Tonnarilla nelosella koko se pitkä oikea läpi ja nelosella shikaani läpi. Omassa parhaassa kierroksessa Entry nopeus 177, alhaisin nopeus ekassa kanttarissa 161 ja seuraavaan jarruun 189.
Ja tämä täysin
sysipaskalla alustalla joten noihin voinee kaikkiin lisätä ainaki 10km/h. Sen näkee kesäkuussa botnialla sit.
Vastaavat lukemat Hayabusalla katurenkailla on: Entryssä 151, eka kanttari alin nopeus 140,suoran päässä 160 (ruuhka edessä jarruissa).
Ite laitan nelosen aikaisin ja koko mutka nelosella läpi. Alhaisin vauhti tais olla 172 hetken aikaa, mutta toi kyllä menee about 190 lasissa kunhan keula pysyisi vain asfaltissa. Mulla työnsi suoraksi niin rajusti että oli pakko keventää. Mutta joo, polvi on maassa koko mutkan läpi ihan helposti. Siinä saa kyynärpäänkin tonttiin varsin vaivatta jos haluaa.
Hayabusalla alin nopeus vauhtivasurissa 158 koska siitä loppuu kallistusvara kesken. Koneen poski osuu jo asfalttiin mutta silti ei vain taivu.
Siihen mennään syvälle sisään jarruille koska se eka taive ei varsinaisesti ajeta mutkana läpi vaan kanttarin vierestä leikataan suoraan kohti ulkomutkaa ja sit se lopullinen jarru. Se ajetaan myöhään sisään se neulansilmä. Vaatii muutaman yrityksen että sen alkaa hahmottamaan.
Mulla ei valitettavasti ole gopro videota siitä mun kierroksesta
koska kamera oli linjattu päin helvettiä. Tai on kyllä mutta en kehtaa jakaa sitä ku näkyy vain asfalttia