• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kesää odotellessa: SV650s -04

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _paffa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Suzukin omaa boksia pystyy säätämään muistaakseni n.10%
Kannattaa säädättää!
Itsellä tonninen kävi laihalla sliparien vaihdon jälkeen.
Kierros alueella n.7000:ssa on pieni notkahdus mihin ei oma boksi riitä, mutta ei minua haittaa! En maksa sen oikaisusta 300€

062802moto_prv.gif

Kannattaa säädättää!
Kierros alueella n.7000:ssa on pieni notkahdus mihin ei oma boksi riitä, mutta ei minua haittaa! En maksa sen oikaisusta 300€

062802moto_prv.gif
Mitä helv.... 300e? Itse soitin Joensuuhun dynofirmaan ja kysyin mitä maksaa säätö ja penkitys niin sano et satasen.
nixweiss.gif
Eikä ole pikään pikkupaja vaan omistaa ihan kohtuu uuden dynojetin penkin ja ison varastotilan talvisäilytykseen.

- Pasi

Kannattaa säädättää!

062802moto_prv.gif
Mitä helv.... 300e? Itse soitin Joensuuhun dynofirmaan ja kysyin mitä maksaa säätö ja penkitys niin sano et satasen.  
nixweiss.gif
Eikä ole pikään pikkupaja vaan omistaa ihan kohtuu uuden dynojetin penkin ja ison varastotilan talvisäilytykseen.

- Pasi
Tarkoitti varmaan tolla 300€ oikaisulla säädettävän boxin hintaa.
Mitä turhaa maksamaan ylimääräistä jos saa säädettyä tarpeeks lähelle pyörän orginaali boxilla....oma  
inlove.gif
pitäis käyttää dynossa, että näkis miten seokset on kohillaan.

Aattelin käyttää jossain vaiheessa pyörän dynossa ja samalla mittauttaa seoksetkin, niin näkee sitten missä mennään.

Kannattaa säädättää!

062802moto_prv.gif
nixweiss.gif

- Pasi
Tarkoitti varmaan tolla 300€ oikaisulla säädettävän boxin hintaa.
Mitä turhaa maksamaan ylimääräistä jos saa säädettyä tarpeeks lähelle pyörän orginaali boxilla....oma  
inlove.gif
pitäis käyttää dynossa, että näkis miten seokset on kohillaan.
Juuri näin! Eli en maksa mistään power commanderista tuon takia!

Itse kävin kans dynolla mittailee tehoi nyt ku viel o vakkari putki kiinni. 79heppaa ilmotti siel. Nyt 2,5vko pääst uus LeoVincen kokoputkisto ja kunnon säätö ni kiva verrata mitä lukemii sit kone sylkee
smile_org.gif

TPS adjustment

Onkos kukaan täältä kokeillut tuota?
En ole vielä kokeillu, lukenut olen kyllä ja perehtynyt asiaan. Tarkoitus oli tehdä tuo säätö jossain vaiheessa. Ehkäpä dynosäädön jälkeen kattelee onko tarvetta hienosäätää tota.
smile_org.gif

- Pasi
Kannattanee tehdä tuo ennen dynoon menoa. Vaikuttaa käsittääkseni seoksiin alapäässä. Tai siis kaasuasentosensorihan on kyseessä, joten ilmeisesti pienemmällä avauksella, alemmilla kierrosluvuilla antaa enemmän jerkkua myllyyn.
Itse tein tuon tonnisessa ennen penkkiin menoa.

Onko kukaan asennellu näihin s-versioihin naveja? Mitä ratkasui porukoilt löytyy? itelläni on täl hetkel tankkilaukku jonka karttataskussa navi hengailee. Mut lyhyemmil reissuil 30l tankki laukku o vähä rasittava ottaa mukaan ni oon täs miettiny jonkinlaista navitelinet tai -laukkua.

Löytyyks keneltäkään hyviä ehdotuksia tai toteutuksia kyseiseen hommaan?

Onko kukaan asennellu näihin s-versioihin naveja? Mitä ratkasui porukoilt löytyy? itelläni on täl hetkel tankkilaukku jonka karttataskussa navi hengailee. Mut lyhyemmil reissuil 30l tankki laukku o vähä rasittava ottaa mukaan ni oon täs miettiny jonkinlaista navitelinet tai -laukkua.

Löytyyks keneltäkään hyviä ehdotuksia tai toteutuksia kyseiseen hommaan?
Eipä ole kokemusta ja taitaa olla silleen etten ala moista edes harkitsemaan. On meinaa uudet kuviot ensi kesälle jo mielessä pyörän suhteen ;)

Lokarin jatkeen sain tuossa juuri kiinni ja otan kuvia nyt kun pyörä on vihdoin valmis. En tiedä vaan kehtaako likaisesta pyörästä ottaa kuvia
tounge.gif

- Pasi

Siinä se nyt on sitten koko komeudessaan! (hiilikuitunen lokarinjatke myös kiinni). Tänään säädin TPS:n kohdalleen siten että n. 1600 rpm pomppas viiva ylös ja voin kertoo et muuttu kovasti parempaan suuntaan ajomukavuus kaupungissa! Enää dynoajo + ruiskun säätö niin pyörä on valmis myytäväksi
biggrin.gif

_small.jpg

_small.jpg

_small.jpg

_small.jpg

_small.jpg

_small.jpg

- Pasi

olettekos saaneet selville voiko tuolle busalle tehdyllä ecueditorilla ohjelmoida tarkasti myös sv:n omaa ecua?
Käsittääkseni pitäisi pystyä, mutta meneekö samoilla kilkkeillä kuin busan.. ja kuka noita tekee pk seudun alueella?

Siinä se nyt on sitten koko komeudessaan!
Ei kiesus, että natsaa hyvin tuo bellypan tuohon!
Kerrohan mistä ostit ja miten maalaus hoidettu, niin vois itsekin harkita, on meinaa törkeeeeeeen hyvän näkönen
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Kiitokset kommenteista! Itse bongasin ko. katteen nettimoton ilmoituksissa olleesta pyörästä. Kate on merkkiä Poly26 ja hankittu T:mi Mach:ilta. Maksoi suunnilleen 120e postikuluineen ja siihen päälle maalaus tutulla automaalarilla n.70e. Itse tein pohjatyöt eli paklan muovipakkelia pintaan ja hionta 120-400 papereilla. 400 oli vesihiontapaperilla. Katteen sisäpinta oli hieman karhea joten kaadoin n. 4 desiä hartsia pohjalle, jolloin pohjasta tuli sileä ja vesi/roskat valuvat ulos etupäähän pohjaan tehdyistä reistä ulos. Mach toimitti paketin hyvin perille, ja vastaili sähköpostiin päivässä. Voin suositella lämpimästi vaikka suomenkieli ei aivan taivu Mariaudilla joka tilanteessa
smile_org.gif

- Pasi

Oke...pitää katella kesän mittaan.

Tänään tuli tehtyä tossa 36k huolto, eli öljyt+filsu, tulpat uusiks, ilmanputsari uusiks ja synkka oleellisimpia.
Samalla tsekkasin "paljon" puhutun TPS:n ja viiva napsahti ylös tosiaan vasta jossain 4k kohdalla, mutta en jaksanut alkaa enää säätelemään sen kanssa. En ole kyllä huomannut kaupunkiajossakaan mitään ongelmaa (nykimisiä tms.)

Katsoo jos joskus jaksaa kokeilla ja säätää...
062802moto_prv.gif

paffa helvetin nätti SV
062802jumpie_prv.gif
bowdown.gif
062802jumpie_prv.gif

mistä ton lokarin jatkeen hommasit? itella ku o kans keltanen toi oma sv mut vm. 00 ni mietin et vois samalaisen laittaa ku sopii noin hyvi toho sun pärrään.

Hyvä valinta toi slipari ja alakate... pääseeks v2:sen äänet oikeuksiin nyt?

Hienosti oot paffa SV: laittanu!
Mä tykkään juuri tommoisista hillitysti tuunatuista pyöristä ja toi SV on todella hyvällä maulla tehty!

Back