• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawasaki Ninja H2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Smistik
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Attitude sanoi:
Hmm, onkohan tuossa skaalauksessa jotain vialla vai onko ecua jo hakkeroitu kun rajoitin tulee vastaan 13500rpm - Akran sivulla rajotin 12K..
Kuristukset alkaa 10.000:sta. Jossain oli aikoinaan, että H2 kiertää 13k ja H2R 14k. Akran käyrä on tehty esisarjan pyöristä. Onhan ne voineet sen jälkeen lieventää ECU:n kuristusta.
Jossain muuallakin oli penkitetty ja konetehoksi laskettu 219 hv.

Mun pyörä tulee huomenna liikkeeseen. Saapa nähdä ehdinkö mennä katsomaan/hakemaan ennen vappua. Lauantaina haen 1290 Superadventuren ja se polttelee paljon enemmän.

Raaseri sanoi:
Ompa muuten ihana tuo "TIHIHIIIIIUUU" vaihtaessa!

Ainoa "hieno" tuossa on tuo ääni, mahtanut penkittäjä olla "innoissaan" ehkä
Jos tehot takapyörältä, niin aika kovan luokan lukemat, itse käynyt tuolla penkittämässä omaa, niin papereissa oli kone tehot ilmo, vaikka olisin halunnut takapyörältä. Mutta hemmetin hyvä paikka käydä dynossa:thumbup:

mikkoyli sanoi:
Mun pyörä tulee huomenna liikkeeseen. Saapa nähdä ehdinkö mennä katsomaan/hakemaan ennen vappua. Lauantaina haen 1290 Superadventuren ja se polttelee paljon enemmän.

Ei ollu paikallinen liike? Saako kysyä mistä?

Husky510 sanoi:
Ainoa "hieno" tuossa on tuo ääni, mahtanut penkittäjä olla "innoissaan" ehkä
Jos tehot takapyörältä, niin aika kovan luokan lukemat, itse käynyt tuolla penkittämässä omaa, niin papereissa oli kone tehot ilmo, vaikka olisin halunnut takapyörältä. Mutta hemmetin hyvä paikka käydä dynossa:thumbup:

Kyllä Samilta saa lapun takapyörätehollakin kun vaan mainitsee asiasta. Ja onhan siinä lapussa kerrottu se korjauskerroin, jolla koneteho on laskettu, eli aika helposti sen muuntaa takaselle. Mutta kyllä tuo Samin ammattitaito säätöhommissa on aika huikeella tasolla.

Tossa samassa penkissä muuteen -08 CBR600RR täysputkella ja paremmilla imusuppiloilla tuuttas huimat 105heppaa takaselle, eli koneella karkeesti 115hp. Siinä mielessä ihan onnistunut viritys, että tehdas lupaa vakiokoneelle 118hp. :D

Nitrous sanoi:
Tossa samassa penkissä muuteen -08 CBR600RR täysputkella ja paremmilla imusuppiloilla tuuttas huimat 105heppaa takaselle, eli koneella karkeesti 115hp. Siinä mielessä ihan onnistunut viritys, että tehdas lupaa vakiokoneelle 118hp. :D

Vähän ohi aiheen, mutta takarenkaan koko vaikuttaa myös lukemiin. Omaan seiskapätkään laitettiin kilosen imunokka ja ajoitettiin. Lisäys taisi olla kaikki 2hp aikaisemmin samassa penkissä saatuun lukemaan verrattuna, jota myös DC-Finlandin kaveri ihmetteli. Aikaisempi tulos oli Z6 180/55 takasella ja tuorein 190/55 ratanakilla. Niillä oli sopivasti käytetty Z6 läjässä, se alle ja 5hp lisää koko alueelle. :)

-JuhaK- sanoi:
Vähän ohi aiheen, mutta takarenkaan koko vaikuttaa myös lukemiin. Omaan seiskapätkään laitettiin kilosen imunokka ja ajoitettiin. Lisäys taisi olla kaikki 2hp aikaisemmin samassa penkissä saatuun lukemaan verrattuna, jota myös DC-Finlandin kaveri ihmetteli. Aikaisempi tulos oli Z6 180/55 takasella ja tuorein 190/55 ratanakilla. Niillä oli sopivasti käytetty Z6 läjässä, se alle ja 5hp lisää koko alueelle. :)

Juu, nuo mittaukseen liittyvät jutut on kyllä tiedossa. Esim. rengaspaineella saa aika jännät erot aikaiseksi. Lähinnä toi mun kommentti oli ironista naureskelua vanhalla totuudelle, että viritys on onnistunut jos teho ei tipu yli 20%. :D Mut alla tais olla Misukan PP3. Edellisen mittauksen (108hp) renkaasta ei mitään tietoa.

Nitrous sanoi:
Juu, nuo mittaukseen liittyvät jutut on kyllä tiedossa. Esim. rengaspaineella saa aika jännät erot aikaiseksi. Lähinnä toi mun kommentti oli ironista naureskelua vanhalla totuudelle, että viritys on onnistunut jos teho ei tipu yli 20%. :D Mut alla tais olla Misukan PP3. Edellisen mittauksen (108hp) renkaasta ei mitään tietoa.

Juu, ajattelin vaan jos olisi ollut ratanakki niin tehoputkella ja mitä "virejä" sulla nyt olikaan siinä niin olisi ollut melko lähellä vakion arvoja. :)

Nitrous sanoi:

Elikkäs renkaan halkasijan lisäyskö pienentää dynolukemia - mitens noi rengaspaineet sitten vaikuttaa?

-JuhaK- sanoi:
Juu, ajattelin vaan jos olisi ollut ratanakki niin tehoputkella ja mitä "virejä" sulla nyt olikaan siinä niin olisi ollut melko lähellä vakion arvoja. :)

Vakio antanee tossa penkissä takaselle alle 100hp.

Back