• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawasaki meeting 2k9

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja moukku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Sanotaanpa nyt sitten tälläkin sivulla erikseen...
Päivämäärää EI OLE päätetty, 2.5 se EI OLE, vaan myöhemmässä vaiheessa toukokuuta.

Paikka taasen ON Jämsä, jos ei jotain merkittävää estettä sille synny.

Päivämäärää EI OLE päätetty, 2.5 se EI OLE, vaan myöhemmässä vaiheessa toukokuuta.

Jippii, vielä on sitten mahikset meikäläiselläkin tulla! Jämsä on paikkana loistava!
062802jumpie_prv.gif

Niin, onhan noita 2.5. lähtijöitä jo aika monta, mutta odotellaan minkä päivän Jukepoksi saa kawamyyjältä koeajopäiväksi tai onko se yleensä mahdollista. Jos päivämäärä sitten miellyttää valtaosaa, niin siirretään tapahtumaa.

Muuten Anne puhuu asiaa, ajamisen vuoksi sinne lähdetään  
biggrin.gif

Muuten Anne puhuu asiaa, ajamisen vuoksi sinne lähdetään  
biggrin.gif
+1
Se on kyllä juurikin kuten Anne sanoo. Minulla tulee matkaa Jämsään rapiat 50 km, jonka takia ei pyörää kannata edes käynnistää. Suunnittelinkin jo että lähden edellisenä päivänä ja käyn vaikka sylkäsemässä Raippaluodolta mereen jos en muuta keksi....riippumatta siitä missä ja koska ko. kokoontuminen on.
Uhg tää on puhunu.
lookaround_orig.gif

Tervehdys,

laitetaan vielä uudelleen, eli paikkanan on siis tuo Jämsän seutu tällä hetkellä.

Päivämäärä on vielä avoin, luulen ettei kukaan halua huonoissa olosuhteissa miittailla.

sport05.gif

Homma vireillä.

Mulle tuo ajankohta on n.3kk liian aikainen, ainakin jos polliisisetiltä kysytään. Kusipäät... Minen oo tehny mitään väärää.
ghostface.gif

Koska Jämsän kawakaupasta ei ole mitään kuulunut, olin yhteydessä Jyväskylän Kawasaki jälleenmyyjään ja he olivat valmiit järjestämään koeajopäivän toukokuussa meetingin yhteydessä.
Mitä mieltä olette jos siirretään tapahtuma Jyväskylään, sovin heidän kanssaan päivän hieman myöhemmäs toukokuulle, lyödään homma lukkoon ja aletaan suunnittelemaan tapahtumaan lisukkeita?

Koska Jämsän kawakaupasta ei ole mitään kuulunut, olin yhteydessä Jyväskylän Kawasaki jälleenmyyjään ja he olivat valmiit järjestämään koeajopäivän toukokuussa meetingin yhteydessä.
Mitä mieltä olette jos siirretään tapahtuma Jyväskylään, sovin heidän kanssaan päivän hieman myöhemmäs toukokuulle, lyödään homma lukkoon ja aletaan suunnittelemaan tapahtumaan lisukkeita?
Passaa ainakin mulle. Ei tuolla varmaankaan usealle ole hirveästi väliä onko Jämsä vaiko Jyväskylä.. sen verta vähän eroa etäisyyksien kannalta. Pohjoisesta päin tulee vähemmän matkaa paikalle
tounge.gif

- P

Edit: varmaankin kyse Kuvan moottoripalvelusta?

Kuulostaa toimivalta.

juu eiköhän sitä jaksa jylppyyn saakka ajella kun tuli tuo pyöräkin vaihdettua ja ajohimo kuumimmillaan toukokuussa.
062802jumpie_prv.gif

Tän kuun lopulla piti selvitä Jämsän koeajopäivät, voin käydä ensi viikolla kyselemässä mutta toki toi JKL käy myös.

Tuo Jkl kuullostaa hyvältä
biggrin.gif
Mitä muuta "lisukkeita" jengi on miettinyt järjestettäväksi? Se koe ajo tapahtuma kuullostaa hyvältä vaan ei kortti riitä ajamaan täystehosta, mutta luuletteko että kellekkää kerron
033102bebe_1_prv.gif

snif...kohta ollaan Oulussa kun siellä on Tiedepäivät 14.5
kaboom.gif
tounge.gif

ei kyllä enää yhtään pohjosemmaksi, muuten etelänpellet ei jaksa tulla
lookaround_orig.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back