Olisikohan täältä Kouvolan seudulta kawanisteja lähdössä? Jos sitä itsekkin lähtisi mukaan, muttei yksin vittisi noin pitkää matkaa ajella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mie ainakin... Kouvolaan matkaa 17 km eli siit vierestä. Pist privaa lähempänä ajankohtana ni ajetaa letkassaOlisikohan täältä Kouvolan seudulta kawanisteja lähdössä? Jos sitä itsekkin lähtisi mukaan, muttei yksin vittisi noin pitkää matkaa ajella.![]()
Se on tuossa pääsivulla
Mukaan vaan ja mietitään lisukkeita vielä kokoontumiseen.Vui prkl!
Jos tää pyöräkuume ei ota laantuakseen niin voipi olla että täytyy tulla erimerkkisellä laitoksella paikanpäälle....
Siis jos kaikille sopii...![]()
Jos mulla on pyörä siinä vaiheessa että pääsee ajaa, niin voisin lähteä mukaan..Jahas, eli uus päivämäärä ois sitten tuollainen. Pitää anoa hallitukselta lupaa mutta eiköhän se heltiä. Eli tulossa ollaan. Tampereen suunnalta jos on muitakin lähdös ni vois samaan letkaan? En tosin ajatellut suorinta (ja tylsintä) reittiä itse ajella![]()
Ei se päivä riitä enää radalle, pitää kehittää jotain muuta lisukkeeksi.niin sitä pitää kaikki mahdolliset paikalle vaan niin saadaan iso porukka mites onko mitää suunnitelmia tosta ohjelmasta muutakun se koe ajo ? ei oo mitään rataa vaikka lähellä ?
Eiköhän se selviä sitten siellä...mitäs mopoja sillä olis koeajoon?![]()
parempi ehkä kuittenkin olla testaamatta VN2000:sta tai muuten eukko kiroo että tuli STANAn kallis jyväskylänreissu![]()
![]()
Jep.Mulle riittää iha et pääsee töllistelee ja vertailee muitten laitteita![]()