^Mistä sinä tiedät, ettei rico jääväisi itseään moderoimasta keskusteluja, joihin hän mielipiteineen osallistuu?
Moi muru
! Mulla on sellainen intiutio(pinokikkio-nenä)
Tässä mainio esimerkki toisesta käyttäjästä, jolla omasta mielestään ILMEISESTI on sana hallussaan niin pätevästi, että sitä on hyvä muillekin jatkuvasti esitellä, vaikka VÄHÄN asian vierestäkin.
Huudella hänen kyllä sopii omasta mielestään ja arvostella, mutta jos kysytään perusteluja, ne ovat luokkaa pinokkionenä. Äärimmäisen asiallista.
Rico,Rico...
Kyllä sinä nyt olet ihan itse ja omalla toiminnallasi astunut paskaämpäriin ja siitä syystä sulle nyt vittuillaan hieman enemmänkin.
Tuossa lainaamassasi viestissä ei ollut mitään loukkaavaa,ei Terhiä eikä sinua kohtaan,se tarkoitti juuri sitä mitä sanoin että minulla on intiutio sinun moderoinneistasi,tosin olisinhan voinut sen sanoa rehellisesti ja suoraankin että sinun tyylisi ja tapasi ovat ala-arvoisia ja helvetin lapsellisia, tyrkytät omaa turvahattunäkemystäsi joka helvetin paikassa,jaat oikeutta tietämättä asioista tai elämästä hevonvitun vertaa.
Koita käsittää että et ole riparin isonen, et ole pyhäkoulupoikien mopokerhon vetäjä, vaan olet isojen äijien keskellä(suurimmaksi osaksi) joita ei paskankaan vertaa kiinnosta turvaliivit tai jonossa ajaminen! Sinä voit lakeja noudattaa ja tuoda esille mielipiteesi,mutta tapa jolla tuot ne esille ja halveksit eriäviä tai erilaisia ajatuksia ja näkemyksiä poistamalla ne ketjusta,on helvetin halpamaista!
Jos minun kirjoitukseni eivät aina edusta sitä asiallisinta näkemystä tai tapani esittää asioita sarkasmilla ei sinua miellytä,niin ei se tarkoita kuitenkaan sitä että olisin väärässä.
Mutta ei se tarkoita myöskään sitä että sinulla on valikoiva oikeus poistella mielivaltaisesti viestejäni tai kenenkään muidenkaan viestejä vaikka ne eivät nyt satukkaan edustamaan sinun maailmankuvaasi.
Ja jos nyt katsot tätä vääntöä ylhäältpäin ja hieman kauempaa, niin huomaat varmaan itsekin että sinulla tässä taitaa kuitenkin olla suurin tarve paskoittaa näitä ketjuja ja kyseenalaistaa ja jopa esittää halveksuntaasi tuolla foorumilla julkisesti.
Sinähän se mode olet ja sinun pitää käyttää sitä harkintaasi paljon enemmän kuin ns. muiden asiakkaiden, kukaan ei kiellä sinua esittämästä näkemystäsi mutta samalla sinun pitää ymmärtää purra hampaitasi yhteen jos kerran olet modeksi ryhtynyt. Modena ole ei tarkoita että olet oikeassa enemmän kuin muut, se tarkoittaa sitä että joudut nielemään enemmän kuin muut ja joudut myös nöyrtymään enemmän kuin muut. Katsos kun johtajan palli heiluu aina kaikkein eniten
Lainaa (Bali Sunset @ Syys. 23 2009,21:22)
Lainaa (Terhi @ Syys. 23 2009,19:18)
^Mistä sinä tiedät, ettei rico jääväisi itseään moderoimasta keskusteluja, joihin hän mielipiteineen osallistuu?
--Moi muru ! Mulla on sellainen intiutio(pinokikkio-nenä)
Tässä mainio esimerkki toisesta käyttäjästä, jolla omasta mielestään ILMEISESTI on sana hallussaan niin pätevästi, että sitä on hyvä muillekin jatkuvasti esitellä, vaikka VÄHÄN asian vierestäkin.
Huudella hänen kyllä sopii omasta mielestään ja arvostella, mutta jos kysytään perusteluja, ne ovat luokkaa pinokkionenä. Äärimmäisen asiallista.
Editoinut rico Syys. 23 2009,22:54
--------------
Terveisin Mikko