PrivateeR
MotOrg ry jäsen
Ei toi oo vaarallista nähnykää toi rata jos Ahvenistoon vertaa. Se mikä tekee tosta radasta vaarallisen on se kun siellä lähdetään tuuppaamaan oikeesti kovaa, eli siin vaihees ku vauhtimutkasta tullaan ulos 200+ lasissa, ja kun shikaanista tuupataan kaasu levällään ulos.... niissä jos käy jotain feelua ni sit todennäköisesti sattuu ja pahasti.Esso.k sanoi:sanovat et tuo on vaarallinen rata mitä ne vaaranpaikat tuolla on?
Mutta jos ny joku hitaassa ryhmässä onnistuu toopeilemaan itsensä pihalle ylityöntämällä noissa em. mutkissa ni ruusun lupaan lähettää sairaalaan...
Eli sama suomeksi : Ei ole vaarallista nähnykää mitä turva-alueisiin tulee kun hitaassa ryhmässä ajetaan, kun vain pitää sen järjen edes suunnilleen matkassa. Vaarallisimmat mutkat tosiaan shikaani + vauhtivasuri jos ny pitää jokin mainita.
Mulla ois se video missä mä ajan ne mun ekat 4 kierrosta mutta siinä videolla on niin monen mutkan linjat päi hittoa että en tiiä kehtaanko sitä linkata "katso tästä" materiaaliksiEsso.k sanoi:mut jos olis jotaki ohjeita taivideoita mitä kattoo niin kyllä kelpais