Onko kukaan sv:n omistaja tiivistänyt tulpanhattua kosteudelta? Itse aattelin käyttää tollasta Permatexin silikonitiivistettä joka on tehty ihan tiivistekäyttöön moottorinosille ja kestää lämpöä +330c. Samaa möhnää suositteli Two Brothers käyttämään putkenliitoksen tiivistämiseen. Toivotaan että se toimii mut ensin pitää jollai liuottimella puhdistaa paikat hyvin
Oliskohan fiksua laittaa jotain kirkasta teippiä siihen bellypanin etuosaan suojaamaan kiveniskemiltä? Meinaan työpaikalle ajaessa on vajaa kilsa hiekkatietä. Laitetaan kuvia tulemaan kun pyörä on pesty ja alakate paikoillaan
En oo ite kokeillu mitään enkä myöskään ole vielä havainnut sytytysongelmiakaan. Rajun pesun jälkeenkin lähti käymään ongelmitta ja kevyesti märällä tiellä ei ainakaan ollut ongelmia (vaatinee tosin hitusen isompaa roisketta).
Onkos toi ihan vakiovärkki kun mulla on jäähdyttimen alla sellanen pienehkö kumiläppä joka näyttäs aika hyvin estävän sinne tulpanhatulle menevää vettä? Kiinnitys ainakin on hyvin vakion näköinen, mutta onpa ex-omistaja tehnyt muutkin viritykset niin huolella etten ihmettelisi vaikka olisi tuokin hänen tekemänsä. Eli onko vakionakin syylarin alla sellanen kuminen palanen kevyesti suojaamassa?
Itse muuten ainakin ostaisin mahdollisesti jotain näitä, mitkä on tarkoitettu tankin sivuja varten (tankslapper-nimistä on kehuttu) ja sellaista laittaisin siihen bellyyn. Voi muuten hiekkasuihku kuluttaa jonkin kohdan melko ikävästi
Paljos muilla vie sv:t? Itsellä oli viimeisin keskikulutus 6,85l/100km (korkein tähänastisista), tosin kiihdytykset tapaan vedellä melko rivakasti aina, mutta melko hyvin tuo tuntuu sitä ainetta imevän. Kaupunkiajoa suuri osa ja melko lyhyitä matkoja monesti.