• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kerro BMW-hihhuleista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nostalgia
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sitten kun Bemarikuski riisuu kamppeensa, niin ei siellä olekaan se päivettynyt pienikorvainen jykeväleukainen adonis. Ei, ne alfaurokset hallinnoivat Woimaa ja ajavat Hajabusalla. Bemarikuski on pikemminkin moottoripyörämaailman "nörtti".

Edit: Mutta hänellä on BMW, tietoliikennemaailman Cisco.

Ostinkohan minä BMW:n sen vuoksi, että naiset asettavat minut moottoripyöräilijänä kategoriaan fiksut. Voi olla, mutta täällä minä kerron päätyneeni hankintaan, koska sillä on niin pahuksen kiva ajaa. On se silti kiva kuulla: "ai sulla on oikein BMW"!
Tuo on hyvä
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
,hihhuli viimeisenpäälle ja positiivisessa mielessä
bowdown.gif

Uskoo asiaansa ja ajettavaansa
bowdown.gif

Ostinkohan minä BMW:n sen vuoksi, että naiset asettavat minut moottoripyöräilijänä kategoriaan fiksut. Voi olla, mutta täällä minä kerron päätyneeni hankintaan, koska sillä on niin pahuksen kiva ajaa. On se silti kiva kuulla: "ai sulla on oikein BMW"!
Hontakuskilla on kaikki hyvin,vehkeitä myöten.
Älykkyys,komeus,yhteiskunnallinen asema,vaimo,elämä yleensäkin on niin hyvin mallillaan että uskaltaa ostaa "tavallisen" mopon bemarin sijaan
tounge.gif

Olen löytänyt itseni,minä en ole mopoa varten vaan mopo minua
biggrin.gif

Minäkin olen menestyvä ja omasta mielestäni hyvä ihminen. Minä näytän sen muillekin ajamalla BMW:llä  
wink.gif

Edit: Minulla on myös Benetton F-1 lippis ja siinä "DjeiDjein" Jyrki Järvilehdon omakätinen nimikirjoitus.

Mut onhan se mageeta, kun nainen katsoo mun kiiltelevää maantiennielijää ja sanoo: "oi se on oikein BMW".

Edit: olis pitäny laittaa monikkoon, kun niitä on ollut useampia
Osta Harrika niin ne tekee muutakin kuin katsoo... aika suosittu laite meinaan polttariajeluilla, en oo kyllä koskaan kuullu että kukaan haluaisi Bemarin kyytiin...
biggrin.gif

Ei Bemuissa mitään vikaa ole, joskus joillain vanhemmilla tuli ajeltua ja kivoja pelejä ne olivat. Joskin hieman mauttomia ja värittömiä... kuin vedellä jatkettua light-colaa
biggrin.gif

Harley-Davidson, yritän ymmärtää. Ei. Minä olen BMW-mies, minulla on omat polkuni, en halua rajoittaa ajoani "highway"-köröttelyyn. Ajamisen iloa, siksi BMW.

Edit: Bemarimiehellä on nainen kotona, se odottaa siellä kun hänen oma Ewaninsa kiertää maapalloamme. On hyvä, että pubiruusut keinuvat harrikoiden selässä ja hihkuvat haluavansa lisää. Bemarimiehelle he ovat hidaste matkanteossa.

Harley-Davidson, yritän ymmärtää. Ei. Minä olen BMW-mies, minulla on omat polkuni, en halua rajoittaa ajoani "highway"-köröttelyyn. Ajamisen iloa, siksi BMW.

Edit: Bemarimiehellä on nainen kotona, se odottaa siellä kun hänen oma Ewaninsa kiertää maapalloamme. On hyvä, että pubiruusut keinuvat harrikoiden selässä ja hihkuvat haluavansa lisää. Bemarimiehelle he ovat hidaste matkanteossa.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
juurikin näin.

...Kesäkuun aamu 1941, Jürgen herää aikaisin aamulla auringon luodessa ensisäteitään hänen ja hänen rakastajattarensa Helga Von Giggelstrohmin makuuhuoneeseen.
Heitettyään vetensä huoneen nurkkaan Jürgen muistaa saaneensa tehtävän, homman jonka vain aito vaaleatukkainen BMW:llä ajava motoristi voi suorittaa... Ajaa rautaperseajo matkala Berliini - Moskova, matkan pituus linnuntietä 1700km eli mutkineen juurikin riittävästi.
Heitettyään viimeset "terveiset" Helgalle ja saatuaan tältä evääksi Bratwurstia ja hapankaalia Jürgen kiiruhtaa pyöränsä viereen, valtion hänen käyttöönsä antaman tuliterän ja auringossa kiiltelemättömän sivuvaunu BMW R75:n luokse.
Jürgen luo ihailevan silmäyksen pyöräänsä, ajattelee sen plungerperän ja keinuhaarukan tarjoavan tasaiset kyydit Venäjän aroilla ja toteaa sen sivuvaunun keulaan kiinnitetyn MG34:sen olevan vielä tallessa ja ammuslaatikoiden olevan täynnä 7,92mm luoteja valmiina kylvämään kauhua punabandiittien joukossa...

jaa taidan jatkaa juomista, meinas pääasia unohtua. Kippis!

Tuosta asennusmusa soimaan ens kerralla, kun BMW tarttee laittoa.
Ihan kylmät väreet kulkee selässä, niin hienoa oli katsella ja kuunnella.
Jo noista kuvissa näkyvät kaikki BMW-moottoripyöräilyn ominaisuudet: vauhtia, vaaratilanteita ja suunnatonta hauskuutta kaikissa ajo-olosuhteissa. Mutta BMW vain mennä ryskyttää...
Kuvista voi myös todeta kuinka jo tuolloin BMW:n jalot muodot olivat näkyvissä. Niin ylväästi ja anteeksi pyytämättä sylinterit koneen sivusta ulos kurkottavat kuin huutona maailmalle että alta pois tai pyyhkäisen teidät kumoon.
Kyllä komeasta ankanpoikasesta on kuoriutunut nykypäivän ylväs joutsen.
Ihan liikkuttuneena pitää mennä talliin halaamaan omaa bemaria
bawling.gif

Mulla tietty nyt ei oo moottoripyöräilystä kokemusta kun vaan neljältä vuosi-kymmeneltä, mutta olen surukseni havaitsevinani ikävää muutosta motoristi-hengessä, vai onko sellaista enää olemassakaan(!), no vaikka ei netissä olisikaan, niin onneksi oikeassa elämässä on: Oli tosi kivaa porukkaa taas koolla Savojärven Telttakokoontumisessa! ja paikalla mukavan monenlaista mopotinta.

Nykyinen ikävä ilmiö on toi honta- kawa- pemu- java- (ja mitä niitä nyt viä liäneeki muita merkkejä) -kuskien ja lisäksi eri merkkisten mopottimien ilkeämielinen haukkuminen!
Mua se koskee sillee, kun mun onkelmana on että mä pidän ehkä liikaakin moottoripyöräilystä, mitenkään riippumatta merkistä! (Jammullakin oli tosi kiva kesällä ajella).

Oli se hianoo silloin -70l tulla porukoihin mukaan, kun kun merkkiä ei kyselty ja kädet toistemme olkapäillä lauloimme: "Motoristi on meistä jokainen, oli pyörä piikkinen tai tonninen. Tunne saman henkinen, tunne aidon vapauden, kun pyörällä saa, taittaa taivaltaan".

Siinä 100 kuutioisella Hontallakin taittui kivasti 800km päivässä sävelmää hyräillen.

No mää ainakin morjestelen kaikille motoristeille kun vastaan vaan tulee, vaikka kuinka keskaria näyttäis!

withstupid.gif
?

Heitettyään vetensä huoneen nurkkaan Jürgen muistaa saaneensa tehtävän, homman jonka vain aito vaaleatukkainen BMW:llä ajava motoristi voi suorittaa... Ajaa rautaperseajo matkala Berliini - Moskova, matkan pituus linnuntietä 1700km eli mutkineen juurikin riittävästi.
kaikkihan tietää kuinka tuo reissu päättyi..kävellen takas, niinkuin edelliselläkin reissulla.
ja kylmäkin oli, siitäkö saivat innostuksen noihin penkinlämmittimiin ja muihin vastaaviin, että voi edelleenkin lähteä kesävermeissä reissuun
062802moto_prv.gif

Pakko laittaa toinen viesti putkeen...
Hieno ketju, ei ole pitkään aikaan ollut näin hauskaa.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Kiitosta vaan ja nähdään... kaikille tasapuolisesti
thumbs-up.gif

kyllä se niin on että naiset pitää bemareista jo sen värinänkin takia. mikähän siinä vaikuttaa
biggrin.gif
mees ny vaikkapaikalliseen kuppilaan niin kaikki kuolaa...

Mut onhan se mageeta, kun nainen katsoo mun kiiltelevää maantiennielijää ja sanoo: "oi se on oikein BMW".

Edit: olis pitäny laittaa monikkoon, kun niitä on ollut useampia
Oma havaintoni tukee tuota myös, nimittäin henkilöt jotka eivät itse moottoripyöräile näyttävät arvostavan BMW:n pyörää kovasti. Liekö ymmärtämättömyyttään vai saman valmistajan tekemien aivan kivojen autojen ansiota?

Alkaa jo muistuttaa talvisäilö-kukka/vetomies-delvac-mullaontehokkain/mullapas-vääntöjä... Lisää vaan.........
eat.gif

(Koko threadin turhin post?  
nixweiss.gif
)

Back