Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jippii, vielä on sitten mahikset meikäläiselläkin tulla! Jämsä on paikkana loistava!Sanotaanpa nyt sitten tälläkin sivulla erikseen...
Päivämäärää EI OLE päätetty, 2.5 se EI OLE, vaan myöhemmässä vaiheessa toukokuuta.
Paikka taasen ON Jämsä, jos ei jotain merkittävää estettä sille synny.
Sitä parempi mitä pitemmästi saa ajaa!Saman verran myös länsirannikoltaOnko tuo päivämäärä lyöty lukkoon? Pohjosemmassahan on lunta vielä metri tolkulla toukokuussa niin mite sitä sinne pyörällä pääsee(kurapyörät eriksee)Tulee kyllä se +300km reilustikki![]()
![]()
![]()
Jos itse menen paikalle niin helsingistä myös. Kesti se kone 5000km viime kesänä, eiköhän tänävuonna jämsään ja takaisin päästä![]()
harmaahylje miettii paikalle tuloa..
uskaltaakohan tolla lähtee noinki pitkälle Helsingistä??![]()
Niin, onhan noita 2.5. lähtijöitä jo aika monta, mutta odotellaan minkä päivän Jukepoksi saa kawamyyjältä koeajopäiväksi tai onko se yleensä mahdollista. Jos päivämäärä sitten miellyttää valtaosaa, niin siirretään tapahtumaa.Sanotaanpa nyt sitten tälläkin sivulla erikseen...
Päivämäärää EI OLE päätetty, 2.5 se EI OLE, vaan myöhemmässä vaiheessa toukokuuta.
Paikka taasen ON Jämsä, jos ei jotain merkittävää estettä sille synny.
+1Muuten Anne puhuu asiaa, ajamisen vuoksi sinne lähdetään![]()
Eikö sulla punanen kawa ollut?Sitä parempi mitä pitemmästi saa ajaa!Saman verran myös länsirannikolta![]()
![]()
+1 meikäläiseltä tälle edelleenkin,2.5. on kyllä sen verran kova krapula (tai oikeammin varmaan laskuhumala jos vanhat merkit pitää paikkansa) tiedossa että tuo päivämäärä ei onnistu sitten millään.
Passaa ainakin mulle. Ei tuolla varmaankaan usealle ole hirveästi väliä onko Jämsä vaiko Jyväskylä.. sen verta vähän eroa etäisyyksien kannalta. Pohjoisesta päin tulee vähemmän matkaa paikalleKoska Jämsän kawakaupasta ei ole mitään kuulunut, olin yhteydessä Jyväskylän Kawasaki jälleenmyyjään ja he olivat valmiit järjestämään koeajopäivän toukokuussa meetingin yhteydessä.
Mitä mieltä olette jos siirretään tapahtuma Jyväskylään, sovin heidän kanssaan päivän hieman myöhemmäs toukokuulle, lyödään homma lukkoon ja aletaan suunnittelemaan tapahtumaan lisukkeita?
Kuulostaa toimivalta.Koska Jämsän kawakaupasta ei ole mitään kuulunut, olin yhteydessä Jyväskylän Kawasaki jälleenmyyjään ja he olivat valmiit järjestämään koeajopäivän toukokuussa meetingin yhteydessä.
Mitä mieltä olette jos siirretään tapahtuma Jyväskylään, sovin heidän kanssaan päivän hieman myöhemmäs toukokuulle, lyödään homma lukkoon ja aletaan suunnittelemaan tapahtumaan lisukkeita?
Tän kuun lopulla piti selvitä Jämsän koeajopäivät, voin käydä ensi viikolla kyselemässä mutta toki toi JKL käy myös.Koska Jämsän kawakaupasta ei ole mitään kuulunut, olin yhteydessä Jyväskylän Kawasaki jälleenmyyjään ja he olivat valmiit järjestämään koeajopäivän toukokuussa meetingin yhteydessä.
...jaksaa... Jopa idästä.snif...kohta ollaan Oulussa kun siellä on Tiedepäivät 14.5![]()
![]()
ei kyllä enää yhtään pohjosemmaksi, muuten etelänpellet ei jaksa tulla![]()