas
sport05.gif
maaseudulle.

Pojilla näyttää olevan oikea kuntoloma, hauskakin vielä.

t. J-pukki

No niin.. Mopo oli päivän korjaamolla ja sen sijaan skootteri vuokralla. Tässä päivällä katsastettiin pitkäkaulaisten kylää, elefanttifarmia, buddhan temppeliä ja iltatoria. Toivotaan, että mopo alkaa nyt pelittää.. Korjaus maksoi lentokentältä osien hakuineen 220 bathia, eli mitä se tekeekään.. Taitaa olla jotain 5 €.. No onneksi sain kuitin, niin saan vuokraamosta rahat takaisin
smile_org.gif

1864 mutkaa todistetusti takana ja oikeasti paljon enemmänkin. Olisipa oma mopo alla..

Kiitos Tuire siitä niskatyynyvinkistä, toimii myös penkinpehmusteena ja korkeuden korottajana
033102beer_1_prv.gif

Jatkuu, kun taas yhteys löytyy. Vähän hankalaa vaan kännyllä tämä.

Back