Ja oliko lämppärit käytössä?
Oli, ja mun kohdalla oli 10. Kierros kun lähti.
Nätisti se on kulunutkin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja oliko lämppärit käytössä?
Sit ei olis mikään ihme että K3RR eli katurengas antautuu kuumuudessa.Jonezi sanoi:Oli, ja mun kohdalla oli 10. Kierros kun lähti.
Jonezi sanoi:Oli, ja mun kohdalla oli 10. Kierros kun lähti.
Nätisti se on kulunutkin...
Miki sanoi:En sun vauhteja tiedä, mutta muistelisin itse ajaneeni ko. renkaalla 1:20 pintaan super dukella. Rengas on testien ja oman kokemuksen perusteella SP:n tasoinen kiekko.
Jonezi sanoi:Semmosta 1:21-1:22, tais siellä pari nopeampaakin olla. Mut joo epäilen vähä tota renkaan antautumista.
vertzu sanoi:Suosittelen siirtymistä oikeisiin seosrenkaisiin. Pirelli tarjoaa hyviä sc-seoksia (sc1 eteen ja sc1/sc2 taakse) ja dunlopilta vastaavasti med-hard taakse ja medium/soft eteen. Näillä pitäisi pärjätä hyvin suomen radoilla kelillä kuin kelillä. Vetomiehet ajaa katurenkaillakin kovaa, mutta taitotaso on erilainen. Paremmilla renkailla on kivempi ja turvallisempi ajaa, paremmat renkaat antavat paljon enemmin virheitä anteeksi, kun ei mennä jatkuvasti pidon äärirajoilla. Katurenkaan luisto on paljon äkkinäisempää ja vaikeammin tulkittavaa, pito usein karkaa yllättäen. Jälkiviisaana olisi pitänyt itsekin siirtyä paljon aiemmin seosrenkaisiin. Ajelin K3 tasoisilla renkailla 1.18 kemoralla. Seoskumit alle ja ensimmäisenä viikonloppuna ennätys vaihtui 1.14 alkuiseen.
Jonezi sanoi:Näin vähä meinasinkin. Eteen nyt tulee ens kemoralle sit sc1, taakse vielä k3 kun on yks käyttämätön hyllyssä.
vertzu sanoi:Suosittelen siirtymistä oikeisiin seosrenkaisiin. Pirelli tarjoaa hyviä sc-seoksia (sc1 eteen ja sc1/sc2 taakse) ja dunlopilta vastaavasti med-hard taakse ja medium/soft eteen.
Knaku sanoi:Onko Vertzu mitään kokemusta paljonko tuollaisilla renkailla ajaa kadulla? Toisten vanteiden hankkiminen tässä vaiheessa ei ole järkevää, mutta jos noilla kuivalla voi ajella kadulla edes kohtuullisia kilometrejä, niin ens kesäksi vois itsekin harkita... Ei ainakaan jää renkaista kiinni eteneminen![]()
Nii, kannattaahan se ny vetää sit haikkarit samaan kauppaan. Ja solari poikki, tai jotain muuta yhtä järkevää.Jonezi sanoi:Näin vähä meinasinkin. Eteen nyt tulee ens kemoralle sit sc1, taakse vielä k3 kun on yks käyttämätön hyllyssä.
Knaku sanoi:Onko Vertzu mitään kokemusta paljonko tuollaisilla renkailla ajaa kadulla? Toisten vanteiden hankkiminen tässä vaiheessa ei ole järkevää, mutta jos noilla kuivalla voi ajella kadulla edes kohtuullisia kilometrejä, niin ens kesäksi vois itsekin harkita... Ei ainakaan jää renkaista kiinni eteneminen![]()
Mulle tuli yksi noista nyt viikonloppuna. Oli mun silmään, kuin uusi. Sain vielä pyytämällä renkaan käyttöohjeetkinsuizaki sanoi:Oma lehmä ojassa sen verran, että ainakin pari ok käytettyä etukumia löytyy vielä.. takaset menee siihen kuntoon, että saapi roskis hintaan.
vertzu sanoi:K3 menee varmasti järkihintaan kaupaksi. Parempi vaihtoehto olisi laittaa taaksekin oikea seoskumi. Uskon, että harrastuksesta nauttii paljon enemmän. Tärkeintä kuitenkin on tietää ja ymmärtää mitä on alla ja ajella sen mukaisesti. Kaljulla renkaalla turha roiskia jne.
Popeda sanoi:1:25 ja huonompia. Mutta eihän se nyt tietenkään kerro yhtään mitää siitä, mitä joku toinen niillä ajaa.
Itellä se kierros on sellaista eloonjäämiskamppailua, vähän muistuttaa ehkä jääkarhun kanssa painimista. Ja valokuvaajan kohdalla koittaa muistaa yrittää käydä vähän kyyryssä![]()

Habbax sanoi:Hmm, olisihan tuota voinut etsiä tietoa enemmän näistä renkaista ku nyt uus setti sp v2:sia tulossa. Olisi varmaan jo pitänyt ottaa sc- renkaita. Mitä tuonne taakse pitäisi laittaa, että pärjää ns. koko kesän keleillä? SC1 vai 2?