Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän siihen (avautumiseen) ole aihetta annettu vähintäänkin riittävästi. Luulisin että aina ei vaan jaksa kääntää toista poskea. Enkä ihmettele, samaa shittiä sivutolkulla.Mielestäni tuollainen avautuminen moderaattorin suunnalta provosoi aika paljon.
Siinä kun nyt uhkailette toisianne kilvan niin molemmille tekee hyvää tämä lainaus joka on tainnut mennä ohi niin Ricolta kuin muutamalta muultakin.Odotin edes jonkun kommenttia mutta ei näkynyt.....Org on rekisteröity aatteellinen yhdistys. Ry:n jäseniä on kohdeltava ehdottaman yhdenvertaisesti. Yksittäisen moden subjektiivisella tyyliperusteella ei voi ry:n jäsenen kirjoittelua bannata ellei sellaisesta ole mainintaa yhdistyksen säännöissä. Muille voi vapaasti päteä, potkia ja teksteillä persettä pyyhkiä.
Tossa vähän aikaa sitten kommentoin tuotakin:Siinä kun nyt uhkailette toisianne kilvan niin molemmille tekee hyvää tämä lainaus joka on tainnut mennä ohi niin Ricolta kuin muutamalta muultakin.Odotin edes jonkun kommenttia mutta ei näkynyt....
sanoi:Jos tarkkoja halutaan olla, niin .ORG! (eli moottoripyora.org) on nettisaitti, jota Motorg ry ylläpitää. Rekkaantuneista foorumilaisista reilu 3 % on ry:n jäseniä.
No tietenkin on heti parempaa tekemistä ja nuija paukkuu pöytään kun pitäisi alkaa mielipiteitä vaihtamaan. Tähtää, ammu ja juokse -taktiikka on parasta. Tiedän sen kokemuksesta.Mikäs pakko sun on täällä kirjoitella jos ei homma miellytä, voithan vaikka suoli 24.selle mennä, siellä tuskin kukaan vaivautuu ulosantiasi kritisoimaan. Ja mun osalta tämä oli tässä, en ala kanssasi jauhamaan, mulla on runsaasti parempaakin tekemistä![]()
Mä olen ihmetellyt, miten tämä asia on toisille niin vaikea ymmärtääLisätään vielä, että Motorg ry:n säännöt määrää vain yhdistyksen toiminnasta, ei mitään tästä foorumista. Foorumin toimintaa ohjaa foorumin säännöt. Foorumin säännöt on taas kaikille samat.
Eikö tuo lainattu teksti jo osaltaan vastaa siihen miksi tätä keskustelua pitää käydä. Jos Ricon mielipide on tuo, niin miksi Anatoolilla ei saisi olla eriävää mielipidettä - yhtälailla subjektiivisesti?- Sanon nyt sitten aikuismaisesti ja nimeltä mainiten, mikä hiertää: käyttäjä nimeltä Anatooli, joka puuttuu monesti keskusteluihin turhilla asiaankuulumattomilla mielipiteillään ja joka on nyt ryhtynyt valittamaan aiheettomasti moderaattorin tai moderaattoreiden toiminnasta tai tasapuolisuudesta. Ilmeisesti sen vuoksi, että mm. minä olen poistanut viime kuukausien aikana useita hänen viestejään, jotka olen täysin turhiksi katsonut. Ihan subjektiivisesti, ilman virallista kantaa.
![]()
Jeps,niinpä olitkin.Ja ihan oikein.Siksi hain sitä kun ilmeisesti kyseiset miekkailijat on jäseniä ry:ssä.Tossa vähän aikaa sitten kommentoin tuotakin:Siinä kun nyt uhkailette toisianne kilvan niin molemmille tekee hyvää tämä lainaus joka on tainnut mennä ohi niin Ricolta kuin muutamalta muultakin.Odotin edes jonkun kommenttia mutta ei näkynyt....
sanoi:Jos tarkkoja halutaan olla, niin .ORG! (eli moottoripyora.org) on nettisaitti, jota Motorg ry ylläpitää. Rekkaantuneista foorumilaisista reilu 3 % on ry:n jäseniä.
Lisätään vielä, että Motorg ry:n säännöt määrää vain yhdistyksen toiminnasta, ei mitään tästä foorumista. Foorumin toimintaa ohjaa foorumin säännöt. Foorumin säännöt on taas kaikille samat.
Siinä tapauksessa että edustat Ricon kantaa jossakin aiheessa, pitäisi sinun osoittaa jääviytysesi kyseiseen topiikkiin, sillä mielipiteistähän on aika usein kyse ellei toisin näytetä, ja mielipiteethän ovat jokaisen oma asia, siinä tapauksessa että sinä poistat jonkin toisen mielipiteen ja jätät omasi tai ohjaat jäljellejääviä mielipiteitä oman kantasi suuntaan, pitäisi sinun luovuttaa se punainen dele-nappi vapaaseen käyttöön jotta sinunkin vääränlainen mielipide voidaan poistaa provosoivana tai keskustelun vääristelynä eli paskoittamisena. Kaikki eivät halua ajaa turvaliiveissä eivätkä yli/alinopeutta, se nyt vaan on siedettävä ja tosiasia. Joku pesee moponsa fairylla ja joku crc.llä, ja joku ajaa mummolaan ilman kypärää joka on täysin sen oma asia. Käsittääkseni täällä vaihdetaan mielipiteitä ja kokemuksia,toinen mieli on parempi,toinen pide huonompi. Ja jos joku ei tykkää virkavallasta eikä nuole auktoriteetin persettä niin mikä helvetin ihme ja synti se on? Niinhän se maailma on aina mennyt,varsinkin niin kauan kun ollaan onnellisesti demokratiassa. Se että ihmisillä on eri näkemyksiä ja erilaisia kokemuksia elämästä ja maailmasta ei oikeuta ketään asettamaan omaa standarditurvallista tallaamista kenenkään toisen kokemuksen edelle.Kerrataan vielä. Lue hitaasti.
- EN edusta mitään virallista kantaa. Vain Ricon omaa kantaa.
ehkäpä jäävääkin, mutta ei voi olla varma...^Mistä sinä tiedät, ettei rico jääväisi itseään moderoimasta keskusteluja, joihin hän mielipiteineen osallistuu?