Hra1150 yleistää nyt pikkasen liikaa, vaikka kyllä näitä pihtausjuttujakin näkee bemarifoorumilla yllättävän paljon. Ja yhtälailla myös kansainvälisillä foorumeillakin. Eli saattaa olla vähän perääkin.Jos haluat tietää, millä silmällä tarkistetaan öljyt, mitä halvempaa pannaan tilalle, poistetaan naarmu pleksistä, saadaan paniikkihäiriö moottorin pintakaasunykimisestä, lasketaan polttoaineenkulutus ennen ja jälkeen, mistä saa halvalla lakritsia, mitä muuta kuuluu, kysy BMW-talkista.
edit: keskeistä on se, että ensin pannaan parikolkyt fillariin ja sitten aletaan kysellä, missä täällä vois pihdata.
Itse en ole muiden merkkien foorumeita juurikaan seuraillut, joten en pysty arvioimaan onko näitä pihtareita bemaristeissa enemmän kuin muilla merkeillä ajelevissa.
No itse olen ajanut 33 kautta pyörällä. Kaikenlaisia härpäkkeitä on tullut ajettua ja muutamat viimeiset vuodet BMW:llä. Autona on ollut BMW 13 vuotta ja BMW pyöriäkin sattuu olemaan kolme kappaletta. Bensankulutus ei ole ollut ihan ykkösasia, muuten kotilona ei olisi V8 automaatilla eikä leikkikaluna BMW:n turbopyörä. Mutta täytyy siinä bemarissa olla jotakin teknistä kivaa, kun siihen päätyy. Toiset vaan taitavat oivaltaa sen hieman aikaisemmin
t. Repa