Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
K:n koneessa on muistaakseni tuplajouset? Vannomaan en mene. Omassa ex-L mallissa oli myös pientä "syöpymää" imunokassa mut ei mitenkään vaarallisen paljoa, paikallisen mp-liikkeen mekaanikko tuumasi että hanaa vain...Tuli nyt hommattua tämä oletettu K kone. Mites muuten, oliko L tai K mallissa jotkut heavyduty tai tupla venajouset? Oottako kuinka tutkiskelleet nokkienne kuntoa? Löytyykö kulumaa ja syöpymää? Enemmän taitaa näitä esiinyä imunokassa. Onkohan tämä kuinka yleistä? Aiemmin tilaamissani K nokissa ja vanhassa J koneen nokissa ja tässä K koneen nokissa ja lähinnä imupuolella esiintyy jonkin asteista kulumaa/syöpymää.![]()
Kylläpä tuo K mallin koodi on, kävin äsken ettimässä oman K koneen valmistekoodin, tällainen löytyi ZX750JE000481.Tarvis varmistusta että onko K mallin kone,kuulemma pitäis olla? Tämmönen on motin valmistenumero: ZX750JE011846
Ok. Vielä vaan arveluttaa koska venat ei ole tuplajousilla,tai ainakaan minä nähnyt vaikka kuinka tiirailin. Haynes manuaali sanoo esim. "remove inner valvesprings except J model". Noh,lisää tietoutta tulollaan lähipäivinä mutta kiitos tiedosta.Kylläpä tuo K mallin koodi on, kävin äsken ettimässä oman K koneen valmistekoodin, tällainen löytyi ZX750JE000481.Tarvis varmistusta että onko K mallin kone,kuulemma pitäis olla? Tämmönen on motin valmistenumero: ZX750JE011846
Molemmissa Keihin CVK:t, zxr750 38mm zx9r 40mm. En nyt muista oliko sovitteissa eroa noiden välillä, zx7r:ään ei ainakaan käy ysin kaasarit suoraan (joutuu modaamaan ilmanputsarikoteloa).Oisko kellään tietoa ZXR 750 L-mallin ja ZX-9R vm. -95 kaasareiden eroista?![]()
Kiitän vastauksesta. Sovitteet on samat, koskapa mun 9R:n konetta ruokkii näköjään ZXR-750:n kaasarit.Molemmissa Keihin CVK:t, zxr750 38mm zx9r 40mm. En nyt muista oliko sovitteissa eroa noiden välillä, zx7r:ään ei ainakaan käy ysin kaasarit suoraan (joutuu modaamaan ilmanputsarikoteloa).Oisko kellään tietoa ZXR 750 L-mallin ja ZX-9R vm. -95 kaasareiden eroista?![]()
Aivan...750 kaasareilla enemmän vääntöä, ysin kaasareilla vähän enemmän huipputehoa.Kiitän vastauksesta. Sovitteet on samat, koskapa mun 9R:n konetta ruokkii näköjään ZXR-750:n kaasarit.Molemmissa Keihin CVK:t, zxr750 38mm zx9r 40mm. En nyt muista oliko sovitteissa eroa noiden välillä, zx7r:ään ei ainakaan käy ysin kaasarit suoraan (joutuu modaamaan ilmanputsarikoteloa).Oisko kellään tietoa ZXR 750 L-mallin ja ZX-9R vm. -95 kaasareiden eroista?![]()
http://homepage.ntlworld.com/webzxr/zxr750r/ tuolta löytyy paljon tietoa history&specs osiosta.Kawasaki ZXR 750 vm 91 eteenpäin. Tuollaista meinasin kesämopoksi hankkia. Jos joku osaisi kertoa mitä kannattaisi ostohetkellä katsoa/kysellä, ja olen huomannut että joissain 93 malleissa ei noita letkuja mene tankiin? vai onko vaan otettu pois. ja oli noita koneitakin eri malleja/tehoisia......