G
Guest
Guest
"stickynä" paskiksessa nyt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
GTottakai oot väärässä, rabbits are their own seasonsJaaha nyt oli poistettu minun viesti, jossa ollut mitään muuta provoa kuin stagan ja pechan nimimerkit. Tai ainakaan itse en tajunnu vittuilevanijos noita poistellaan niin olisi ihan hyvä sitten poistaa nekin viestit jossa alkuperäistä on lainattu tai siihen on vastattu.![]()
Tai sitten se vaan on että me oomma vääräs tootta oikias??
Ei oo tullut vastausta, vaikka vikkelätkynnet oli poistamaan. Pitäisiköhän moderointiinkin olla promilleraja?GTottakai oot väärässä, rabbits are their own seasonsJaaha nyt oli poistettu minun viesti, jossa ollut mitään muuta provoa kuin stagan ja pechan nimimerkit. Tai ainakaan itse en tajunnu vittuilevanijos noita poistellaan niin olisi ihan hyvä sitten poistaa nekin viestit jossa alkuperäistä on lainattu tai siihen on vastattu.![]()
Tai sitten se vaan on että me oomma vääräs tootta oikias??Poijjaat ovatten palokuntanuoria,pioneereja ja kristillisiä solmuntekijöitä, niillä on jopa hapsutakkiin ommeltu kolikkotasku josta pannaan pjelastus-bareteille,ithelle,ja muihle eli ithele,niin paljun kuin kaverin paitha kesthää, ja ovathen näes millin ja metrin ja senpäiväisen tarkkaavaasia jopha sunkin puolestas jottet jouru karotuukseen tai pääthömänä liikenneymphyrään![]()
![]()
En tiedä mistä ketjusta viestisi on poistettu tai kuka sen on poistanut, mutta yksityisviestien julkaiseminen ei ole hyvän tavan mukaista (nimikin sen jo kertoo, ne ovat yksityisiä). Jos minä sattuisin tuollaisen viestin näkemään jossa henkilökohtaisia yksityisviestejä laitetaan foorumille esiin, niin poistaisin sen samantien sen kummemmin asiaa selittelemättä.Ja tälle modelle! vastaa vaikka privaatisti niin ei sotketa tätä ketjua pahemmin. Mutta julkaisen sinun viestisi täällä, kerrotaan etukäteen niin ei tuu pahamieli
Siksihän minä sen tuossa sanoin, että julkaisen sen viestin. Ja jos ja kun saan sen vastauksen, ja siitä jotenkinkaan huomaan ettei tämä mode huomannut vastauksensa tulevan julkiseksi en sitä postaa tänne. Yksityisviestit on eriasia., saisitta vaikka pistää useamminkin. Mutta eikös tämä nyt ole semmoinen avoinkirje tai jotain, selittäkää lakia enemmän lukeneet.En tiedä mistä ketjusta viestisi on poistettu tai kuka sen on poistanut, mutta yksityisviestien julkaiseminen ei ole hyvän tavan mukaista (nimikin sen jo kertoo, ne ovat yksityisiä). Jos minä sattuisin tuollaisen viestin näkemään jossa henkilökohtaisia yksityisviestejä laitetaan foorumille esiin, niin poistaisin sen samantien sen kummemmin asiaa selittelemättä.Ja tälle modelle! vastaa vaikka privaatisti niin ei sotketa tätä ketjua pahemmin. Mutta julkaisen sinun viestisi täällä, kerrotaan etukäteen niin ei tuu pahamieli
Ota myös huomioon se että moderaattorit joutuvat poistamaan useita kymmenniä viestejä päivittäin, ja yksittäisten viestien kirjottajien nimimerkit eivät välttämättä jää mieleen. Jokaista poistoa ei todellakaan ole aikaa ruveta selittelemään tai vatvomaan.
No oletko kenties miettinyt miksi se viesti ois voitu poistaa?Jaaha nyt oli poistettu minun viesti, jossa ollut mitään muuta provoa kuin stagan ja pechan nimimerkit. Tai ainakaan itse en tajunnu vittuilevanijos noita poistellaan niin olisi ihan hyvä sitten poistaa nekin viestit jossa alkuperäistä on lainattu tai siihen on vastattu.![]()
Tai sitten se vaan on että me oomma vääräs tootta oikias??
Muuten hyvä ajatus mutta.....miksei jaeta?olisi helpompaa nämä ns.linjaukset.
Tässä on tytöllä ajatus kohdillaan. Lisää tämänmoisia modeja^Ei ole jaettu.
Tuulella käyvää tai ei, ainahan tämä on aihe, josta väännetään. Vähän joka foorumilla.
Se mikä on toisen mielestä hyvä, on toisen mielestä paha. Ja päinvastoin. Kaikkia ei vain voi miellyttää. Se vain on yksinkertaisesti mahdotonta, vaikka se kamalan kivaa olisikin.![]()
Yhteen suuntaan kun kumartaa niin toiseen pyllistää.Tässä on tytöllä ajatus kohdillaan. Lisää tämänmoisia modeja^Ei ole jaettu.
Tuulella käyvää tai ei, ainahan tämä on aihe, josta väännetään. Vähän joka foorumilla.
Se mikä on toisen mielestä hyvä, on toisen mielestä paha. Ja päinvastoin. Kaikkia ei vain voi miellyttää. Se vain on yksinkertaisesti mahdotonta, vaikka se kamalan kivaa olisikin.![]()
" Kaikkia ei vain voi miellyttää. Se vain on yksinkertaisesti mahdotonta, vaikka se kamalan kivaa olisikin."![]()
poistetaanko tämä ?![]()