Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Nitrous sanoi:Onpa muuten törkeen hieno momenttiavain.
Tumppi sanoi:On muuten tallin paras ja varmaan kallein käsityökalu. Noita valmistetaan vieläkin, vaikka ei uskoisi
https://shop.snapon.com/categories/Newton-Meter-Reading-Standard-2%25-Accuracy/675234
lario sanoi:Kannattaa muuten kurkata siitä vanhasta suodattimesta, että onko siinä tiiviste tallella.
Jos ei ole, niin sitten kannattaa kurkata sinne, mihin se öljynsuodatin laitetaan, ettei siellä ole valmiina jo tiivistettä...
Ei mainittu videolla.
1340R86 sanoi:Tuo on oleellinen juttu mikä helposti unohtuu vähemän tehneiltä,
muuta huomion arvoista öljyjä tarkistaessa takapää näytti olevan ilmasa takapukin varassa
mahtaa kuulua kuitenkin olla suorassa tuokin pyörän öljyn tarkistuksessa
hyvä pätkä jo se että joku kerttoo mikä mikin on auttaa monia
kiintoavaimesta puhuttaan ja lenki näkyy kuvassa![]()
ktv sanoi:Liraus uutta öljyä, ennekuin laittaa propun takaisin.

marko.fzs sanoi:
lario sanoi:Nyt ei ymmärrä![]()
lario sanoi:Eipäs saivarrella
Paljon viisaammat ripitti minua aiemmin ORGissa, että oikeilla termeillä on turha brassailla, kyllä täällä ymmärretään, vaikka ei ihan kohdalle aina sattuisikaan...![]()
1340R86 sanoi:hiukan sama kuin
tulipa jokunen vuosi sitten pikainen tarve rautakangelle vieressä sopivasti oli k rauta
hylyjen välissä sitä etsiessä näkyivät ylähylyllä sopivasti jonkun info tiskin lähellä
sitten kun kyis siitä infosta että annatko tuolta ylhäältä 1 rautakangen tiskin toisella puolella oleva katsoi jotain konelta ja sanoi että ei heillä semoista ole mihin itse että tuossahn noita on mihin sitten tiskin takaa
jaa että haluata teräs seipää...

A88 sanoi:Hyvä ja ajankohtainen video, kiitos! Näitä lisää!
Mie oon autotallissa melkonen rookie, ni kysytäänpä asiaan tarkemmin vihkiintyneiltä; Kuinka suuren virheen saa käyttämällä takapukkia ilman etupukkia, kun ihmetellään öljyn määrää kurkistusikkunasta? Tuolloinhan pyörä on lievästi eteenpäin "kallellaan".
Ei huvittaisi tasapainotella ahtaassa autotallissa neljännestonnin painavaa mopoa öljyn määrää ihmetellessä.![]()