Ihan en jaksa kaikkee lukea ja voi olla, että joku jo sanoi saman asian kuin minäkin.
Jos Anatoli provoisoi, niin kyllä häntäkin provosoidaan.
mutta...sepä tapahtuukin jännän ovelasti.
Turvallisuusosiossa nimittäin on pari kirjoittajaa, jotka provosoivat "TURVALLISESTI" eli olemalla "OIKEAN" asian puolella.
Joka kerta samaa jeesustelua ylinopeuksista=rikollinen= vetomies jne....
Se onkin noiden kavereiden tarkoitus, olemalla "oikeassa" ja lyömällä lakikirjalla päähän, saadaan toinen näyttämään pahalta ja enemmistön on "pakko" olla samaa mieltä, ettei tule itsekin leimatuksi holtittomaksi ja kansanviholliseksi numero 1.
Minulle on tullut käsitys, että näillä kavereilla on tarve vain saada huomiota ja sitä huomiota tulee roppakaupalla, kun jankutetaan ja jankutetaan samasta "oikeasta" asiasta hiukan kuin turvakilven takaa.
Yhtään RAKENTAVAA ehdotusta en ole niiltä miehiltä nähnyt-ei se ole heidän tarkoituksensakaan.
Asiaa edesauttaa, että modeissa on muutama samanmielinen jankuttaja.
Sitten vielä.
Jollei ole Anatolin ( ja minunkin) kaltaisia vastarannankiiskejä, ei tule keskusteluakaan.
Kunpa sitä keskustelua vain sitten osattaisiin viedä rakentavasti eteenpäin, poimimalla kummankin puolen parhaat ideat ja vielä niitä hiukan miettimällä.
Ja vielä jos siihen sais hiukka huumoria matkaan olis kasassa hieno keskustelu josta jäis anti kaikille.
Nyt ei niin ole, nyut vaan halveksutaan vastapuolta ja taas ärsytetään ylettömillä yleistyksillä.
Nuo johtopäätökset joita tuolla keskustelussa vedetään äkkiä toisen sanomisista on joskus niin....sanonko?
Ja vielä Anatolin puolesta, etten minäkään hyväksy mielipiteiden vaientamista moderoinnin avulla, haistatukset saa kyllä poistaa mun puolesta ja minun jututkin saa positaa, en ole siitä olelnkaan katkera...
Itseasias, anatoli on aika asiallinen kaveri, silloin kun ei lankeile provoihin

niinkuin meistä kaikki.
Terhiäkin hiukka nyt vedätetään, ei kannata lankeilla ansoihin
Hyvää viikonloppua kaikille, ajellaan ja soitetaan suuta hiukka vähemmän, mut väännetään...mielenkiintoisesti..