...
sinussa on eräs merkillinen piirre...
oletat jotta jonkun muun pitää enstex kiittää ja kumartaa ja vasta sitte saatat vaivautua poikkeamaan tavoistasi.
eli olematta nimettelemättä muita.
ei mielestäni ole häpeä olla hieman lapsellinen, mutta jos aikuinen ihminen sun asemassasi käyttäytyy kuin pieni lapsi on syytäkin vaatia jotakin asialle tehtäväksi.
Mitähän tuokin tarkoittaa? Mitä pitää kiittää ja mistä? Käyttäydyn täysin korrektisti 99,9 prosenttia käyttäjäkunnasta kohtaan.
Muutamalle höpsölle uskallan sanoa vastaan, ja siitäpä nuo vesselit minut koettavat leimata isommaksikin häiriköksi
Sanos nyt selkeästi Tuppervaari, mitä mä olen tehnyt väärin. Siis ihan yksityiskohdat, ei mitään yleistä valitusta.
Ketä olen nimitellyt? Koska?
Vai peräti tässä viestissä muutamaa käyttäjää höpsöksi? Hui.
Kiitos.
Jos nyt vielä jotain...
Valitettavaa, ettet näe kysymyksiä vaan koetat vetää keskustelua omalle tasollesi
Sinänsä olet kehittynyt jo hieman..puhuit yleisestä valittamisesta.
Paljon parempi lähestymistapa kuin puhua "itkemisestä","jankuttamisesta", "päähän takomisesta", "mikä kirjoittajaa nyt ahdistaa" yms yleishalventavasta kielenkäytöstä.
On täysin turhaa verhoutua epämääräisyyden taakse kertomalla hatusta vedettyjä prosenttilukuja ja väittää ettei tarkoita nimittelyllään kuin muutamaa.
Se jotta sanot sitä rohkeudeksi..hmm..voi ollakkin..mutta mielestäni ei kovin järkevää..asemasi huomioon ottaen.
Samalla rohkeus määritteelläs voisi joku bussikuski kertoa jokaiselle sisääntulijalle 99,1% matkustajista on kunnon väkeä, mutta matkassa kulkee muutama paskottaja,ekaluokkanen,lapsellinen yms..
Mitä luulet..pidettäskö häntä yleisesti rohkeana vai tyhmänä?
Todennäköisesti, saman toistuessa joka päivä kyytiin tulisi se 0,1% kuuluva...
Tässä näin lyhykäisyydessään.
En ala enää sen tarkemmin erittelemään, koska siitä ei ole mitään hyötyä. Ja mikäpä minä olen arvostelemaan toimintaanne..niin joo..ehkä jokin oikeus saattas olla..mutta ei mikään välttämättömyys.
Jälleen kerran korostan..itse en ole sen suuremmin pahoittanut mieltäni moderoinnista.koen sen tarpeellisena ja pääpiirteittäin erittäin hyvänä vaikka linjauksessa onkin toivomisen varaa.
Syy miksi olen tähän jatkanut ja "jankuttanut" on se ,että olen pahoittanut mieleni siitä, että mielestäni suomen parhainpana pitämäni mp-foorumi ei ymmärrä seikkaa, ettei tämä ole enää sama foorumi kuin joskus 2002. Käyttäjiä on tullut "muutama" lisää.Ei voida olla ylimielisellä asenteella..Me suurin ja mahtavin. Pitää myös miettiä sitä kuinka sellaisena pysyisi.
Eräs edellytys on tasapuolinen kohtelu. Mihin kyllä ainakin useimmat ovat kertoneet pyrkivänsä.
Se kuinka asiallinen on..asian määrittää yhteisö..ei itse yksilö.
Vaikkakin yhdistys ja foorumi toimivatkin eri säännöillä ei pidä unohtaa sitä, että useimmille tämä foorumi on se tärkein pointti Moottoripyörä Org ry;ssä.
Eriasia sitten jos se halutaankin palauttaa alkuperäisiin mittoihin. Pienen sisäpiirin omaksi temmellyskentäksi jossa kaikkien vierailijoitten pitäisi vain syvällä kunnioituksella olla hiljaa ja tyytyä kaikkeen.
Asiat eivät mene ekaluokkalaistenkaan päähän takomalla. Jokin muu tapa pitää löytää.