Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä helv.... 300e? Itse soitin Joensuuhun dynofirmaan ja kysyin mitä maksaa säätö ja penkitys niin sano et satasen.Suzukin omaa boksia pystyy säätämään muistaakseni n.10%
Kannattaa säädättää!
Itsellä tonninen kävi laihalla sliparien vaihdon jälkeen.
Kierros alueella n.7000:ssa on pieni notkahdus mihin ei oma boksi riitä, mutta ei minua haittaa! En maksa sen oikaisusta 300€
![]()
Tarkoitti varmaan tolla 300€ oikaisulla säädettävän boxin hintaa.Mitä helv.... 300e? Itse soitin Joensuuhun dynofirmaan ja kysyin mitä maksaa säätö ja penkitys niin sano et satasen.Suzukin omaa boksia pystyy säätämään muistaakseni n.10%
Kannattaa säädättää!
Kierros alueella n.7000:ssa on pieni notkahdus mihin ei oma boksi riitä, mutta ei minua haittaa! En maksa sen oikaisusta 300€
Eikä ole pikään pikkupaja vaan omistaa ihan kohtuu uuden dynojetin penkin ja ison varastotilan talvisäilytykseen.![]()
- Pasi
Juuri näin! Eli en maksa mistään power commanderista tuon takia!Tarkoitti varmaan tolla 300€ oikaisulla säädettävän boxin hintaa.Mitä helv.... 300e? Itse soitin Joensuuhun dynofirmaan ja kysyin mitä maksaa säätö ja penkitys niin sano et satasen.Suzukin omaa boksia pystyy säätämään muistaakseni n.10%
Kannattaa säädättää!
Eikä ole pikään pikkupaja vaan omistaa ihan kohtuu uuden dynojetin penkin ja ison varastotilan talvisäilytykseen.![]()
- Pasi
Mitä turhaa maksamaan ylimääräistä jos saa säädettyä tarpeeks lähelle pyörän orginaali boxilla....omapitäis käyttää dynossa, että näkis miten seokset on kohillaan.![]()
En ole vielä kokeillu, lukenut olen kyllä ja perehtynyt asiaan. Tarkoitus oli tehdä tuo säätö jossain vaiheessa. Ehkäpä dynosäädön jälkeen kattelee onko tarvetta hienosäätää tota.
Kannattanee tehdä tuo ennen dynoon menoa. Vaikuttaa käsittääkseni seoksiin alapäässä. Tai siis kaasuasentosensorihan on kyseessä, joten ilmeisesti pienemmällä avauksella, alemmilla kierrosluvuilla antaa enemmän jerkkua myllyyn.En ole vielä kokeillu, lukenut olen kyllä ja perehtynyt asiaan. Tarkoitus oli tehdä tuo säätö jossain vaiheessa. Ehkäpä dynosäädön jälkeen kattelee onko tarvetta hienosäätää tota.![]()
- Pasi
Eipä ole kokemusta ja taitaa olla silleen etten ala moista edes harkitsemaan. On meinaa uudet kuviot ensi kesälle jo mielessä pyörän suhteenOnko kukaan asennellu näihin s-versioihin naveja? Mitä ratkasui porukoilt löytyy? itelläni on täl hetkel tankkilaukku jonka karttataskussa navi hengailee. Mut lyhyemmil reissuil 30l tankki laukku o vähä rasittava ottaa mukaan ni oon täs miettiny jonkinlaista navitelinet tai -laukkua.
Löytyyks keneltäkään hyviä ehdotuksia tai toteutuksia kyseiseen hommaan?
Ei kiesus, että natsaa hyvin tuo bellypan tuohon!Siinä se nyt on sitten koko komeudessaan!
Kiitokset kommenteista! Itse bongasin ko. katteen nettimoton ilmoituksissa olleesta pyörästä. Kate on merkkiä Poly26 ja hankittu T:mi Mach:ilta. Maksoi suunnilleen 120e postikuluineen ja siihen päälle maalaus tutulla automaalarilla n.70e. Itse tein pohjatyöt eli paklan muovipakkelia pintaan ja hionta 120-400 papereilla. 400 oli vesihiontapaperilla. Katteen sisäpinta oli hieman karhea joten kaadoin n. 4 desiä hartsia pohjalle, jolloin pohjasta tuli sileä ja vesi/roskat valuvat ulos etupäähän pohjaan tehdyistä reistä ulos. Mach toimitti paketin hyvin perille, ja vastaili sähköpostiin päivässä. Voin suositella lämpimästi vaikka suomenkieli ei aivan taivu Mariaudilla joka tilanteessaEi kiesus, että natsaa hyvin tuo bellypan tuohon!Siinä se nyt on sitten koko komeudessaan!
Kerrohan mistä ostit ja miten maalaus hoidettu, niin vois itsekin harkita, on meinaa törkeeeeeeen hyvän näkönen![]()
![]()