• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kimppakivakuskien foorumi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jolanda
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jaaahas, on sitten rollaattorit joskus vinoparkissa vierekkäin......jossain =) tulis jo kesä, tai edes kevät niin pääsis taas
062802moto_prv.gif

Hino homma Tuire, että oot taas kuosissa !
haamu

Ihan vain uteliaisuuttani kysyn, jos joku sattuisi tietämään.
Miten nuo nimen alla olevat tähdet oikein syttyvät ja sammuvat?
Minulla on ollut niitä viisi, mutta nyt vain kolme.
Olenko tehnyt jotain väärin?  
biggrin.gif

Tähtiä tulee sen mukaan kuinka paljon kirjoittelee voorumille.
Lamppu nimen vieressä syttyy, kun on kirjautuneena voorumilla...

idea3.gif

*the lights are on, but nobody's in the house*

Aha? Muistelen, että mun tähdet on kerääntynyt tasaisen hitaasti, vaikka ollut RYn jäsen ainakin jo vuodesta 2006.

Aha? Muistelen, että mun tähdet on kerääntynyt tasaisen hitaasti, vaikka ollut RYn jäsen ainakin jo vuodesta 2006.
Voi pitää paikkansa
blush.gif

...ehkä muistan jotain muuta juttua (taisi olla tuo nikin alla oleva "titteli"), en ole ainakaan vielä RYn jäsen.

Jolandalle, ei niitä ainakaan kirjoittelun laadusta poisteta
wink.gif

- mullakin on viisi
omg.gif

...mää haluaisin kyl pääatä eroon tosta susuki PV-jutusta  
sad_orig.gif

Jouluksi luvattu kampiakseli valmistunee pääsiäisen kantturoilla, että silleen. Toukokuussa näkynee reitillä...

Haloo!! Onko muita talviunilta heränneitä?

Kovasti olisi kiva nähdä pitkän talven jälkeen ajokavereita.

Miten olisi, kokoonnutaanko lauantaina 27.3 kello 16 Kaivariin Carusellin kuppilaan aloittelemaan ajokautta?

Terv. Jolanda

jaahas, laitetaan kalenteriin ylös  
biggrin.gif

Kovasti jo tekisi mieli mennä kaivamaan pyörää tallista, mutta tämän aamun -24 ei oikein houkuttele. Kyllä tässä vähitellen talviunilta ollaan heräilemässä, pientä päivitystä ja esihuoltoa viritellessä  
thumbs-up.gif

Hereillä ollaan ja peliä viritellään ajokuntoon.
Olen kaverin 60 vuotispäivillä just silloin
nixweiss.gif

Ei siis onnistu tälläkertaa.

Mun kaveri viettää sillon vasta viiskymppisiä, mutta niitäkin on juhlittava.
En siis pääse kaffelle vaan joudun nautiskelemaan jotain sihijuomaa toisaalla.

Kylmästä säästä huolimatta
sport05.gif
on kumminkin lähempänä kuin eilen.

Miten olisi, kokoonnutaanko lauantaina 27.3 kello 16 Kaivariin Carusellin kuppilaan aloittelemaan ajokautta?

Terv. Jolanda
öh... pyörälläkö meinaatte??
omg.gif
Samaa pelästyin, et joko pitää harrikka repiä talviunilta, saattais mennä ihan kipsiin, kun näkis hallin ulkopuolella hirveet lumivallit.... Vaikka viime vuonna taidettiin jo tähän aikaan olla baanalla...

Terv. Jolanda
Ajattelinkin äsken, jotta onpas täällä hiljaista. Miksenpä voisi tullakin, oliko ajatuksena siis vaan sellanen kahvittelu tapaaminen..?
Ja jos tämä ilmastonmuutos ei lopu pikapuoliin, niin ajokautta aloitellaan vasta 1.5. - jos silloinkaan..

^Joo, näin tietysti.. Meinasin kai enempi sitä, että oliko ajatus viettää iltaakin porukalla, vai vaan karuselli ja kuudeksi kotiin..?

Back