Rafuseni, pohjois Thaimaan ilma on kuin linnunmaito. Juuri sopivan lämmin.Minä toivotan, hyvää ja turvallista matkaa, ja Hyvät Joulut ,siellä inhottavassa helteessä![]()
Ensi jouluna haluan että lähdet mukaan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rafuseni, pohjois Thaimaan ilma on kuin linnunmaito. Juuri sopivan lämmin.Minä toivotan, hyvää ja turvallista matkaa, ja Hyvät Joulut ,siellä inhottavassa helteessä![]()
sanoi:Halaukset sinulle ja onnentoivotukset, tulkaa ehjänä takaisin. Aika sissi olet kun tuollaisia reissuja organosoit.
BF - hengessä mukana
Toi seikkailu alkaa kuulostaa enemmän ja enemmän Kadonneen aarteen metsästykseltä,ja pääroolissa J@ck .Koittakaa nyt pysyä edes tiellä siellä,vaikkei kuulosta kovin helpoltaHyvää joulua vaan kaikille, kello on nyt n. 23. Kaikennäköistä koettu, enimmäkseen hyvää. Tänään pieni off-road seikkailu, joka päättyi 20 päiseen karjalaumaan ja valtavaan mutalammikkoon. No, mopot saatiin käännettyä vuoristopolulla, mutta oli hilkulla ettei yhtä olisi haettu 50 m alempaa.
Pyörät (cb 400) ovat kyllä parhaat päivänsä nähneet ja vallankin tuo mun ajokki.. Kaikki loppu, paitsi kone ja senkin käynnistys onnistuu vain työntämällä. Nauti siinä sitten mutkista, kun takapää on kuin keinutuoli ja keula hakkaa pohjaan. Kaiken kruunaa liian matala satula.. No, vaan kyllä tää menee![]()
Tänään pieni off-road seikkailu, joka päättyi 20 päiseen karjalaumaan ja valtavaan mutalammikkoon. No, mopot saatiin käännettyä vuoristopolulla, mutta oli hilkulla ettei yhtä olisi haettu 50 m alempaa.
Jouluja itse kullekin ja Tuirelleja pikaista toipumista!![]()