Aa... onko se kallistus loiventunu? Ennenhä se vietti pikkasen ulospäin.Nitrous sanoi:Uudella pinnalla pystyy kolmosen ajaa sen verran kovempaa, että kannattaa käyttää leveemmälti rataa kolmosen sisään menossa. Kakkonen about keskelle rataa ulos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aa... onko se kallistus loiventunu? Ennenhä se vietti pikkasen ulospäin.Nitrous sanoi:Uudella pinnalla pystyy kolmosen ajaa sen verran kovempaa, että kannattaa käyttää leveemmälti rataa kolmosen sisään menossa. Kakkonen about keskelle rataa ulos.
Aiemmin saa avata kaasun. Tuut melkoisen sisämutkasta ulos T2:sta... Keskeltä rataa saa tulla ulos ja silti ehdit niin halutessas sinne oikeaan reunaan.KawaJava sanoi:Onks tossa mun ylempänä olevassa videossa 3:30 jälkeen sinne päinkään toi kakkonen?
mollila sanoi:Kai tää keskiryhmän keskusteluun kuuluu.
Nettivideoista saa toki jotain kuvaa ja välillä hyödyllisikiäkin vinkkejä. Mikään ei silti voita käytännön opetusta ja harjoittelua. Mulla lähti pari viikkoa sitten Alastarossa 5,6 sek Tumpin vetämällä AT4:lla (nojoo, kertoo kuskistakin jotain). Mut nyt on lisäksi keinot olemassa seuraavaan saman kokoiseen pudotukseen eli voin lämpimästi suositella. Noin pienellä rahalla saa samanlaista vastinetta mistään
![]()
Tähän lausuntoon sellainen muistisääntö että saman gainin aikaansaaminen vaatii 2x effortin kuin se edellinen vastaava gain.mollila sanoi:Mulla lähti pari viikkoa sitten Alastarossa 5,6 sek Tumpin vetämällä AT4:lla (nojoo, kertoo kuskistakin jotain). Mut nyt on lisäksi keinot olemassa seuraavaan saman kokoiseen pudotukseen
mollila sanoi:Mulla lähti pari viikkoa sitten Alastarossa 5,6 sek Tumpin vetämällä AT4:lla (nojoo, kertoo kuskistakin jotain). Mut nyt on lisäksi keinot olemassa seuraavaan saman kokoiseen pudotukseen eli voin lämpimästi suositella.
PrivateeR sanoi:Itse vastaisin tuohon että kyllä, kannattaa uhrata vauhdit T2:sta mutta ei niin paljoa että pääset T3 ulkoreunaan koska häviät turhaan aikaa pyrkimällä sinne ihan oikealle.... Keskeltä T2 exitiä T3 keskeltä entryyn on ainakin oma muistisääntöni tossa kompleksissa, toki ei täysin kirjaimellisesti. Jos sieltä T2 tykittää täysiä pihalle käyttäen koko radan, ni T3 entry menee täysin vituilleen, ja jos T3 väkisin haluaa sinne oikeaan reunaan entryyn, ni todnäk T2 exit vauhdit on niin kuraa että aika paloi siihen.
Itselläni on 2 referenssiä tuohon mutkaan. Toinen on Superbike kilparenkailla ja toinen on Hayabusa kakspäällä katurenkailla. Kummallekin tuo mun mainitsema tapa antoi parhaan sektoriajan.marko.fzs sanoi:Tämä on vähän semmoinen kuski pyörä kohtainen kysymys kai. Mä ajan 2 niin hiljaa että saan suoran avauksen 2 ja 3 väliin. 3 sisään meno ihan sinne oikeaan reunaan. Tuo kohta on semmoinen että se kannattaa kysyä herra kellolta. Mulle se on aina neuvonut noin. Nopeiten pääsee 1:stä palmasiin.
PrivateeR sanoi:Itselläni on 2 referenssiä tuohon mutkaan. Toinen on Superbike kilparenkailla ja toinen on Hayabusa kakspäällä katurenkailla. Kummallekin tuo mun mainitsema tapa antoi parhaan sektoriajan.
Tosin nyt Nitrous sanoi että uudella pinnoitteella kolmosessa voittaa ku hakee ulkoa, joten nyky pinnoitteella en pysty sanomaan ku en oo siihen koskenut enkä tule pystymään tänä vuonna
LM sanoi:Olisiko arvon raadilla antaa jotain kehittävää palautetta ajostani:
Tumppi sanoi:Kannattaa ihan ensimmäiseksi oppia pois kaasun avaamisesta pyörä kallellaan, ennen kuin pyörä on mutkassa kääntynyt kohti sitä suuntaa mihin olet menossa. Esimerkkinä ekan kierroksen kahvilan mutka.
Jo tuolla vauhdilla on riski kaadosta olemassa, pikkusen kun vauhti nousee, niin alat olla jonon kärjessä kun kaatoja tarjoillaan.
LM sanoi:Kiitos palautteista Nitrous, Tumppi ja IlluH!
Yritän ottaa vaihteita mukaan peliin, käytännössä varmaan ensin pykälää isommalle ennen molempia vauhtimutkia.
Eli avausta myöhemmäksi, mutta kovemmaksi, ja tiukemmat jarrut.
Jos avaat apeksista, ja huomaat että avasit liian aikaisin, niin yllätys yllätys, liian aikainen apeksi, eli väärä ajolinja. Korjaa ajolinja (myöhäisempi taitto ja sen seurauksena myöhäisempi apeksi), niin avauskohtakin siirtyy sen mukana (myöhäisemmäksi). Eli jos ajolinja on oikea, niin avauskin lähtee oikeasta paikasta automaattisesti.LM sanoi:Eli avausta myöhemmäksi, mutta kovemmaksi